ZeRKoX Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det begynte med et ganske enkelt problem... Finnes det noen måte og omgå påloggingen til windows..? Passordet vi mente var rett vil windows ikke godta. Har administratorrettigheter, men vet ikke hvordan jeg kan bruke dette for og omgå den lokale påloggingen. Etterhver gir bruker 1 opp og kommer med dette innlegget Så da er det bare og hive en splitter ny laptop på dynga da.. Så kommer en og svarer Jeg vet hvordan det er. Punkterte bildekket her om dagen, er bare å kaste hele bilen nå.. Lenke til kommentar
nets Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Haha Noen har for mye penger Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hahahaha :!: Det var dagens! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 lo ikke. 8920841[/snapback] Oh, why so angry, Mr. Grumpy? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 At det går an å bli så fjern sier nå jeg... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 han med pc'n var helt sikkert litt sarkastisk.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 haha, en av de bedre synes jeg Sempron. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 haha, garantert dagens Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hahaha, jævig bra :!: :!: Lenke til kommentar
Knast Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det begynte med et ganske enkelt problem... Finnes det noen måte og omgå påloggingen til windows..? Passordet vi mente var rett vil windows ikke godta. Har administratorrettigheter, men vet ikke hvordan jeg kan bruke dette for og omgå den lokale påloggingen. Etterhver gir bruker 1 opp og kommer med dette innlegget Så da er det bare og hive en splitter ny laptop på dynga da.. Så kommer en og svarer Jeg vet hvordan det er. Punkterte bildekket her om dagen, er bare å kaste hele bilen nå.. 8917451[/snapback] Ingen som ville hjelpe stakkaren eller? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 ERD commander kan brukes til omgå den. Jeg har gjort det mange ganger før. Ellers bra gullkorn Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Det begynte med et ganske enkelt problem... Finnes det noen måte og omgå påloggingen til windows..? Passordet vi mente var rett vil windows ikke godta. Har administratorrettigheter, men vet ikke hvordan jeg kan bruke dette for og omgå den lokale påloggingen. Etterhver gir bruker 1 opp og kommer med dette innlegget Så da er det bare og hive en splitter ny laptop på dynga da.. Så kommer en og svarer Jeg vet hvordan det er. Punkterte bildekket her om dagen, er bare å kaste hele bilen nå.. 8917451[/snapback] Ingen som ville hjelpe stakkaren eller? 8938616[/snapback] Jeg har tilbudt meg å hjelpe ham, men jeg har ikke fått noe svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå