Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Er jo bare å kjøre på, få henne med på vors/fest og ta ting derifra. Du får ikke noe klarhet i hennes intensjoner uten å i det minste møte henne.

Er jo så sant så sant. Nå jobber jeg dessverre en del fremover, så muligheten til å treffe henne de neste 2 ukene er veldig liten. Hun har også en av de få jentene som jeg faktisk blir nervøs når jeg snakker med, nesten sånn at det er litt slitsomt fordi kroppen blir så anspent. Derfor føler jeg nesten at jeg må vite mest mulig hva henne intensjoner er på forhånd, før jeg treffer henne igjen, sånn at jeg bedre skal klare å være meg selv og ikke en nervøs tulling. Vanligvis blir jeg ikke sjenert og har ikke noe problemer med å kjøre på med jentene, men hun er det sånn at jeg må liksom..jeg vet ikke jeg tør bare ikke å satse. Er så piss redd for at jeg skal flørte litt for mye også bare få sånn "Hva? Vi er jo bare venner, hva er det du innbiller deg? at DU hahaha har sjans på en som meg?" Helt patetisk ja, men som sagt er jeg vanligvis ikke sånn, men vi har vel alle den jenta som ja... :roll:

Men det at hun vil komme til meg på vors, når vi så og si har null felles venner, ingen felles bekjente og bor på motsatte sider av byen burde jo i vertfall være et tegn i den positive retningen? Er heller ikke sånn at jeg er kjent for å ha "Legendariske" fester eller noe, så tviler på at det er derfor. Blir jo i vertfall sånn at jeg må ta henne litt under vingen og "passe" litt på, sånn som man gjerne gjør når du introduserer en ny bekjent til gjengen. Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom nettopp en ny 18-års uteplass, Ace Nattklubb(Ikke at det ble noen braksuksess ut i fra hva jeg har hørt), og så kommer det en ny uteplass nå på fredag. Den heter forresten Karma Lounge Club. Skal holdes en god del russearrangement der fremover, men har ikke store forhåpninger til denne heller.

Eh, hvilken by er dette snakk om?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke om dere husker det, men jeg var altså i Holland i mars og klarte å drite meg ut med et telefonnummer og mista et ligg der, noe jeg fortalte om.

Nå har det seg sånn at en annen jente jeg ble kjent med som var enda søtete enn førstnevnte har sendt meg en melding på facebook, og nå i løpet av 20 minutter har hun praktisk talt sagt "Hvis du kommer til Holland så blir det beising".

Det har seg sånn at jeg har familie jeg kunne tenkt å besøke, og mye fritid denne sommeren. Er det verdt å reise ned dit for å få seg ligg og kose seg?

Endret av Error
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dere husker det, men jeg var altså i Holland i mars og klarte å drite meg ut med et telefonnummer og mista et ligg der, noe jeg fortalte om.

Nå har det seg sånn at en annen jente jeg ble kjent med som var enda søtete enn førstnevnte har sendt meg en melding på facebook, og nå i løpet av 20 minutter har hun praktisk talt sagt "Hvis du kommer til Holland så blir det beising".

Det har seg sånn at jeg har familie jeg kunne tenkt å besøke, og mye fritid denne sommeren. Er det verdt å reise ned dit for å få seg ligg og kose seg?

Yolo? Selvfølgelig er det verdt det ;) (Jajaj jeg vet , yolo er fjortizz men ok)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får melding fra jenta i dag, viser seg at hun har en kjæreste og angrer masse på det hun sa i går. Jeg har i løpet av den siste timen altså trøstet en angrende luremus.

Men, hun er superhyggelig (normalt sett) og dritfin, så når hun slår opp med kjæresten en dag (ikke så lenge til mest sannsynlig, siden de tydeligvis ikke har noe godt forhold for tiden) så vil hun kanskje ha litt make-up sex. Whatever

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ok. Problemstilling: Jeg befinner meg på et utested i en fremmed by med en kompis som er den eneste jeg kjenner på klubben, dermed blir introdusering og naturlige måter å komme i kontakt med på kvinner på vanskeligere. Det er så mange pene damer der inne og jeg blir holder på å bli gal over at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme i kontakt med dem, det bør jo skje på en naturlig måte, men jeg finner den ikke.

Lenke til kommentar

Ok. Problemstilling: Jeg befinner meg på et utested i en fremmed by med en kompis som er den eneste jeg kjenner på klubben, dermed blir introdusering og naturlige måter å komme i kontakt med på kvinner på vanskeligere. Det er så mange pene damer der inne og jeg blir holder på å bli gal over at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme i kontakt med dem, det bør jo skje på en naturlig måte, men jeg finner den ikke.

Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å hoppe i det og introdusere deg selv for jentene. Om det blir vanskelig får du drekke deg til mot.

Lenke til kommentar

Har tekstet litt frem og tilbake med ei jente som jeg pleide å være bekjent med før. Jeg liker henne ganske godt og er nok egentlig litt forelsket. Senest nå i helga tekstet vi litt og jeg merket at hun var en smule full (Jeg var helt edru). Vi ble etterhvert enige om å møtes for en kjapp røyk samme natt. På meldingen føler jeg at tonen var meget bra, og nesten litt flørtede. Dessverre er jeg så pass forelsket i henne at jeg freaker litt ut når jeg er med henne. Jeg klarer ikke å bare kødde rundt å gi faen sånn som jeg gjør med nesten alle andre jenter (også pene). Jeg ble rett og slett skikkelig usikker. Slet med å holde øyekontakt og eskalere ting. Jeg fikk henne til å le et par ganger, men samtalen ble veldig sånn generell, sånn om skole, jobb, fremtidsplaner og sånt. Jeg følte meg usikker og sjenerte og er litt redd for at den energien smittet over på henne, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å oppføre meg normalt. Det hele endte med at jeg ga henne en klem og gikk veldig skuffet hjem...

Har jeg rett og slett fucka opp hele greia nå eller? Hvor fort mister jenter interessen? Jeg tenker at neste gang jeg møter henne må jeg bare kjøre på, det er bare så vanskelig å overvinne den reddselen og få ordentlig kontakt med henne. Kanskje vi bare ikke klikker sammen? Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

Lenke til kommentar

En ting som har som har gått opp for meg i det siste, er at mange av de tipsene man finner når det gjelder å kommunisere med jenter på en positiv måte, er ting jeg automatisk begynner å gjøre etter jeg får mer selvtillit overfor jenter uten å tenke noe spesielt over det. Jeg blir mer utfordrende i samtaler, finner lettere punkter å terge jentene på og er begynner ofte å komme med mine egne gjettinger om jenten istedet for å spørre. Det gikk ikke opp for meg at jeg gjorde dette før jeg leste om det flere steder her forleden, ganske artig egentlig. Er det dette som kalles utvikling av "naturlig game"?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...