Nikko_ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Heisann. Jeg har en Creative Zen Vision M 30 gb. Etter at jeg har overført f.eks. en del videofiler havner disse i forskjellige mapper. Alt ettersom hvor dem lå på pcen min. Deretter går jeg inn på Creative Media Explorer --> browse media. Jeg vil klippe ut filene og lime dem inn i en felles videomappe på min spiller, men dette går ikke. Jeg kan merke en fil og klippe den ut, men når jeg skal lime den inn er paste knappen grå, altså at jeg ikke kan trykke på den. Jeg kan rename og slette filer, men ikke klippe ut og lime inn. Dra og slipp fungerer heller ikke. Hvordan fikser jeg dette? Kan jeg eventuelt bruke et annet program? Småirriterende at spilleren ikke er plug n play. MVH Steffen. Endret 21. juni 2007 av Steffen2k Lenke til kommentar
SRD Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Creative Zen Media Explorer - Setting and Informaton - Tools - Show my player as a Portable Media Device in My Computer. Da blir den "plug and play". Etter det kan du lime inn bilder, videoer og musikk akkurat der du vil. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Creative Zen Media Explorer - Setting and Informaton - Tools - Show my player as a Portable Media Device in My Computer. Da blir den "plug and play". Etter det kan du lime inn bilder, videoer og musikk akkurat der du vil. 8918855[/snapback] Tusen takk kamerat. Dette var enklere enn jeg trodde. Edit: Fortsatt er lim inn grå, slik at jeg ikke kan lim inn. Edit: jeg kan kopiere fra dataens harddisk og lime inn på spilleren. Men jeg kan ikke klippe ut på spilleren og lime inn på den. Det finnes rett og slett ingen klipp ut-funksjon. Ei eller rename filer eller mapper. Endret 22. juni 2007 av Steffen2k Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 BUMP: Ingen som vet? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 BUMP: Ingen som vet? 8939564[/snapback] Beklager at jeg ikke har fått svart deg før nå. Det fungerer på min, å klippe ut en video, og legge den en annen plass på spilleren. Har du den nyeste Frimware'en? Og de nyeste versjonene av Creative Software'en på maskinen din? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Firmwareversjon: 1.40.02e (på min Zen) Creative softwaren: Zen Vision:M Series Media Explorer version 5.21.06. Er dette nyeste? Og har du eventuelt nedlastningslink til updates? MVH Steffen. Endret 26. juni 2007 av Steffen2k Lenke til kommentar
SRD Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Nei. Her er link til de nyeste Link Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Nei. Her er link til de nyeste Link 8949637[/snapback] Takk. Hvilke av disse må jeg installere? Jeg har updatet firmwaren på min Creative Zen nå. Kan fortsatt ikke klippe ut filer i media explorer. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Nei. Her er link til de nyeste Link 8949637[/snapback] Takk. Hvilke av disse må jeg installere? Jeg har updatet firmwaren på min Creative Zen nå. Kan fortsatt ikke klippe ut filer i media explorer. 8958584[/snapback] Vist du går her: skulle de gå. Eller bare bruke Add Media (liten ring =P). Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Bruker jeg "Add media" vil jeg filene ende opp i samme mapper som dem ligger i på dataen. Jeg vil klippe ut og lime inn. Se bildene jeg har lagt ved. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) *feilpost* Endret 28. juni 2007 av Steffen2k Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jammen gå her da: 8963810[/snapback] Jeg finner ikke "Storage media" hos meg... Det er vel der problemet ligger. Endret 28. juni 2007 av Steffen2k Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Samme som SRD skrev. Testet det nettop her, det er det som "legger til og fjerner" Storage media tingen. Vist det ikke går vet ikke jeg hva som er galt. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Samme som SRD skrev.Testet det nettop her, det er det som "legger til og fjerner" Storage media tingen. Vist det ikke går vet ikke jeg hva som er galt. 8968260[/snapback] Den har vært på hele tiden. Feilen ligger kanskje hos meg, som ikke har installert windows media player 11. For øyeblikket er wmp 10 installert. Skal installere wmp 11 i løpet av dagen. Gir beskjed om det er der feilen ligger. MVH. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ser at du har Creative-spiller: waaaay offtopic, men -> hvor fikk du tak i strømlader til den? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Det var wmp 11 som trengtes ja. Nå får jeg opp min zen som "Storage media". Men når jeg klipper ut en fil og limer den inn i en annen mappe får jeg denne feilmeldingen nå: "Kan ikke flytte [filnavn]: Enheten har enten stoppet å svare, eller har blitt frakoblet. Hopp over, hopp over alle, avbryt". Hmmmmm.. Hva er nå galt? Begynner å bli lei nå.. dimiles: kjøp en usb-kontakt på qxl eller ebay Endret 29. juni 2007 av Steffen2k Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ser at du har Creative-spiller: waaaay offtopic, men -> hvor fikk du tak i strømlader til den? 8970883[/snapback] Her eller her kan du kjøpe. Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan jeg komme med et kort spm (off topic, men gidder ikke lage ny tråd for det)? Den strømladeren - fungerer den slik at jeg kan bruke strøm fra stikkontakt i veggen til å drive spilleren (i stedet for å tømme batteriet)? Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 Ja det gjør det. Nok offtopic nå! Noen som har svar på mine problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå