SRD Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har du prøvd å laste ned alle plug-ins'ene til Creative Zen vision:m? Link This update resolves compatibility issues between Creative Media Explorer or Creative MediaSource™ Player/Organizer, and Windows Media® Player 11 (WMP11). For more details, read the rest of this web release note. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Tviler på at det er noe hjelp i de plug-insene. De fleste er jo veldig gamle. Testet min Zen på en datamaskin med windows vista ultimate, uten noen form for driverinstallering. Da virket det å klippe ut og lime inn. Kanskje det kun er Vista som er løsningen på problemet mitt :-) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tviler på at det er noe hjelp i de plug-insene. De fleste er jo veldig gamle. Testet min Zen på en datamaskin med windows vista ultimate, uten noen form for driverinstallering. Da virket det å klippe ut og lime inn. Kanskje det kun er Vista som er løsningen på problemet mitt :-) 9015835[/snapback] Jeg har XP og fungerer fint her. Men tviler på at Vista er en dårlig investering Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Klipping o.l har fungert supert i XP her også, kan prøve i Vista når jeg kommer hjem. Kan være det er Vista som skaper problemer ja. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg kan heller ikke kopiere filer fra min ZEN til harddisk. Overførte noen gigabyte bilder fra en kamerats pc (til Zen), og skal legge dem over til min pc. Men neida... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå