xxexx Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 msn er på engelsk! vet ikke vhorfor, men vet at jeg ikke vil ha det sånn. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er versjonen av windowsen din engelsk ? Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 aner ikke.. har abs. ingen peiling på dette og er i tillegg drittrøtt.. når jeg åpner msn står alt på engelsk. heh.. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 aner ikke.. har abs. ingen peiling på dette og er i tillegg drittrøtt.. når jeg åpner msn står alt på engelsk. heh.. 8916524[/snapback] heter det mine dokumenter eller my documents? Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Alt på dataen er på norsk. Men det står f.eks Steinar appears offline, type a personal message, steinar said: Osv Ikke at det er et stort problem for meg eller no.. Men lurer på hvorfor det plutselig ble sånn.. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 er det en beta verson du har lastet ned da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er det Windows Messenger du snakker om? Eller er det Windows Live Messenger? Du kan jo laste ned WLM på mange språk, så da har du tydeligvis valgt engelsk. http://www.microsoft.com/downloads/details...a0-ddbed94864fc Er en dropdown boks der som endrer språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå