Gå til innhold

Nani & Anderson - Kem Blir best?

Sunhome20

Anbefalte innlegg

Manchester United har kjøpt inn 3 nye spillere i år, 2 av dei er Anderson og Nani. Nani er fra portugal mens Anderson er fra Brasil :D

Anderson blei Kjøpt Fra Porto For om lag 210 Millioner Kroner I sommer.

Den andre spilleren, Nani, Blei Kjøpt fra sporting Lisboa for Omtrent den samme summen (210 millioner).

Nani er ein dribleglad kantspiller, kanskje united har fått seg ein ny Ronaldo på laget :tease:

Anderson spiller offensiv midtbane,kant eller spiss. Mange ser på Anderson som den nye Ronaldinho :thumbup:

Begge har altso ekstreme kvaliteter framover på bana, spørsmålet er Kem kjem til og gjere det best.? :hmm: Kven trur du?

Anderson

Fullt navn: Anderson Luís de Abreu Oliveira

Født: 13. april 1988, i Porto Alegre, Brasil,

Posisjon: Offensiv midtbanespiller, kant og spiss.

Tidligere klubber: Gremio og Porto

Meritter: Beste spiller i U17-VM i 2005.

anderson500_500.jpg

Nani

Fullt navn: Luís Carlos Almeida da Cunha

Født: 17. november 1986, i Amadora, Portugal

Posisjon: Kantspiller

Tidligere klubber: Sporting Lisboa

Nani.jpg

Endret av Sunhome20
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anderson er vel fra Brasil!

Forøvrig så tror jeg faktisk Anderson har det som skal til, overblikk og et skudd i steget av en annen verden. Men Nani har litt mer erfaring, så denne sesongen tror jeg nok Nani slår mer til.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
ingen av dei har noke som helst potensiale.

dei er på nivå me vladimir smicer.....

Lol :)

Anderson kommer til å bli en av verdens aller beste sentrale midtbanespillere, lett. VM 2010 er Anderson fast på Brasil :)

Han har overblikket, pasningsfoten, styrken/fysikken, arbeidskapasitet. Han kommer til å bli enorm.

Nani derimot, han har jeg ikke så veldig tro på, 200 millioner i dass tipper jeg.

Lenke til kommentar

Om vi skal dømme etter hvordan dem har spilt hittil, Anderson.

Han er bare 19 og har en pasningsfot som er helt enorm. En av de beste pasningsleggerene på hans alder i dag. Han trenger bare litt mer tid så kan han komme på nivå med Ronaldo.

Anderson spiller fast på United innen 2009, det er jeg sikker på. Når alderen innhenter Scholes blir Anderson den som tar over. Alt jeg har sett av han i år har vært lovende, uten å ha sett så veldig mye.

Nani kan også bli god, men da må han lære seg å tilpasse ferdighetne sine til Engelsk fotball, for hittil har han ikke greit å utnytte det han har.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Begge kommer til å bli bra, men Anderson har størst potensiale. Gleder meg til å se hvem som blir best av han og Lucas.

Lenke til kommentar

Ja så absolutt, jeg setter pris på ALLE tråder som blir opprettet utenom samletrådene - dette forumet virker for øyeblikket som "det store samletråd-forumet", og det er jo egentlig ikke helt ønskelig :).

Videre diskusjon kan tas med meg på pm, og neste gang man lurer på hvorvidt en tråd hører hjemme her eller ei, så rapporter man den, og ikke poster.

Lenke til kommentar

Ser jo virkelig ut som at det er Anderson som virkelig kommer til å slå til i United. Har fortsatt troa på Nani, men ser ut som at han trenger mer tid til å venne seg til enn først antatt i forhold til Anderson.

Men når Nani virkelig begynner å spille slik han gjør på sitt beste, da blir det bra.

Lenke til kommentar
Jeg har troa på begge, men tror at Nani blir en av verdens beste spillere innen 4-5 år...

Det kan jeg vedde alle pengene på jorden(+ det som ikke er på jorden) på att han ikke blir...

Anderson derimot har ett potensiale svært få kan matche idag. Om 5 år kommer han, sammen med Lucas, Nasri, Gago og Modric til å være det ledene sentrale midtbane spillerne i verden. MARK MY WORDS!

Edit: og Fabregas kommer såklart til å vere den beste.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...