Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer på.. Alle har sikkert hatt dem, "kompiser" som ødelegger sets. Har mer eller mindre kvittet meg med dem nå, men ofte virker det som dem gjør det med vilje. Noen som har en ide hva som driver dem. Dem vil inn i settet? Prøve seg på samme dama? Sjalusi?

 

Noen som har gode tips for hva man gjør med slikt der og da, behandle dem som en vanlig "AMOG" blir jo feil det og. Har en følelse at dette skjer nettopp p.g.a. at man ikke bruker "slagplan" med wingmen og slikt. Dermed blir man en AFC. :whistle:

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på.. Alle har sikkert hatt dem, "kompiser" som ødelegger sets. Har mer eller mindre kvittet meg med dem nå, men ofte virker det som dem gjør det med vilje. Noen som har en ide hva som driver dem. Dem vil inn i settet? Prøve seg på samme dama? Sjalusi?

 

Noen som har gode tips for hva man gjør med slikt der og da, behandle dem som en vanlig "AMOG" blir jo feil det og. Har en følelse at dette skjer nettopp p.g.a. at man ikke bruker "slagplan" med wingmen og slikt. Dermed blir man en AFC. :whistle:

 

Bah, sliter med samme greia. Hadde vert kos om noen har en idiotsikker strategi på dette området.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på.. Alle har sikkert hatt dem, "kompiser" som ødelegger sets. Har mer eller mindre kvittet meg med dem nå, men ofte virker det som dem gjør det med vilje. Noen som har en ide hva som driver dem. Dem vil inn i settet? Prøve seg på samme dama? Sjalusi?

 

Noen som har gode tips for hva man gjør med slikt der og da, behandle dem som en vanlig "AMOG" blir jo feil det og. Har en følelse at dette skjer nettopp p.g.a. at man ikke bruker "slagplan" med wingmen og slikt. Dermed blir man en AFC. :whistle:

 

Bah, sliter med samme greia. Hadde vert kos om noen har en idiotsikker strategi på dette området.

 

En veldig enkel en:

Ikke dra ut å sarge med AFC venner... Er en grunn til at man bruker Wings, og ikke AFC'ere når man drar i felt.

Lenke til kommentar

Jupp, tenkte nok at det var svaret.. Problemet oppstår om man ikke klarer å unngå disse folkene fordi;

 

1. Byen er for liten.

2. Du har litt merkelige venner som ikke kan prates fornuftig med..

 

Nå er som sagt ikke dette noe stort problem lenger, men i mine tidligere år så var det ganske kjipt. Har litt mer erfaring i dag, når man tillegg leser slikt som dette så får man en større forståelse og som du nevner, du bruker folk som er inneforstått med opplegget..

Lenke til kommentar

Det du nevner der er et stort problem for mange i Norge. Særlig Qbab som bor ca midt i buttfuck nowhere! :p

 

Men man må på en måte bare finne sin egen nisje. Noen er flinke til å sarge på bussene, toget, gata, daytime, clubs, restauranter osv...

Alle slike arenaer finner man overalt i Norge, så man må nesten bare gjøre det beste ut av det.

For min del flytter jeg snart fra en relativt liten kommune til midten av Oslo for å enklere extracte.

 

Nøkkelord: Gåavstand fra mitt faste sargested

 

 

En måte er å rømme byen, men ikke lett å vise sosialverdi uten bekjentskaper innen rekkeviddet

 

 

Det er her "Communityet" kommer inn... ;)

Bare å bli kjent med noen lokale PUA's der du vil bo, så ordner det seg stort sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En veldig enkel en:

Ikke dra ut å sarge med AFC venner... Er en grunn til at man bruker Wings, og ikke AFC'ere når man drar i felt.

 

AFCs kan jo også være wings. Både bevisst og ubevisst. Eller?

Lenke til kommentar
En veldig enkel en:

Ikke dra ut å sarge med AFC venner... Er en grunn til at man bruker Wings, og ikke AFC'ere når man drar i felt.

 

AFCs kan jo også være wings. Både bevisst og ubevisst. Eller?

Klart de kan være det ubevisst, dog har man oddsen mot seg om han ikke vet noe om PU. Han vil med stor sannsynlighet ødelegge. Jeg går ut med venner på byen så bruker jeg PU for det det er verdt.

Har hatt få problemer med å bruke det, dog må man sørge for at man går ut med naturals som ikke forstyrrer deg.

 

Ellers har jeg en kamerat som vet hva jeg driver, han lar meg være i fred om jeg har åpnet et set og ser at jeg har ting på gang.

 

Anbefales ikke bruke AFC's til wings, men om de er opptatt av PU er det bare kjøre på. Øvelse gjør mester.

 

Hele poenget med en wing er at han opptar object og lar du få ha target for deg selv uten at object cockblocker f. eks. Dette er det ingen AFC's som ikke har lest om pu som skjønner, kanskje stjeler de til og med target? ouch...

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Men en kompis som er AFC vil jo ikke gå bevisst inn for å ødelegge et set. Hvis du er i gang, så får du jo sannsynligvis vært i fred.

AFC vil klart ikke ødelegge for deg med vilje (da vil han fortjene deng) dog så er ikke PU i AFC-ens natur og mulighetene for at han fucker opp er store, det skal lite til i alle fall.

 

Ingen av mine venner forstyrrer meg heldigivis ikke om jeg jobber med et set. Om man skulle ha problemer med at noen gjør det fortell dem bare hva du holder på med og at du vil være i fred.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...