Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

For det fyrste: Eg skal ikkje sitja som sjåfør i tysk bil. I alle fall ikkje BMW. Eg er korkje overtøff, overstileg, overtoskete, eller har overskot av sjølvtillit. Eg køyrer med hovudet, men effektivt. Fransk. Av det merket der mindre utgåvar er mest brukt som kjerring/pensjonistbilar.

 

Feit bil? Peugeot RCZ kostar flesk. Men kor skal sjølvtilliten kome frå?

Selvtillitten må komme innenfra.

(...)

Og kva om det er heilt tomt der inne?

Har du aldri prøvd og manne deg opp? Gjort sånn som jeg sa til deg for litt siden, Gå i manneklær, Lukte som en skikkelig manne-mann, Se ut som en skikkelig hawt mann, For og så prate med damene? Du ser da hvor lett det er når du har utseende på din plass.. Aldri før har jeg hatt så stor selvtillitt..

 

Du må bare begynne å prate med jenter.. Men for guds skyld ikke snakk eller selg deg sånn at du har lave verdier, Snakk som at du ikke har noe vondt i livet og har det gøy og ikke noen problemer.

 

Jenter elsker selvtillitt så du må få det ved å snakke med dem. Og snakk sånn at du ikke har noe å tape. Det hjelper og bare prate med noen jenteveninner. Da har dere en samtale og du er utrolig feet, Og du forteller ikke at du ble kasta snøball på, Men du sier heller at det var noen som prøvde og kaste snøball på deg men de bomma så skulle du ta igjen bare for gøy også traff du pinade en mitt i fleisen. Dårligste eksempel ever men du skjønner tegninga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det fyrste: Eg skal ikkje sitja som sjåfør i tysk bil. I alle fall ikkje BMW. Eg er korkje overtøff, overstileg, overtoskete, eller har overskot av sjølvtillit. Eg køyrer med hovudet, men effektivt. Fransk. Av det merket der mindre utgåvar er mest brukt som kjerring/pensjonistbilar.

 

Feit bil? Peugeot RCZ kostar flesk. Men kor skal sjølvtilliten kome frå?

Selvtillitten må komme innenfra.

(...)

Og kva om det er heilt tomt der inne?

Har du aldri prøvd og manne deg opp? Gjort sånn som jeg sa til deg for litt siden, Gå i manneklær, Lukte som en skikkelig manne-mann, Se ut som en skikkelig hawt mann, For og så prate med damene? Du ser da hvor lett det er når du har utseende på din plass.. Aldri før har jeg hatt så stor selvtillitt..

 

Du må bare begynne å prate med jenter.. Men for guds skyld ikke snakk eller selg deg sånn at du har lave verdier, Snakk som at du ikke har noe vondt i livet og har det gøy og ikke noen problemer.

 

Jenter elsker selvtillitt så du må få det ved å snakke med dem. Og snakk sånn at du ikke har noe å tape. Det hjelper og bare prate med noen jenteveninner. Da har dere en samtale og du er utrolig feet, Og du forteller ikke at du ble kasta snøball på, Men du sier heller at det var noen som prøvde og kaste snøball på deg men de bomma så skulle du ta igjen bare for gøy også traff du pinade en mitt i fleisen. Dårligste eksempel ever men du skjønner tegninga.

Kor skal ein få sjølvtillit frå? Eg får det berre av å gjennomføre ein einsaste usannsynleg ting: Å debutere seksuelt. Vel å merke med ei med same erfaring som meg sjølv. Men dei er ikkje så lette å finne...
Lenke til kommentar

Derfor er FAKTISK mitt tips til deg.. Få deg en BMW. Det hjelper.. (Elleeeer en eller annen feet bil) Men det aller største er deg selv.. Du må få deg bra klær, Bra frisyre, Bra lukt, Bra sko, Bra stil, Bra klokke/elegant blingbling.. Også må du ikke framstå som en kar som er lei seg fordi han aldri har fått seg noe, Men en kar som er fornøyd med livet og viser sin interesse for jenta men ikke for mye på den måten som gjør at hun tror hun kan få deg nårsomhelst på hvorsomhelst, Men at hun må jobbe for deg..

Tror egentlig ikke bil/lukt/frisyre/osv har noe å si. Man blir bare "testet" mer av jentene om man ikke har slike ting i orden og fortsatt går opp til dem med selvtillit. Har selv fått komplimenter for håret mitt selv om jeg ikke har klippet det på 3 mnd og ikke bruker noe slags hår produkter (inkl shampoo).

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Noen som har sett infield footage fra Real Social Dynamics? Selv var jeg på Hot Seat 2 i København som besto av to hele dager av infield footage.

 

Her er noen smakebiter som ligger på Youtube:

 

http://www.youtube.com/watch?v=cEFgvbNBTbk&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=6o8k430ufLA&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=NeE19ueRYa0&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=jhInX6P9dpA&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=tlWrFgIR6CU&feature=player_embedded

 

Nettsiden om noen er interessert, de kommer til Oslo i høst: http://www.rsdhotseat.com/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har flyttet til et ganske lite (veldig lite) sted i Norge for å jobbe i to måneder, har vært her tre uker nå. Har fått en del nummer, og har rotet med noen damer som jeg gjerne vil ta det videre med, men problemet er at det ikke er noe å gjøre her. Det er liksom ingen "by" med kafeer etc. Tips til andre day-twos? Jeg er flink på ONS og å få nummer, men er elendig på å ta ting videre--så alle tips mottas med takk.

 

Blir det rart å invitere ei over på film elns, når man kun har møtt hun en gang på byen?

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar

Blir det rart å invitere ei over på film elns, når man kun har møtt hun en gang på byen?

Det beste er vel å møtes ute en plass først, også kan man heller flytte det inn. F eks å gå en tur eller noe slikt, også kan dere så lage noe mat hos deg.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Selvkritikken/-innsikten din var utrolig underholdende.

 

Men kanskje det er den som gjør at du ikke har pult? Du må selge deg selv, mann! Du fremstilte nettopp deg selv som en taper. Gjør du det til damer også?

Selge seg selv? Man er kjøperen ikke selgeren. Det er du som er kjøperen og kan velge, ikke du som skal selge deg selv til den som vil ha deg.

Selvfølgelig skal man selge seg selv. Well, ikke by seg frem i bygdens horestrøk. Men man må selge seg og fremstå som noe bra. Når man har valgt dame og vært kjøper må man selge seg til henne. Hun skal ha en grunn til å velge deg også.

 

Og med mindre hun har et glødende hat mot pappagutter og sjåfører av tyske biler hjelper det ikke at det er de eneste kvalitetene dine du klarer å få frem, for hvis hun liker tyske biler og at gutten ser bra ut er kanskje pappaguttene mer lik henne.

 

Og plz, slutt å bare hate på pappagutter. Et eller annet får de jo til, så prøv heller å se hva de gjør rett.

 

(er klar over at jeg svarer til to personer her, men å skrive innlegg på mobilen er noe styr)

Lenke til kommentar

Har flyttet til et ganske lite (veldig lite) sted i Norge for å jobbe i to måneder, har vært her tre uker nå. Har fått en del nummer, og har rotet med noen damer som jeg gjerne vil ta det videre med, men problemet er at det ikke er noe å gjøre her. Det er liksom ingen "by" med kafeer etc. Tips til andre day-twos? Jeg er flink på ONS og å få nummer, men er elendig på å ta ting videre--så alle tips mottas med takk.

 

Blir det rart å invitere ei over på film elns, når man kun har møtt hun en gang på byen?

 

Nei det blir ikke dumt, kjør på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvkritikken/-innsikten din var utrolig underholdende.

 

Men kanskje det er den som gjør at du ikke har pult? Du må selge deg selv, mann! Du fremstilte nettopp deg selv som en taper. Gjør du det til damer også?

Selge seg selv? Man er kjøperen ikke selgeren. Det er du som er kjøperen og kan velge, ikke du som skal selge deg selv til den som vil ha deg.

Selvfølgelig skal man selge seg selv. Well, ikke by seg frem i bygdens horestrøk. Men man må selge seg og fremstå som noe bra. Når man har valgt dame og vært kjøper må man selge seg til henne. Hun skal ha en grunn til å velge deg også.

Ved å ikke prøve å vise at man har "verdi", men heller anta at man har det, vil man fremstå som noen med "høy verdi". Å prøve å imponere er egentlig ganske manipulerende og ikke noe jenter liker.

 

Er egentlig ganske sykt å ikke prøve å gjøre noe når man skal sjekke opp damer, gjorde det selv på Roskilde de første dagene (mest fordi jeg var så sykt høy). Gikk bare å satt med i alle nabocampene hvor det nesten kun var jenter. Sa bare hei og tok alle i hendene, ellers prøvde jeg ikke på noe, er sykt hvor mange tilbud jeg fikk ut av å egentlig ikke gjøre noe som helst.

Lenke til kommentar

Har flyttet til et ganske lite (veldig lite) sted i Norge for å jobbe i to måneder, har vært her tre uker nå. Har fått en del nummer, og har rotet med noen damer som jeg gjerne vil ta det videre med, men problemet er at det ikke er noe å gjøre her. Det er liksom ingen "by" med kafeer etc. Tips til andre day-twos? Jeg er flink på ONS og å få nummer, men er elendig på å ta ting videre--så alle tips mottas med takk.

 

Blir det rart å invitere ei over på film elns, når man kun har møtt hun en gang på byen?

 

Høres ut som en gyllen mulighet til nettopp å invitere på film ettersom du sikkert ikke kjenner så mange der og du ønsker å gjøre deg bedre kjent.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer fra bootcamp-tilbydere? Vurdere å slenge meg med på sjekkeskolen eller Dating Adventure..

 

Innspill?

Har selv kun tatt Hot Seat 2 med Real Social Dynamics, noe som kostet 300 dollar tror jeg. Da fikk jeg to dager med infield footage som virkelig var topp klasse av, HD bilder med god lyd og nærbilder som var latterlig god. Se særlig den siste videoen jeg postet litt lenger opp her, selv om den er litt ekstrem, om du har lyst å se en smakebit. De kommer til Oslo i høst, og har også bootcamp som koster 2000 dollar.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer fra bootcamp-tilbydere? Vurdere å slenge meg med på sjekkeskolen eller Dating Adventure..

 

Innspill?

 

Pja... Har tatt bootcamp hos Gode Vibber og kjenner to av coachene i Genuine Connections/sjekkeskolen, og kan gå god for begge. Litt forskjellig filosofi, og personlig heller jeg mot Genuine Connections, men begge tilbyderne leverer svært solide opplegg etter min mening.

Lenke til kommentar

Er egentlig ganske sykt å ikke prøve å gjøre noe når man skal sjekke opp damer, gjorde det selv på Roskilde de første dagene (mest fordi jeg var så sykt høy). Gikk bare å satt med i alle nabocampene hvor det nesten kun var jenter. Sa bare hei og tok alle i hendene, ellers prøvde jeg ikke på noe, er sykt hvor mange tilbud jeg fikk ut av å egentlig ikke gjøre noe som helst.

vel, du gjorde egentlig noe. Du gikk rundt og var sosial med alle og det i seg selv gir en sosial verdi. Ved å bli lik av gruppene du hilste på gir du inntrykk av høy sosial verdi. Jentene ser at venninnene liker fyren og du blir pre-selected, noe jenter liker veldig godt. Å ta initiativ til håndhilsing er et tegn på selvtillit og er noe man alltid skal gjøre når man kommer inn i en ny gruppe.

 

Plizket prøver å gjøre noe av det samme ved å kjøpe seg status i form av dyre ting. Har ved flere anledninger påpekt ovenfor ham at det er ikke er mulig å kjøpe seg til varig verdi ved å flashe materielle gjenstander, men det virker ikke som han forstår. Spesielt rådene om å "få deg en BMW, bra klær, bra frisyre, bra lukt, bra sko, bra stil, bra klokke, elegant bling bling" får det til å gå kaldt nedover ryggen min og viser at man ikke forstår hva som tiltrekker jenter. Ja, ta vare på deg selv og vis deg fra din beste side, men du kan ikke kjøpe jenters (riktige) oppmerksomhet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Azidops +1

 

Har man baller nok, så sier man til ei som spør deg om drink på by'n at hu godt kan få kjøpe en til deg, men ikke f om jeg kjøper noe til deg.. Da er det deg hu husker neste gang du møter a.. De som har brukt masse penger på a ute på by'n husker a sjelden alikevel.. Har fått gratis drinker og mye kos bare med en sånn åpning.. ;)

Ellers er det alltid det å ha med seg ballene sine og være litt tøff i trynet uten å være frekk og innpåsliten som gjelder..

 

Materielle ting er sjelden noe pluss i boka framfor å vise baller og sosial inteligens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...