ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Og fordi ingenting er bedre enn et innlegg hvor man kan skryte av skillzene sine som PUA. Du var jo i særdeles godt humør... Og du holder deg særdeles saklig og svarer tilbake med gyldige argumenter til akkurat det jeg snakker om. Ikke unngår du emnene mine heller. EDIT: PUA og PUM kan i hvert fall innrømme feilene med slike ting. Ok, kjempefett! Alle kan da finne på åpnere og rutiner. Jeg ser ikke at det er så forferdelig vanskelig. Om man mener jeg skrøt så ok fine. Endret 10. februar 2008 av Cape Lenke til kommentar
freerun Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Melisma: Hva er så negativt med target? Og kan target sammenliknes med puledokke? Jeg er ikke helt sikker, men jeg føler at det å bruke ett felles uttrykk som "targets" blir feil i mime øyne.. hva hvis vi jentene hadde laget en tråd og kalt dere gutta for "targets" dvs. freerun var ett av tusen targets, og ikke deg personlig, men at vi ville kun ha deg til sengs.. føler du deg spesiell? du kunne vært Ola, Kristian eller Jon.. spiller ingen rolle så lenge jeg synes du er fin og at jeg vil jukke på beinet ditt en kveld.. Ergo puledokke.. ikke deg personlig det handler om, er jo ikke deg jeg ville bli kjent med for jeg og wing-jentene mine var jo bare ute etter at jeg skulle få humpe på deg etter byturen... Fornærmelse er ordet som popper opp i hodet mitt.. det hadde ihvertfall jeg blitt.. (mener å huske at PUA skrev noe en stund tilbake om at man virkelig var interessert i jenta og at man ville bli kjent med henne personlig, men da må han komme og rette på meg der) Vell, det er du som gjør det litt upersonelig når du kommer med "ett av tusen"-utsagnet. Target er jo bare ett av alle disse ordene i pu som skal gjør det lettere å kommunisere pua's imellom. På godt norsk kunne man jo like gjerne ha sagt. Den jenta jeg syntes hadde best personlighet, jenta jeg syntes var søtest og ville prøve meg på. Vi er kanskje litt enige på ett punkt at ord som "target" kan virke veldig upersonelig. Men sånn over internett så er jo alt egentlig ganske så upersonelig. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "Jenta" er jo ikke så veldig personlig i seg selv heller, så argumentet om hvor personlig det er holder ikke mål. Men du kan godt synes det er forkastelig på andre måter Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Vell, det er du som gjør det litt upersonelig når du kommer med "ett av tusen"-utsagnet. Target er jo bare ett av alle disse ordene i pu som skal gjør det lettere å kommunisere pua's imellom. På godt norsk kunne man jo like gjerne ha sagt. Den jenta jeg syntes hadde best personlighet, jenta jeg syntes var søtest og ville prøve meg på. Vi er kanskje litt enige på ett punkt at ord som "target" kan virke veldig upersonelig. Men sånn over internett så er jo alt egentlig ganske så upersonelig. Ja, der er jeg enig. Men jeg tror det finnes en måte å få frem ett budskap til gutter/jenter over dette landet som ikke gjør at det blir upersonlig.. hadde man droppet disse faguttrykkene som "target" og "wingmen" osv. Så tror jeg at jeg faktisk jeg hadde vært mer mottagelig for kanskje det egentlige budskapet PUA vil komme med.. men alt dette minner meg mer og mer om at vi jenter kun er kjøttstykker blandt ulvene.. og DET er turn off... Det føles nesten ut som at vi jentene er puslebrikker i guttespillet dere har gående her... og det siste jeg vil, som jente, er å føle meg som en "brikke i ett spill"... Vi vil ha dere gutta like mye som dere vil ha oss, og den dagen jeg lager en lignende tråd om temaet med dere gutter som fokus, ja da får man se hva responsen blir sier jeg bare.. håper du/dere skjønner hva jeg mener .. edit: men må jeg så må jeg.. må bare finne på upersonlig uttrykk å kalle de jeg går ut med og hva jeg skal kalle de enkelte bevegelsene i prosessen er da jeg/vi skal fange dere gutta for en natt... eller er det snakk om lengre forhold? kanskje jeg har gått glipp av noe.. edit #2: hva skal jeg kalle den tråden..? "jenter, la oss lure gutta trill rundt på byen og late som at vi er noen vi ikke er.." hm? Endret 11. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kunne skrivd en del om historien min, men går rett på sak: Hva gjør man med nervøsitet og stamming når man snakker med jenter. Sliter også med at jeg ikke har noe og snakke om, irriterer meg veldig over dette. Har sikker blitt tatt opp i tråden før, har ikke tid til å lese igjennom hele nå Foretrekker og være anonym siden dette er litt flaut egentlig^^ Så ikke at noen svarte på denne så jeg skal gi deg et tips, og jeg råder deg til å være åpen til sinns når du leser denne. Den er kanskje litt "new age", men jeg lover den funker. The Power of Now - A Guide to Spiritual Enlightment by Eckhart Tolle Lenke til kommentar
freerun Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) "Jenta" er jo ikke så veldig personlig i seg selv heller, så argumentet om hvor personlig det er holder ikke mål. Men du kan godt synes det er forkastelig på andre måter Er enig i at "jenta" ikke er så veldig personelig det heller, men synes det er litt mer menneskelig enn target. Ikke at jeg synes target er helt forkastelig. Det ville vært en stor overdrivelse. For å dra diskusjonen i en litt annen retning angående hva jeg synes er positivt rundt pua-kulturen. Det gir mange gutter som aldri helt skjønte det med hvordan man skulle tilnærme seg damer en reall sjans. Og i mange tilfeller tror jeg det kan føre til menneskelig vekst, Iallfall for de som virkelig jobber med seg selv. Lærer seg å være litt mer frampå, greier å bli kvitt sjenansen, utvikle større sosial inteligens, utvide vennekretsen osv. Men for de som først og fremst er ute etter å ha seg med flest mulig jenter. PUA som kjører speed-pick-up, gjør det til konkurranser osv. Folk som er ute etter snarveier til å forbedre seg selv med mye canned materiale, som i mange tilfeller virker som sosiale roboter. Det synes jeg ærlig talt ikke så mye om, og håper jeg ikke havner blant dem. Melisma: angående at gutter går rundt og later som de er noe de ikke er: For å få en fair sjans når man møter noen små må man prøve å vise seg fra sin beste side samtidig som man må prøve å sjule de negative. "Fake it until you make it". er noe jeg faktisk tror litt på. Psyken våres har ganske stor kraft. Og ikke kom og si at jenter ikke later som de er noen andre enn hvem de egentlig er. Det mest konkrete eksempelet på det er jo hvordan jenter bruker sminke og motetips til å vri alt i en positiv retning. Endret 11. februar 2008 av freerun Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Melisma:angående at gutter går rundt og later som de er noe de ikke er: For å få en fair sjans når man møter noen små må man prøve å vise seg fra sin beste side samtidig som man må prøve å sjule de negative. "Fake it until you make it". er noe jeg faktisk tror litt på. Psyken våres har ganske stor kraft. Og ikke kom og si at jenter ikke later som de er noen andre enn hvem de egentlig er. Det mest konkrete eksempelet på det er jo hvordan jenter bruker sminke og motetips til å vri alt i en positiv retning. akkurat som at dere gutter bruker tonnevis med voks i håret og fine skjorter og bukser,... der stiller vi likt! hadde det vært sosialt godtatt at dere gutter fikk bruke sminke, så hadde gutta gått med like mye sminke som oss jentene.. Jeg sier ikke at man ikke skal prøve sitt beste for å se ok ut, men jeg synes ikke det blir riktig at du skal komme til meg med en skjult agenda og sjekke meg opp... jeg vil ikke ha en strofe fra PU boka, jeg vil ha deg som person! ikke noe jeg kan få fra alle andre som har lest det samme som deg! Da kunne jeg vært hvem som helst da! Jeg kan ikke snakke for alle andre jenter, men jeg vil ha orginalitet og det kan kun komme fra en gutt som virkelig tør å vise seg som den han er og ikke at han spiller ett spill med wingmen som står og skuler på oss bak ett hjørne for å se an situasjonen.. ps. selvsagt skal man ikke vrenge ut alt negativt man bærer på eller vise sine negative sider. Det jeg er ute etter er at man tør å vise litt mer av seg selv, ikke at man holder tilbake pga. frykt.. mulig jeg er ute og kjører og brummer i vei nå, men jeg skjønner at man har sosiale antenner osv.. skulle bare ønske at man kunne gi litt mere slipp på de reglene som er blitt satt, og at man tør å bryte litt ut av dette regel-fengselet.. klønete skrevet men det er hva det er.. Endret 11. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Når jeg startet å lese denne tråden så fant jeg også tilnærmingen helt forkastelig. Disse ordene som blir brukt er ikke direkte innbydende.. Men når det kommer til stykket så handler det ikke om å dra flest damer, det handler om å formidle hvordan i det hele tatt være et sosialt vesen. Faste "openers" er er kanskje litt kjipt, men som noen nevner, det er utrolig vanskelig å bryte inn i en sosial gruppe/set uten. "PUA systemet", når du begynner å kjenne til det mer, er langt mindre forkastelig enn de som er playere. Dog kan en PUA være player og omvendt, men disse 2 har intet direkte med hverandre å gjøre.. Går du på utesteder så ser du såkalte "naturals", de som har funnet ut "systemet" uten noen form for hjelp. De som alltid får med seg en dame hjem. Disse er kanskje de som har mest hakk i plata av alle. Er du en PUA, noe jeg ikke er, så improviserer du underveis, du har dine "routines" selvsagt, men innenfor dem så er du kreativ og følger ikke direkte noe skript. PS; *Melisma* anbefaler virkelig serien som jeg linket til tidligere, "The pick up artist". Du får et innblikk i hva det er. For det høres ut som du, på samme måte som meg, misforstår konsteptet rundt PUA.. Endret 11. februar 2008 av Battone Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Godt mulig dette er for å hjelpe enkelt individet til å forbedre seg.. det kan virke sånn ihvertfall.. men slutt med disse fag-utrykkene, det blir bare for upersonlig.. mener jeg personlig ^^ Jeg skal ut å treffe "target" og jeg har med meg "wing-men" for å "score" og "nedlegge"... høres ut som at vi jenter er Irak og at dere er Bush sine hær-menn.. er visst litt sensitiv ikveld, og alle følere er ute gitt høres ut som krigføring spør du meg men.. edit: men kle dere i pilotbriller og flyjakke som Tom cruise og kom med jet-flyet, så er jeg med på leken .. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ja, det var en spøk for de av dere som ikke skjønte det... Endret 11. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Lykke til med å få alle PUAer til å bytte ut alle faguttrykk med "kvinnevennlige" ord. Dette er ord og uttrykk som er internasjonale Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Må nesten begynne med og si at jeg får meg en god latter av og til når jeg leser ting som blir skrivet i denne tråden. Jeg skal ikke tilrettesette noen folk her, for da vil jeg nok bare blåse opp en diskusjon, noe jeg ikke ønsker. Men jeg kan jo svare på et par ting som er blitt tatt opp de siste sidene. Det med og kalle damer/jenter for "target" er dessverre bare slik det er. Det er ikke noe stygt ment med det og tanken en PUA får når man tenker target er heller ikke negativ. For min del kan man godt kalle det for hva man vil, men "target" er et ord som er blitt valgt for hele greine. Så det er dessverre litt vansklig og komme unna. En tygis åpner? Tja, hvorfor ikke? Man kan jo åpne med alt mulig, siden det ikke er ordene du sier som faktisk betyr mest. Tygis er også en av de tingene en PUA "alltid" skal ha med seg. Hvertfall noe for ånden hvis man skulle ha problemer med det. Vil gjerne si en ting direkte til deg også Melisma. Dont worry, be happy. Jeg kan skjønne hvor tankene dine kommer fra, og jeg kan føle med deg. Det med etik er veldig viktig, hvertfall for meg, og burde ikke overses. Men der igjen, så mente jeg at den type diskusjon rundt dette ble flyttet til en annen tråd slik at vi kan være OT her. Og du misforstår også tanken bak dette, og du forveksler PUA's med det og være player. Hva er egentlig forskjellen? Slik jeg ser det: Player -> lite/fullstendig mangel på hva som er morals riktig, forståelse på damer og ofte veldig overfladisk. PUA -> En person som ønsker og utvikle seg sosialt sett. Forhåpentligsvis en person med moral og en genuint ønske om og forstå damer slik at han lettere kan snakke med de. Kort sagt: Jeg vil ikke si at det er noe negativt med og være PUA, men folk er forskjellige og det finnes også dårlige PUA's (med tanke på etik og moral). (Husker ikke hvem som sa det, men ja. Det kom et litt lengere innlegg av en av oss ) Dette er ikke ment for og angripe noen. Alle disse ordene blir sagt med et rolig og behersket tonefall, med et hint av kjærlighet i klangen Endret 11. februar 2008 av Pick-Up-Master Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Vel... I fare for å få PUA på nakken - denne tråden skraper bare i overflaten til den tekniske siden av PU, dvs verktøyene som brukes for å bryte gjennom de sosiale barrierene som vi mennesker skaper rundt oss. Den mentale siden er minst like viktig, og for å sitere Mystery fra den første episoden av The Pickup Artist - "This is a lot more then just learning how to pick up a woman. It's about learning how to build a life." Joda, det finnes en haug med "opplegg" der ute, men selv den mest strukturerte og rigide metoden er kun et verktøy for å utvikle og formidle deg. Jeg føler litt for å sammenligne sjekking "helt av seg selv" som å bli sluppet av midt i skauen med kart, kompass og beskjed om å komme seg fra punkt A til punkt B. Et lite fåtall "tar" dette ganske greit og etter litt prøving og feiling kommer de seg fram til punkt B, mens de resterende enten holder kartet opp ned, ikke kan bruke kompasset riktig, eller går sørover når de skal gå nordover og ender opp med at kart og terreng ikke lenger stemmer overens. De fleste ser da ut til å skylde på at det er terrenget det er noe galt med, og vil/kan ikke se at det kanskje er de selv som misoppfatter ting eller bruker det de har fått utdelt på feil måte. For å fortsette orienteringsanalogien - noen vil etter hvert innse at de er på vilstrå og oppsøke en profesjonell orienteringsløper for veiledning. Denne kan gi råd og instruksjoner om hvordan de skal bruke kartet, komme med treningstips så ikke tunga henger som et slips etter hundre meter, gi diverse interne triks og snarveier som kan få dem på rett kurs på kortere tid og anbefale et par gode sko for plattføttene så de ikke tar livet av vårt ivrige o-troll etter en uke. Dette er vel og bra, men når man har absorbert denne kunnskapen så er det fremdeles du som må ut i skauen og trene. Det er du som må prøve og feile og det er du som til slutt må finne din egen vei. Kunnskap er vel og bra, men til slutt må du tørre å gi slipp på de trygge, solide stiene som andre har tråkket opp for deg og velge dine egne. Rutiner og "opplegg" er bare en del av denne prosessen, det er råd fra de som har løpt før deg og vet hvilke utfordringer forskjellige løyper kan by på. Det kan hjelpe deg et stykke på vei, men bare du kjenner din egen kapasitet og dine egne styrker og svakheter godt nok til å kunne avgjøre om du skal løpe til høyre, venstre eller rett fram når du kommer til et kryss. Dette er også målet med PU. Du kan ta med deg elementær kunnskap som "løper du 10 km om dagen så får du bedre kondis" - det blir et verktøy som fungerer for de som er villige til å prøve. Men, etter hvert er det du selv som må avgjøre om du skal forsøke å løpe 10 km i løpet av 25 minutter istedenfor en halvtime, eller om du skal forsøke å løpe 11 km på den samme halvtimen. Hvis du dessuten løper etter den samme planen hver gang så vil du etter hvert huske den, og den blir en del av livet ditt. I begynnelsen var det kanskje et ork å snøre på seg skoene og dra ræva si ut for å løpe gjennom regn og slaps, men etter hvert kommer vanen, kondisen øker og det blir en forfriskende tur der føttene finner veien av seg selv og tankene kan flyte fritt omkring. Så også med PU - Man starter gjerne med noen generelle verktøy og tips fra de som har gått foran, og etter hvert som man blir mer erfaren justerer man verktøyene til sin egen personlighet eller lager nye som passer bedre, før man til slutt har gjort de til en del av seg selv og kan velge sine egne stier. Målet er ikke å bli en Oscarvinnende skuespiller, men tvert imot å bevisstgjøre seg selv på en del områder, for så å forsøke å utvikle positive kvaliteter, fjerne mentalt ugress og negativ ballast, og la disse positive kvalitetene bli en naturlig del av ens egen personlighet. Mine ti øre. PS: Akkurat som "Altitude" betyr det samme enten man skal lande på en flyplass i Zimbabwe eller er på vei ned på Heathrow så forstår alle aspirerende PUAer hva "target" betyr. Det er et felles stammespråk som gjør at en columbiansk PUA kan formidle hva han mener til en russisk PUA på en lettvinn måte, hverken mer eller mindre. Endret 11. februar 2008 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det finnes en utbredt tyggis/tic-tac-kiss-close, just so you know. Dog, må man bygge opp tilstrekkelig Comfort. Melisma: Jenter, spesielt vakre jenter, har en tendens til å skyte ned gutter før de i det hele tatt får vist hvor greie de er. Det er ikke uvanlig at Per bare blir møtt med rare blikk når han går bort til den peneste jenta i gjengen. Hva skal Per gjøre når han ikke en gang får sjansen til å vise hvor grei og snill han er? Pointet er ikke å si at heite chicks bare er overlegne bitches. Vakre kvinner blir lagt an på svært ofte. Klart de ikke har tid til å snakke med hver og en av sine håpefulle beilere. Derfor utvikler de etterhvert svært effektive måter å avvise ungkarene på, populært kalt bitch-shields Pickup gir Per muligheten til å få jentas interesse, slik at han kan vise frem sine gode kvaliteter. Jeg skal ikke forherlige PU. Det finnes f.eks. en gren hvor man benytter seg av NLP-teknikker for å kommunisere til underbevisstheten hennes slik at hun skal tenne på deg. PU er et verktøy. Akkurat som elektrisitet. Man kan bruke det til gode formål og man kan utnytte det til å ha sex med flere partnere iløpet av kort tid. Pickup Artists er heller ikke players. De operer med en uoffisiell kodeks: "Leave them better than you found them". Opplevelsen skal være hyggelig for den kvinnelige parten også. Det virker som om enkelte her ser på PU-community'et som en gjeng kåte geeks som prøver å lære seg noen ekle knep slik at de endelig kan komme i buksa på jentene de aldri ville ha sjangs på. Jeg liker ikke å quote Mystery på dette, men: "This isn't just about learning how to pick up girls. It's about building a life". Det høres så tåpelig ut, spesielt når boken hans heter "How to get beautiful women in bed" Men, det er noe sannhet i det han sier. Det er begrenset hvor langt man kan komme hvis man bare er en boms. Er du ikke en interessant person? Bli interessant, skaff deg noen kule hobbyer. Istedetfor å prøve å virke kul, BLI kul! Når man har tatt dette skrittet, er det virkelig så mye juks og trikseri igjen? Hvis PU kan hjelpe asosiale computer-geeks til å bli kule, ettertraktede herremenn, ser jeg på PU som noe positivt. Hvorfor skal vi ta til takke med å være låst fast i de roller verden har tildelt oss? Hvorfor skal Per bare innse at han ikke har sjangs på Kari og nøye seg med vektløfteren Olga? Skal det virkelig være slik at Kåre stikker av med de heite jentene, mens Per ligger hjemme med knust hjerte og lengter forgjeves etter Kari? Skummet gjennom posten til Raven_Heart. Han skrev visst noe av det samme som meg Lenke til kommentar
Gjest Guest_Alek_* Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kunne skrivd en del om historien min, men går rett på sak: Hva gjør man med nervøsitet og stamming når man snakker med jenter. Sliter også med at jeg ikke har noe og snakke om, irriterer meg veldig over dette. Har sikker blitt tatt opp i tråden før, har ikke tid til å lese igjennom hele nå Foretrekker og være anonym siden dette er litt flaut egentlig^^ Så ikke at noen svarte på denne så jeg skal gi deg et tips, og jeg råder deg til å være åpen til sinns når du leser denne. Den er kanskje litt "new age", men jeg lover den funker. The Power of Now - A Guide to Spiritual Enlightment by Eckhart Tolle Tusen takk for svar, skal skaffe meg denne Er fremdeles åpen for råd Ps: jeg er han første Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Man blir ikke bare en PUA, selv med trening. En PUA er født til oppgaven... Men for mange kan de læres opp til å bli en mini PUA. Er det bare meg, eller var ikke både David DeAngelo, Mystery og Style dårlige med damer før de begynte å sette seg inn i det her? Og Tyler, og Papa, og Jeffy, og Tim, og Hoobie, og Ross, og Zan, og Johnny osv.... Ca samtlige av de store gutta var langt under gjennomsnittet dårlig i PU. Om det er en fordel eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, da det kanskje er lettere å skjønne hele gamet når man aldri har halvveis forsøkt å plukke opp en dame før Er vel litt sent å ta opp igjen dette temaet nå, men jeg gjør det likevel: Jeg har en teori om at siden de var under gjennomsnittet i sjekking, at nettopp de derfor følte det sterkeste behovet for å mestre dette. En natural som allerede er passe/ganske god, vil ikke ha noe behov for å lære seg PU. Agree? Man kan alltid bli bedre. Dog er pu transformasjonen ofte mer bryting ned enn å bygge opp. Derfor kan en natural merke regressjon de første gangene man tar i bruk PU mindsets. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Melisma: Hva er så negativt med target? Og kan target sammenliknes med puledokke? Jeg er ikke helt sikker, men jeg føler at det å bruke ett felles uttrykk som "targets" blir feil i mime øyne.. hva hvis vi jentene hadde laget en tråd og kalt dere gutta for "targets" dvs. freerun var ett av tusen targets, og ikke deg personlig, men at vi ville kun ha deg til sengs.. føler du deg spesiell? du kunne vært Ola, Kristian eller Jon.. spiller ingen rolle så lenge jeg synes du er fin og at jeg vil jukke på beinet ditt en kveld.. Ergo puledokke.. ikke deg personlig det handler om, er jo ikke deg jeg ville bli kjent med for jeg og wing-jentene mine var jo bare ute etter at jeg skulle få humpe på deg etter byturen... Fornærmelse er ordet som popper opp i hodet mitt.. det hadde ihvertfall jeg blitt.. (mener å huske at PUA skrev noe en stund tilbake om at man virkelig var interessert i jenta og at man ville bli kjent med henne personlig, men da må han komme og rette på meg der) Hei vennen.. Cewlt at du tok turen innom igjen.. Har du tenkt på hvorfor vi kaller damer for targets? Target=Målet... Det er kort og greit for å skille mellom hvem som var hvem i setet man kjører. Ta et FFM tre set: 1 kvinne=Target 2 Kvinne= Cockblock 1 Mann = Amog Hvis min wing entrer setet mitt, så tar det meg ca et halvt sekund for meg å signalisere hvem som er target og hvem som trenger winging. Det har ikke med at jeg personlig ser på en jente som et "mål" for å tilfredstille mine seksuelle behov. Det er en måte å skille på, så man kan spille spillet riktig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Melisma: Du har misforstått hele konseptet. PU er ikke bare en lang liste med scripts man kjører på enhver. Man skal tross alt bygge en connection med jenta man prøver seg på, og i den fasen bør man være seg selv og vise at man setter pris på det som gjør akkurat dette "målet" unikt. Hvem vil ha en kjæreste som ikke liker en for den man er? er også nettopp det jeg vil frem til! Den du er, er jo den DU er, pr.idag! er ikke det bra nok så er det ikke bra nok for henne! Jeg venter fortsatt på han som vil ha meg for den jeg er, tydligvis er det ikke en gutt der ute enda som vil ha meg, men jeg vil og akter ikke å late som at jeg er en annen bare for å få napp! Jeg går ikke med fiskestanga på byen med en "halvdau mark" dinglende på enden av snøret, for det som egentlig burdte hengt der er jo meg! Jeg vil at "fisken" skal se meg og ikke agnet, jeg vil at han skal vite hva han går til eller hvem jeg er fra første stund, om du skjønner hva jeg mener.. Tenk på en sport du har trent før... hvorfor trente du? Jo, det er gjerne to ting:1. Bli bedre 2. Ha det gøy På samme måte går ikke noen her inne rundt og bløffer på seg stor penis, millioner i banken, en vanvittig livsstil, osv.. man øver seg rett og slett på å forstå det sosiale spillet Derfor har man fremdeles med "seg selv på enden av snøret av fiskestanga". Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Var en fet helg. Jeg arrangerte Pu middag hos en wing av meg med PUM og en 4-5 andre wings. Stakk så ut på et par utesteder. Åpnet et tre set all female som utviklet seg til å bli en 8-9 set med en haug med cockblocks og amogs. PUM og de resterende wingene gjorde en knalljobb med cb'ene, og jeg fikk closet mine to targets. Hun ene skal absolutt day2'es. Endte med å extracte en frøken fra Fridays, men hun ble for full utover nachet at jeg så på det som uforsvarlige å close hun. Lørdag var lørdag Dro med to stykker hjem til en wing av meg. Happy times Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nice Helg... Cb'ene? amogs? Nye uttrykk for meg. Forklaring? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 CB= Cockblocks. "vennindene" AMOG: Alpha male of the group. En mannelig cb. Han vil ha dama di! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå