SpecialForce Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det begynte med et ganske enkelt problem... Finnes det noen måte og omgå påloggingen til windows..? Passordet vi mente var rett vil windows ikke godta. Har administratorrettigheter, men vet ikke hvordan jeg kan bruke dette for og omgå den lokale påloggingen. Etterhver gir bruker 1 opp og kommer med dette innlegget Så da er det bare og hive en splitter ny laptop på dynga da.. Så kommer en og svarer Jeg vet hvordan det er. Punkterte bildekket her om dagen, er bare å kaste hele bilen nå.. 8917451[/snapback] Ingen som ville hjelpe stakkaren eller? 8938616[/snapback] Jeg har tilbudt meg å hjelpe ham, men jeg har ikke fått noe svar... 8950839[/snapback] Obrestad: jeg må minne deg på at det er en annen stakkar som også er veldig opptatt for tiden og husker ikke hvor den filen er lokalisert hen.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ikke siter hele verdenshistorien, er du snill. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 sorry... men akkurat na saa sitter jeg pa psp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå