Gå til innhold

Kjempekarakterer i år

E.T

Anbefalte innlegg

Jeg blir irritert. På min fitteskole er det UMULIG å få seks i noe som helst. Ja, umulig. Lærern sier selv at for å få 6 i gym må man ha potensiale til å begynne på Manchester United.. WTF? Det skal ikke være sånn! En gang stod jeg og babla om Stalin i 5 min, uten noe stikkordlapp eller småpauser, fikk sterk 5.. Når jeg spørr hva som kunne gjort bedre er de som oftest stumme og lurer seg unna med "det er i 10. det virkelig gjelder, hehehhehe"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir irritert. På min fitteskole er det UMULIG å få seks i noe som helst. Ja, umulig. Lærern sier selv at for å få 6 i gym må man ha potensiale til å begynne på Manchester United.. WTF? Det skal ikke være sånn! En gang stod jeg og babla om Stalin i 5 min, uten noe stikkordlapp eller småpauser, fikk sterk 5.. Når jeg spørr hva som kunne gjort bedre er de som oftest stumme og lurer seg unna med "det er i 10. det virkelig gjelder, hehehhehe"

8962766[/snapback]

Jeg kommer ikke til å bli noen fotballspiller, men var kaptein på laget i noen år.

Slutta på fotball i 8. Gfikk 6 i gym i 10.ende. Hadde ikke løpt på 2 år, men knuste alle på fotballlaget på 3km'ern.

Sykling vett...

Å hoppet høyest i klassen. Var 165cm høy og hoppet 155cm.... danket ut alle i klassen på 140 :tease: og da har vi en del høye i klassen og...

Tror det var viktig for karakteren min..

Lenke til kommentar

Det beste er jo at de med bare seksere har ikke peiling på hva de vil bli, mens de som sliter ræven av seg og jobber mot et mål blir danket ut av folk som bare "Tja, forsker høres da fint ut". Hvem sa det var rettferdig.

Btw, han med årets beste vitnemål ser ut som han er 40. o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...