James Bond Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Er man svett hvis man flørter (Ikke sånn flørting for og åpnå noe) Men flørter med andre jenter når man har kjæreste, Just 4 fun? Se om du fortsatt har skilsa lix? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Er man svett hvis man flørter (Ikke sånn flørting for og åpnå noe) Men flørter med andre jenter når man har kjæreste, Just 4 fun? Se om du fortsatt har skilsa lix? Problemet ligger vel heller i at den jenta du flørter med kanskje får følelser, det opplevde jeg for en liten stund siden, men ungdomsskole jenter er vel litt mer naive enn din målgruppe :-P Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Er man svett hvis man flørter (Ikke sånn flørting for og åpnå noe) Men flørter med andre jenter når man har kjæreste, Just 4 fun? Se om du fortsatt har skilsa lix? Ja. Ha respekt for damen du er sammen med nå. Hvis du har behov for en egotripp så får du heller slå opp, og så flørte. -Ario Veldig enig. Men hvor syns dere grensen går når det gjelder motparten? Jeg vet at jenta mi er glad i meg, Og jeg vet det fordi at jeg skiller meg litt ut når det kommer til gjennomsnittsnivå når det kommer til andre gutter. Og ikke for å skryte, Men jeg har liksom en bra bil, Bra jobb, Er selvstendig har fast lønn osv. Vil si jeg har kommet kanskje ikke kjempelangt men greit nok fra der jeg står. Så det at hun mister meg ville være episk breakdown for henne, Sånn sett vet jeg at hun ikke vil ødelegge forholdet (Med flørting osv), Og ikke det at jeg tror hun vil gjøre noe sånt heller men.. Her er greia.. Hvor går grensen for hva dama kan gjøre? Kline> Beføle> Sex> ville jeg si.. Likevel finner jeg det passe irriterende og noen ganger sårende når jeg ser henne prate med andre gutter også ler de sammen og man føler seg litt forbigått.. Asså det er klart hun må få lov og prate med andre skal ikke nekte henne det, Men si det slik, Er det bare meg som blir litt sånn "Småfrustrert" eller "Redd" når jenta di prater med andre og de har en god tone eller gjør ting som "Nesten" kvalifiserer til superlight verisjon av utroskap? Kanskje litt feil og ta dette opp i en sjekketråd men akkurat her føler jeg folk har erfaring akk. angående forhold. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Det er en ting jeg kommer på i farta, og dette hjalp meg mye med å kontrollere følelseslivet mitt. Det kan hende at du føler at du ikke er god nok. Dette er ofte noe som sitter veldig dypt, og tar lang tid å oppdage. For meg tok det to år å finne denne følelsen, og forstå den. Det at du sier du har bra bil, bra jobb etc. fikk meg til å stusse. Føler du at du hadde mistet henne uten dette? Ellers høres det ut som om du har bra orden på livet ditt, så vær fornøyd. Mange hadde gitt en lever for å være i situasjonen din, og personlig har jeg 5-6 år med utdannelse før jeg er der du er . Forresten, angående utroskap så handler det mye om kontekst. Alkohol, tvang, fri vilje, psykisk sykdom eller min egen forsømmelse av henne. Alt dette kan lede til utroskap, men grensen min går ved sex. Med mindre dama lider av en psykisk sykdom, men sjansene for det er små. Hos meg hjelper det ikke å si at alkoholen har skyld, for da har du satt deg selv inn i den situasjonen på egenhånd. Endret 24. desember 2011 av Jesus of Suburbia 2 Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii 3 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Men han er allerede i vennesonen og dama har jo type. Det er ikke nødvendigvis et hinder. Har fått høre av en jente at jeg var mer enn "bare en venn" etter å ha vært vennen hennes ganske lenge. Men som nevnt, hvordan vil du føle det om du vet at hun er i stand til å dumpe noen på den måten? Hva stopper henne fra å gjøre det samme med deg? Er du virkelig så mye bedre at hun aldri kan gjøre det med deg? Kort og godt er det vel egentlig bare å slutte å være en venn og bli awsome. Det tipset fikk jeg her i tråden, og jeg må bare si takk til vedkommende. Det virket! Endret 24. desember 2011 av Nedward Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) --- Endret 9. januar 2012 av Plizket Lenke til kommentar
Sikeh Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) . Endret 28. januar 2012 av Sikeh 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 si det som Alfie. "i'll give her my highest grade... A minus" Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Tips til date med jente i disse vintermånedene? Missliker litt det å gå ut på café osv, syns det er ukomfortabelt i forhold til å være i en annen atmosfære hvor jeg kan slappe helt av. Vi har blitt veldig godt kjent denne perioden, og jeg føler interesse fra hennes side også. Jeg vil dog finne ordentlig ut om hun ser på meg som noe mer enn en venn på denne daten, da jeg skal gå for å kysse henne! EDIT: skriveleif Endret 26. desember 2011 av Skunkish Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Utdyp hva du mener med slutte å være en venn og bli awesome, er du snill Vis henne at du har et (kult) liv som hun ikke er en del av. Videre har en del gutter som er venner med jenter en tendens til å gjøre alt jenta ber dem om uansett om dem har lyst eller ikke. Ikke vær snill bare for å være snill. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 folk her iinne sier at man ikke eier kjæresten, vennina eller hva det måtte være. er det da gret at kjæresten kn gå med hva som helst og gi ut nr til hvem som helst?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 isåfall ikke.. da eier man kjæresten. Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nekter man sin partner å gi bort telefonnummer til noen begynner det å bli eiendommelig, men å syns at det ikke er greit er noe annet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 oki, så det er greit at man gir nr sitt til en man møter på byen?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nei. Da må h*n gjøre det slutt med sin kjæreste først. Postet av anonym: 3f84ee698d90b007209096eaa4e21d24 Lenke til kommentar
Ariovistusii Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) * Endret 8. september 2013 av Ariovistusii 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Delevis enig.. men hvis man møter på en person ute på byen, og finner ut at den personen driver med et eller annet som kan få deg til å komme i jobb/hjelpe deg evt skaffe deg jobb. er det da akseptabelt synes dere? Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå