Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til å gå ut alene? Er på den andre siden av jorda og kjenner ingen.

Undersøk flere plasser, finn den du trives aller best på, gå dit ofte og ikke ha andre tanker i hodet enn å ha en fetest mulig kveld. Og gjør hva enn du syns er gøy, ikke hva du måtte tro andre vil like.

Jeg er f eks musikkfanatiker, så jeg gauler av full hals, spiller luftgitar og herjer verre når jeg er ute, kun fordi jeg elsker musikk så mye at jeg bare uttrykke det.

Lidenskap + moro = nysgjerrige folk, og noen vil mest sannsynlig komme bort for å slå av en prat, skåle etc. Så er det bare å ta det derfra ;)

Lenke til kommentar

Endte med at jeg bare dro og satset på det beste. Snakket med mange hyggelige mennesker, og til min flaks viste de Man Utd-kampen der. Hadde en bra kveld! :)

Så forresten en med det sykeste dance floor gamet!

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg begynner å bli betatt av en jente jeg har kjent i noen uker nå! Vi har vært på en date, noe jeg synes er for lite. Når jeg kommer hjem fra ferie, vil jeg gjerne be henne ut på en andre date.. Noen som har noen forslag til en bra 2. date? :love:

Endret av Skunkish
Lenke til kommentar
Jeg begynte som mange her i tråden helt vanlig dude.

... og siden har det bare gått nedover, tydeligvis.

BlaBlaBla

Jeg snakket nå om det moralske aspektet, jeg da. For det å bevisst gå inn for å ødelegge er moralsk forkastelig.

Slik jeg ser det fra diverse innlegg er du gått fra å være en "helt vanlig dude" til en idiot med ca samme attention span som en 3-åring. Og jeg kan ikke skjønne for mitt bare liv at det er det PUA skal handle om. Sist jeg sjekket handlet det stort sett om å utvikle seg selv til en mer attraktiv person med bedre sosiale evner.

Ja, og man kan fortsatt utvikle seg. Uansett om man liker det eller ei.. Det finnes ikke noe fasit svar for hva PUA skal bli brukt til, gjør det? Nei. Alle som har blitt introdusert til PU eller har begynt med PU utvikler seg ut i fra mangelen på hva den personen trenger å bli bedre på. Standeren er jo at folk begynner med innergamet eller det å prate med jenter, og deretter bygge seg oppover. Ordet "stopp" finnes ikke i pu. Bare fordi man har utdannet seg ferdig betyr ikke det at man ike kan vidreutvikle seg videre selvom det valget personen tar er uetisk eller moralsk forkastlig.Alle tar et valg her i livet der en av partene taper. Tar man ikke noe sjangser her i livet, ja da mister man mye her i livet!

Jeg tror ikke at han mener at han ikke ødelegger forholdet hvis man er genuint interessert. Det er jo ganske åpenbart at deres forhold blir ødelagt uansett om man er interessert i dama eller ikke. Han mener at det kan rettferdiggjøres å ødelegge et forhold hvis man faktisk er interessert i person på andre grunnlag enn å knulle henne å stikke av.

Ja, sant, som du sier!!!. men IGJEN(atter igjen), kan det fortsatt rettferdiggjøres å ødelegge et forhold hvis den personen som er forelsket i den du går inn for, er like forelsket?

Jada, man finner jenter interessante på ulike måter, men ut fra det du skriver virker det ikke som om du er noe særlig interessert i henne, bortsett fra fitta hennes da?

Det finnes langt mer enn bare kjønnsorganet hennes. Skal man bare ha en fitte så kan man jo like gjerne greit stikke innpå kondomeriet og kjøpe seg en fleshlight? Men beklager, jeg er ikke den personen som bare går etter viss del av kroppen for å deretter tømme meg og stikke av.

Sex er mer en bare inn, fyreløs og deretter ut.

Det er dette Azidops mener ikke rettferdiggjøres, nettop fordi dine mål med å ødelegge forholdet deres er å pule henne og stikke av. Det finnes mange andre fitter i verden, og når følelser ikke er innblandet synes både han, jeg og flere andre at du kan ta en annen en, så du ikke ødelegger for noen andre.

Følelser kan være MANGT!

Lenke til kommentar

JEG! :D

Pm meg navn og adresse, så skal jeg prøve å få sendt det så fort som mulig.

Vet du hva?

Send det til nestemann på listen isteden du, eller en annen. Når jeg tenker meg om har jeg så mye å gjøre med jobb, skole og trening om dagen at jeg neppe vil få fult utbytte av bøkene dine. Gi de heller til en som får bedre utbytte av de. Så kan heller den personen sende de videre til en ny heldig person når han er ferdig med de.

:)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dreit skikkelig på draget for et par dager sida. Skulle ut på byen med en jente jeg holder på med, som var veldig keen på meg. Har holdt på noen uker. Så klarer jeg selvfølgelig å bli for full og drite meg ut. Nå virker det som interessen er litt borte fra hennes side. Vil ikke besøke meg når jeg tilbyr henne å komme engang, men hun sier hun er glad i meg og liker å være med meg. Noen tips? Droppe kontakt i noen dager muligens?

Lenke til kommentar

Gikk tom for penger på kortet, og flørta med andre jenter som resulterte i at hun gjorde det samme. Så ble det litt småsjalusi fra min side tror jeg. Hadde ikke sex den kvelden selv om hun om hos meg. Kyssa henne dagen derpå, men merka hun var avvisende. Hun sa at jeg fortjente å ha litt dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar

Håhå. Var å svømte i svømmehallen i dag. Var to negre som var på dobbeldate med to ganske stramme jenter. Han ene fikk snøre i bånn og var all over dama si hele tiden. Han andre derimot? Fy faen! Har aldri sett en jente vise så liten interesse over en gutt før uten at han tar hintet, hun gikk fra han flere ganger for å komme nærmere andre gutter og slippe unna han neger'n. Det var så jævlig kleint for han tok virkelig ikke poenget! Hva gjør man i sånne situasjoner, ser på og ler? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...