Gå til innhold

Nani & Anderson - Kem Blir best?

Sunhome20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt folks fascinasjon med Anderson. I mine øyne er han en ganske middelmådig spiller som tar mange uforståelige og destruktive valg fremover på banen. Han kan sikkert bli god med tiden, men per dags dato så synes jeg ikke han er så mye å skryte av.

Nani fremstår på sin side som en upolert versjon av Christiano Ronaldo anno 2005. Han har fremdeles altfor mange fakter til å virkelig kunne blomstre i Premier League.

Lenke til kommentar
Okidoki, skal gjøre det en dag jeg får muligheten. Da jeg ble sjekket i militæret så fikk jeg høre at jeg hadde godt syn (9). :)

Hehe. Men, fra spøk til alvor: Ser du ikke talentet i ham? Han er bare 19 år, men sist søndag var hen helt på høyde med Gerrard. I tillegg har han en arbeidskapasitet som som oftest er forbeholdt eldre midtbanekrigere. Det at han har noen slurvefeil i pasningsspillet og gjør noen ukloke valg kommer selvsagt bare av at han er 19 år og at det er hans første sesong i pl.

Er mer enig i deg med vurderingene av Nani, han virker som en tidligere utgave av Ronaldo, bare med

betraktelig dårligere teknikk og touch. Som unitedsupporter håper jeg han utvikler seg.

Lenke til kommentar
Problemet er kun at han kostet 210 millioner kroner. For min del er det en drøy pris å betale for en såpass uferdig spiller. Det er jo trossalt ingen garanti for at han kommer til å bli en fremtidig stjernespiller.

Jeg kan i høyeste grad garantere at Anderson blir en fremtidig stjernespiller etter det han har prestert i sin første sesong i PL.

Lenke til kommentar
Problemet er kun at han kostet 210 millioner kroner. For min del er det en drøy pris å betale for en såpass uferdig spiller. Det er jo trossalt ingen garanti for at han kommer til å bli en fremtidig stjernespiller.

Bedre å betale såpass mye for et supertalent, enn å betale mer for veteraner som ikke leverer :)

Lenke til kommentar

Antar du refererer til Andriy Shevchenko nå. Han var utvilsomt ikke et godt kjøp, men det forsvarer i mine øyne ikke en prislapp på over 400 millioner for to unge spillere. Det nærmeste man kan komme en nogenlunde fornuftig overgang for et supertalent er nok AC Milans kjøp av Alexandre Pato.

Jeg for min del synes fotballovergangene er helt ute av kontroll, både innlands og på kontinentet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Per dags dato er nok Anderson et litt større talent med tanke på at han er yngre og kanskje en smule mer etablert, men det forsvarer fortsatt ikke prisen synes jeg. Nani er kanskje et enda drøyere kjøp. Likevel er det to spillere de fleste lag ville hatt i stallen sin, om kanskje ikke til den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...