Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Kan på det varmeste anbefale "How to Talk to Anyone: 92 Little Tricks for Big Success in Relationships" og "How to Make Anyone Fall in Love with You" fra Leil Lowndes.

I tillegg vil jeg anbefale boken "How To Win Friends and Influence People" fra Dale Carnegie

I boken til Dale Carnegie forklarer han hvor mye suksess det ligger i et smil, vise interesse for andre, og få dem til å føle godt om seg selv. Boka er fra 1936 og kommer med tips som aldri dør ut. Bøkene til Leil Lowndes går på det samme men viser ikke bare til hva du skal gjøre, men hvordan du skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nah, må jo ikke spørre om det da :p Sendte kjedelig svar tilbake, ettersom jeg ikke er interessert. Enda.

Dessuten vet jeg jo ikke om det var kødd.. :p

Haha ;) Gjort i dag da? :)

Wow .. han manna seg sikkert opp i 3 uker for ett slikt spørsmål. Så svarer du så casual. ^^ Neida, jeg ser den, men han ble sikkert ''sadface''. :ninja:

Lenke til kommentar

Wow .. han manna seg sikkert opp i 3 uker for ett slikt spørsmål. Så svarer du så casual. ^^ Neida, jeg ser den, men han ble sikkert ''sadface''. :ninja:

Pfft, hadde han brukt så lang tid på å si noe sånt, kunne han jaggu meg funnet på noe litt mer enn noe så cheesy ;P Virka mer som en køddeflørt. Ish.

Lenke til kommentar

Manne seg opp til et slik sprørsmål? Dafuq?

Om en faktisk er intressert, så burde en iallfall forsøke å vise det, på ett fornuftig vis: Ikke tro du er Austin Powers.. "Shall we shag now, or shall we shag later?" - Men, jeg skal forsøke denne, bare for å se resultatet, en dag...

Endret av warpie
Lenke til kommentar

Manne seg opp til et slik sprørsmål? Dafuq?

Om en faktisk er intressert, så burde en iallfall forsøke å vise det, på ett fornuftig vis: Ikke tro du er Austin Powers.. "Shall we shag now, or shall we shag later?" - Men, jeg skal forsøke denne, bare for å se resultatet, en dag...

Jeg kan godt forstå hvordan du ser på det som en seriøst post, men det var da ikke det. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var i Holland i helgen med noe skolegreier. Dro på en klubb på lørdagen, ble introdusert til en veldig søt venninne av en vennine etc., vi var flere. De andre karene var noe tafatte, mens jeg gikk rett opp til jenta og sa at jeg hadde lyst på en god klem.

Det ble klem, og ikke lengre etter var det full klining på gang. Men, skjebnen hater meg og faren hennes kom og plukket henne opp av alle ting (jeg forsvant, men vi avtalte å møtes dagen etterpå for å bli mer kjent). Får nummeret hennes, ringer henne i dag, men finner ut at det er skrevet feil og jeg kommer ikke gjennom.

Rett før jeg må dra fra skolen vi var på (rekke fly), møter jeg henne i gangen. Hun hadde lett etter meg og beskjeden var at hun ville knulle. Men flyet måtte rekkes uansett, og med masse venner rundt så turte jeg ikke å si noe annet enn et forsiktig hade.

Og det var det.

Faen.

Så, moralen her er, til alle som er like uerfarne som meg, ikke bare få telefonnummeret, men pass på at det faktisk virker.

Endret av Error
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Var i Holland i helgen med noe skolegreier. Dro på en klubb på lørdagen, ble introdusert til en veldig søt venninne av en vennine etc., vi var flere. De andre karene var noe tafatte, mens jeg gikk rett opp til jenta og sa at jeg hadde lyst på en god klem.

Det ble klem, og ikke lengre etter var det full klining på gang. Men, skjebnen hater meg og faren hennes kom og plukket henne opp av alle ting (jeg forsvant, men vi avtalte å møtes dagen etterpå for å bli mer kjent). Får nummeret hennes, ringer henne i dag, men finner ut at det er skrevet feil og jeg kommer ikke gjennom.

Rett før jeg må dra fra skolen vi var på (rekke fly), møter jeg henne i gangen. Hun hadde lett etter meg og beskjeden var at hun ville knulle. Men flyet måtte rekkes uansett, og med masse venner rundt så turte jeg ikke å si noe annet enn et forsiktig hade.

Og det var det.

Faen.

Så, moralen her er, til alle som er like uerfarne som meg, ikke bare få telefonnummeret, men pass på at det faktisk virker.

En ting, du viser masser av baller dagen før, og skriver her som du oser av selvtillit. Likevel tør du ikke å si ordentlig hade til henne? I dont get it.

Lenke til kommentar

En ting, du viser masser av baller dagen før, og skriver her som du oser av selvtillit. Likevel tør du ikke å si ordentlig hade til henne? I dont get it.

Uhm, altså, jeg sa hade, fikk et kyss på kinnet men det var det. Var ikke sånn at jeg løftet henne opp i armene mine og ga henne et Disney-kyss med fullt orkester i bakgrunnen. "Forsiktig hade" var kanskje feilformulert

Endret av Error
Lenke til kommentar

Er det greit å sjule enkelte ting fra kjæresten sin? isåfall hva da? Anonym poster: 7e91840d871279eccd1ae5121f5239ab

Hvis du ikke har baller til å si det, så er ikke de tingene verdt å gjøre til å begynne med.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Så det du sier er at det er greit å lyve/skjule ting for kjæresten sin? Selvfølgelig forteller jeg ikke ALT jeg gjør, tenker osv til min jente fordi det ikke er naturlig for meg å fortelle om dette , men om det er noe jeg føler jeg må skjule for kjæresten min, så ville jeg fort tenkt over hvor bra det blir for forholdet over tid. En løgn kan fort bli til to løgner, to løgner kan bli til 4, og plutselig er det helt okei å leve litt på begge sider med to forskjellige liv. (greit, kanskje satt på spissen, men fullt mulig )

Min erfaring med dette er at det er ganske elementært å ha ett ærlig og "åpent" forhold både som bestevenner og kjærester for at det skal bli noe som kan fungere på sikt. Det er mange ting jeg skammet meg over, som jeg slet med å fortelle til dama i starten, men det var en barriere jeg måtte gjennom og det har skapt ett utrolig mye mer tillitsfullt forhold hvor vi vet med hverandre at vi ikke har noen "hemmeligheter".

Hvis du ikke har baller til å si det, grow up and be a man, så du kan få de ballene.

Endret av Phinex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva legger dere i det å "Være skjønn"? Det har seg sånn at jeg får høre dette hele tiden. Det var vel ikke noe jeg tenkte spesielt mye på før jeg fikk den jobben jeg har nå egentlig. Ofte når jeg kommer bort for å servere gjestene kan det skje at med en gang de ser opp på meg så sier de ting som "Oj, så skjønn du var!" Spesielt hvis de har hatt seg et par glass vin skjer dette, men også helt edru folk sier det. Får høre det flere ganger i løpet av et skift. "DU er utrolig skjønn altså", "Ntwww, så skjønn du er mot oss da!", "Du er utrolig skjønn. Vet du det?" Kan jo ha noe med at jeg står der i en liten Penguin aktig uniform.

En annen ting er at Jenter har en veldig tendens til å fort begynne å kalle meg "Vennen"/"Vennen min" eller "Lille vennen". Gir jeg ut veldig utrykk på at jeg trenger omsorg eller noe slikt? En tredje ting er at jentene ofte åpner seg til meg, gjerne i form av totale sammenbrudd hvor de begynner å gråte og klage over alt mulige greier .Nå er det ikke slik at jeg sitte å hører på problemene deres med gutter, mens jeg er totalt forelsket selv. Situasjonen kan f.eks. fort være at hun får et sammenbrudd, jeg trøster henne, også roter vi.

Er det med å "være skjønn" noe å spille på? Eller bare noe jeg burde prøve å riste av meg fortest mulig? På en måte så synes jeg det er veldig hyggelig og høre. På en annen side så virker det kanskje en smule "nedverdigende", at jeg liksom er en skjønn liten hundevalp som er veldig skjønn og snill, men som ikke må innbille seg noe mer. Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...