Gå til innhold

bærbar pc til 15000kr


Anbefalte innlegg

Trenger ikke å kjøpe ram fra apple til macbook proen nei, fritt valg av hvem en vil kjøpe fra.

 

Valget blir vel egentlig om det kun er mhz og bytes som betyr noe, eller om en er villig til å betale for bra skjerm, godt design (kontaktene sitter der de burde, ingen skarpe kanter, lav vekt osv) osv. Apple er for tiden (har vel egentlig vært siden trackpaden først kom) best på trackpader. Til vanlig bruk trenger en derfor ikke ekstern mus.

 

Personlig er slot in dvd et må ha da jeg ikke gidder å leke med skuffer som må dyttes fram og tilbake osv. Er også ganske lei av lys som blinker, skjermer en må sitte rett på for å se noe som helst og dårlig batteritid. Så for min del er macbook pro eneste alternativ til dags dato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder med Delavar. I mange spill går det betydelig utover kvaliteten med å kjøre WSXGA+. Da er det forsåvidt bedre med WXGA og bedre kvalitet.

Samt kjører du ned fra den native oppløsningen 1680x1050 (WSXGA+) til 1280x800 (WXGA) så blir bildet mer som kornete.

Her må du mer bestemme deg for om det er spill du skal bruke maskinen til.

Prøvd litt en HP med 1280x800, jeg syns ikke dette ble for stort. Det værste er når det blir alt for smått, noe jeg ikke liker selv med WSXGA+. Da må øynene arbeide litt mer, og blir fortere trøtte. Dette er mer smak og behag, det er noe du selv må velge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...