magnus Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Trenger ikke å kjøpe ram fra apple til macbook proen nei, fritt valg av hvem en vil kjøpe fra. Valget blir vel egentlig om det kun er mhz og bytes som betyr noe, eller om en er villig til å betale for bra skjerm, godt design (kontaktene sitter der de burde, ingen skarpe kanter, lav vekt osv) osv. Apple er for tiden (har vel egentlig vært siden trackpaden først kom) best på trackpader. Til vanlig bruk trenger en derfor ikke ekstern mus. Personlig er slot in dvd et må ha da jeg ikke gidder å leke med skuffer som må dyttes fram og tilbake osv. Er også ganske lei av lys som blinker, skjermer en må sitte rett på for å se noe som helst og dårlig batteritid. Så for min del er macbook pro eneste alternativ til dags dato. Lenke til kommentar
yeahrik Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 15,4" Widescreen WXGA 1280x800 blank skjerm (glare) 15,4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 matt skjerm [+400,-] hva er best? Lenke til kommentar
yeahrik Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 WSXGA+ er best. 8924373[/snapback] Hvordan er det d? jeg ble litt skremt av det at det sto "matt skjerm". Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 WSXGA+ er best. 8924373[/snapback] Til spill: nei (i mange spill må du skru ned oppløsninga for å oppnå flyt og bildete blir da grumsete og kornete, der vil WXGA være klart å foretrekk) , til bilderedigering: ja. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Holder med Delavar. I mange spill går det betydelig utover kvaliteten med å kjøre WSXGA+. Da er det forsåvidt bedre med WXGA og bedre kvalitet. Samt kjører du ned fra den native oppløsningen 1680x1050 (WSXGA+) til 1280x800 (WXGA) så blir bildet mer som kornete. Her må du mer bestemme deg for om det er spill du skal bruke maskinen til. Prøvd litt en HP med 1280x800, jeg syns ikke dette ble for stort. Det værste er når det blir alt for smått, noe jeg ikke liker selv med WSXGA+. Da må øynene arbeide litt mer, og blir fortere trøtte. Dette er mer smak og behag, det er noe du selv må velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå