Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har en bærbar pc (CL56) og inntil i går så har det trådløse nettverket virket helt fint, men nå virker det altså ikke. Lampen for nettverket lyser ikke når jeg skrur på bryteren. Er nettverkskortet defekt? Det som er litt rart er at dette har skjedd meg en gang før, men etter en noen dager/ 1 uke så virket nettverkskortet igjen.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kan være en defekt kabel, sjekk denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvor i pc'en vil denne ledningen ligge i så fall? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Skru opp et lokk under, sjekk at denne sitter godt fast. Mer sannsynlig at det er en instilling egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg tror ikke det er en instilling. Jeg har formatert pc'en to ganger uten noe bedring. Jeg har ikke vært inne på biosen å rotet med noe heller. Skal sjekke under lokket. Lenke til kommentar
simmy Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg tror ikke det er en instilling. Jeg har formatert pc'en to ganger uten noe bedring. Jeg har ikke vært inne på biosen å rotet med noe heller. Skal sjekke under lokket. 8935141[/snapback] Er ikke sikkert den er under lokket, men det er et lite nettverkskort inni maskinen, enten under eller inni. Denne har i de fleste tilfeller 2 ledninger koblet til seg, en hvit og en sort som går opp til skjermen. Har vanskeligheter for å tro at disse har falt ut, men kan være greit å sjekke. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg tror ikke det er en instilling. Jeg har formatert pc'en to ganger uten noe bedring. Jeg har ikke vært inne på biosen å rotet med noe heller. Skal sjekke under lokket. 8935141[/snapback] Er ikke sikkert den er under lokket, men det er et lite nettverkskort inni maskinen, enten under eller inni. Denne har i de fleste tilfeller 2 ledninger koblet til seg, en hvit og en sort som går opp til skjermen. Har vanskeligheter for å tro at disse har falt ut, men kan være greit å sjekke. 8939004[/snapback] Har skjedd meg en gang. Derfor jeg tenkte at det kunne være det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Merkelig. Når jeg kom hjem i dag og skulle prøve å slå på bryteren så virket det igjen.. PC'en har ikke vært i bevegelse siden da Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Slik er det noen ganger i PC-verden skal du se Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har en bærbar pc (CL56) og inntil i går så har det trådløse nettverket virket helt fint, men nå virker det altså ikke. Lampen for nettverket lyser ikke når jeg skrur på bryteren. Er nettverkskortet defekt? Det som er litt rart er at dette har skjedd meg en gang før, men etter en noen dager/ 1 uke så virket nettverkskortet igjen.. 8916762[/snapback] Samme problemet har jeg på en HP Laptop hjemme, ca 8mnd gammel.. lamepen foran ved bryteren lyser rødt (lyser blått når wlan er aktivert). Innimellom fungerer den, lampen blir blå. Når den fungerer kan jeg slå av å på med bryteren 100 ganger om jeg vil.. plutselig blir den død igjen, ikkeno hjelper for og aktivere. ser ut som den lever sitt eget liv.... får også svart flimrete skjerm når jeg prøver tv-utgangen, monitor utgangen fungerer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå