Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oki, driver på med en dame. Knuller hele tiden, hun sover her, jeg sover der. Vi sier vi er glad i hverandre osv., roter/knuller ikke med andre, men vi er fortsatt single på facebook for å si det sånn. Holdt på i 1.5 mnd ca.

Begge vi slo opp med eksene våre i sommer etter lange forhold. What to do? Har ikke baller nok til å spørre om hu er dama mi, for å fucke opp noe..

Lenke til kommentar

Hei..

Akkurat flyttet til en liten by. Jeg kjenner få personer her og lurte på hvordan jeg skal gå fram for å få kontakt med en jente. Tenkte jeg skulle begynne på noe gruppetrening på treningsstudioet. Jeg går skole men skola ligger ca 5 mil unna. og jentene der syntes jeg ikke så mye om. ganske få av de siden det er en yrkesfagskole.

Lenke til kommentar
Holdt på slik i over et halvt år. Handler om å vite hvor man har henne.

Til slutt fant jeg ut at forhold var det jeg ville ha, så adde henne bare på face som kjæreste.

Da var du heldig. Ville ikke bare adda uten videre. Hva om hun kun var ute etter sex and fun? :p

Som sagt, handler om å vite hvor man har henne.

Lenke til kommentar

Når er egentlig jenta for full til at dere sier stopp? Var med ei i helga som var "all over me" for å si det sånn, dro meg med inn på soverommet. Rotet litt med ho, men følte rett og slett at hun var litt for full til at jeg kunne gjøre noe (Jeg var også pretty shit faced for that matter). Hun klarte liksom ikke å snakke helt ordentlig, men jeg vet at hun muligens er relativt intressert i meg så det virket litt som at hun hadde drukket litt for å tørre og kjøre på. Når jeg dro hjem fikk jeg også flere meldinger hvor hun ville jeg skulle kommer over. Tror kanskje hun hadde følt seg bedre om hun fikk meg i seng istedenfor å ende opp alene å finne ut at hun har vært skikkelig "On fire" kvelden før.

More importanly; Jeg har blitt hefig avstandsforelsket i en ung frue på treningssentret. Det er jo nok av jenter å sjekke ut der, men hun hadde liksom en sånn *gnist*. Jeg innbiller meg at vi har vekslet et par blikk, men når jeg virkelig blir forelsket i ei jente så blir jeg helt tard på all slags sjekke greier. Er det ikke veldig vanlig at man innbiller at den personen man liker, liker seg tilbake? Hva sier man til folk på treningssenter? Føler det er litt No-no place for å "sjekke" damer...

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

Lenke til kommentar

Når er egentlig jenta for full til at dere sier stopp? Var med ei i helga som var "all over me" for å si det sånn, dro meg med inn på soverommet.

Hva sier man til folk på treningssenter? Føler det er litt No-no place for å "sjekke" damer...

1. Kunne du ikke bare sovi over? DET ER WIN! Man "MÅ" ikke pule, Det at hu våkner opp og at du ligger der kan jo få te mirakeler, Tro meg! Men du må ikke "bare" ligge der, Du må klå litt osv. Stryke.. Asså viser ikke det nok av interesse at hu ville ha deg te sengs? Da gjør det vel ingenting å kose litt?

2. Har du ikke sett på "The Pickup artist?" Mystery sier at overalt det er jenter kan man sjekke de opp. Man må selvsagt tilpasse seg. Bokbutikker, Matbutikker, Treningssentere.. x)

Da sier du bare, "Jøss, Du så veltrent ut, Har du trent lenge? :)" Ekke mer som skal te? Du må bare prate og prate, Til den dag du kommer dit at hun er såpass kjent i livet ditt at du føler dere skulle finnet på noe sammen ;)

ELLEEEER at du treffer henne utenfor treningssenteret, At treningssenteret hjalp deg å få introduksjonen du trengte.. Si du er ute å går i parken å møter henne, Og du spør hva hun skal videre.. Er du heldig så får du "Njæææ ikke no spess?" Da sier du bare, Kinoen er rett i nærheten skal vi se en film? x)

Jeg trener selv og vet hvor vanskelig det kan være, Men det er helt harmløst. Det er bare ord. Og du føler deg mye bedre etter du har fått "det-ut" ;) Neste gang du ser hu trene kan du bare si "Keep-Pumpin that stuff master" ;)

Du må se det litt på som han karen under her:

tumblr_lfp2hoS7xu1qc9f5v.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=Nepysk5rOf4

Skal se hva jeg får til, men er som sagt en smule vanskelig, ville ikke virker som sånn patetisk kjøter. Jeg hadde jo en ypperlig mulighet forrige gang jeg trente, for hun holdt på med en øvelse rett med meg. Men så trener jo jeg med en kompis, og hun også med noen folk så det blir jo ennå litt vanskeligere. Vil føle henne ut *litt* før jeg kjører på med noe mer, kanskje prøve på litt mer øyekontakt på close hold, men man blir jo så fort stalker da så det beste er vel bare å kjøre på i stede for å gå rundt å glane. But damn, når jeg kom opp trappe på sentret og møtte blikket hennes rett på var det som å få en murstein av følelser slengt inn i fjeset og jeg gjorde den klassiske "Se fort vekk". - Lenge siden jeg har vært på det nivået for å si det sånn, aiai :!:

Lenke til kommentar

Noen som kan gi en fin forklaring på hva det egentlig vil si å spille "hard to get"? Jeg skjønner liksom ikke helt at det å late som du ikke bryr deg om vedkommende vil være til noen stor hjelp for å vinne dama?

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Ærlig talt dette kunne du googla.

Det ligger i ordene. Du er vanskelig å få. Har du aldri sett jenter som er fine og har på seg pene klær, Som snakker med deg men innerst inne vil de egentlig bare le av deg og snu nesen en annen vei og gjør seg te sånn at du strever for å få henne men uansett så går det ikke fordi hun har ikke "lyst".

Dette "kan" være en av måtene å være hard-to-get. Men det funker IKKE på jenter som er stygge "De er allerede hard-to-want" ;)

Men det er bare å hoppe over denne typen jenter spør du meg, De er jo så overlegne, Med mindre du vet hvordan å underholde deg selv ved å tease de :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...