Melisma Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Melisma: Du har misforstått hele konseptet. PU er ikke bare en lang liste med scripts man kjører på enhver. Man skal tross alt bygge en connection med jenta man prøver seg på, og i den fasen bør man være seg selv og vise at man setter pris på det som gjør akkurat dette "målet" unikt. Hvem vil ha en kjæreste som ikke liker en for den man er? er også nettopp det jeg vil frem til! Den du er, er jo den DU er, pr.idag! er ikke det bra nok så er det ikke bra nok for henne! Jeg venter fortsatt på han som vil ha meg for den jeg er, tydligvis er det ikke en gutt der ute enda som vil ha meg, men jeg vil og akter ikke å late som at jeg er en annen bare for å få napp! Jeg går ikke med fiskestanga på byen med en "halvdau mark" dinglende på enden av snøret, for det som egentlig burdte hengt der er jo meg! Jeg vil at "fisken" skal se meg og ikke agnet, jeg vil at han skal vite hva han går til eller hvem jeg er fra første stund, om du skjønner hva jeg mener.. Ps. Latterlig mange skriveleif jeg skal ha idag i innleggene mine... ja ja, bare skyld på lærer'n min fra ungdomskolen Endret 10. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Du fikk ikke med deg meningen: Snakker om Jenter som spanderer på meg. Jeg er Mann. Skjønner ikke at det er sånn ta på vei over at man bruker et par rutiner i alle fall for å åpne et set. Det er ikke så forbanna lett uten. PS: Ja ellers så kan du jo installere word på maskinen om det er vanskelig skrive Endret 10. februar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Du fikk ikke med deg meningen: Snakker om Jenter som spanderer på meg. Jeg er Mann. Gjorde jeg ikke? Jeg skjønte hva du snakket om. Jenter som spanderer på deg. Du har utovertiss (og tyggis). Jenter spanderer på meg og. Jeg er jente. Skjønner ikke heeelt hvor du vil hen? Utover å nevne i hvert jævla innlegg du skriver i kveld at du liker at jenter spanderer på deg. EDIT: Ble litt usaklig den siste, så jeg tar det tilbake. Endret 10. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du fikk ikke med deg meningen: Snakker om Jenter som spanderer på meg. Jeg er Mann. Gjorde jeg ikke? Jeg skjønte hva du snakket om. Jenter som spanderer på deg. Du har utovertiss (og tyggis). Jenter spanderer på meg og. Jeg er jente. Skjønner ikke heeelt hvor du vil hen? Utover å nevne i hvert jævla innlegg du skriver i kveld at du liker at jenter spanderer på deg. EDIT: Ble litt usaklig den siste, så jeg tar det tilbake. Og du er lesbisk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Og du er lesbisk?Bifil. Ser ikke helt hva det har med saken å gjøre, da. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kunne skrivd en del om historien min, men går rett på sak: Hva gjør man med nervøsitet og stamming når man snakker med jenter. Sliter også med at jeg ikke har noe og snakke om, irriterer meg veldig over dette. Har sikker blitt tatt opp i tråden før, har ikke tid til å lese igjennom hele nå Foretrekker og være anonym siden dette er litt flaut egentlig^^ Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Mye av det du skriver og andre for den sakenskyld er hinsides merkelig. Det virker som majoriteten av de siste personene som har postet tror at man har 1) kommunisert med en jente i 1 min før man åpenbart kan kline med hu via tyggis 2) At man bli påspandert noe så fort man har trått inn på et utested. Våkn opp folkens, dette har jeg ikke nevnt noenting om. Virker som folk her har vært litt for lite på byen rett og slett. Jeg legger dette dødt da det ikke kommer noen vei diskutere dette videre da dere allerede har gjort opp noen morsomme meninger allerede, gjelder spesielt denne psilocybe.. Kan vel nevnes til slutt at mange bruker tyggis i PU. Endret 10. februar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Mye av det du skriver og andre for den sakenskyld er hinsides merkelig. Det virker som majoriteten av de siste personene som har postet tror at man har 1) kommunisert med en jente i 1 min før man åpenbart kan kline med hu via tyggis 2) At man bli påspandert noe så fort man har trått inn på et utested. Våkn opp folkens, dette har jeg ikke nevnt noenting om. Virker som folk her har vært litt for lite på byen rett og slett. Jeg legger dette dødt da det ikke kommer noen vei diskutere dette videre da dere allerede har gjort opp noen morsomme meninger allerede, gjelder spesielt denne psilocybe.. Du unngår jo emnet jeg tar opp. Jeg sier ingenting om tidsbegreper eller noe, jeg syntes det der var en skrudd måte å close noen på, direkte surrealistisk. "Virker som folk her har vært litt for lite på byen", ja? Jeg driver med dette selv, det er kanskje derfor du driver og unngår det jeg tar opp med deg? Du kan tydeligvis ikke svare for deg selv og realiteten i tyggiskliningen (som virker både fjortiss og surrealistisk, når jeg tenker meg om. Den kunne vært en realistisk om du hadde closet med "Hvis jeg får et kyss får du tyggis" eller noe sånt, men at hun skal TILBY seg å kline med deg? Virker bare sært. Er det du eller henne som sjekker? ), så ja, vi kan like greit legge dette dødt. EDIT: Skal nevnes at jeg såvidt leker med dette og aldri kommer til å ta dette opp som en virkelig hobby. Det er så ufattelig lite verdt det. EDIT2: Og selv om jeg driver med det i liten skala og kanskje har litt bedre forståelse for det en psilocybe forstår jeg faktisk flere av hans synspunkt enn mange av dere "Dønn seriøse PUA" sine. Endret 10. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Om det er hun eller jeg som sjekker, finner jeg ut neste gang jeg treffer henne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Om det er hun eller jeg som sjekker, finner jeg ut neste gang jeg treffer henne Jeg trodde du gikk for k-close, ikke day2? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kan ikke se noe negativt i at jenta hjelper til Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Om det er hun eller jeg som sjekker, finner jeg ut neste gang jeg treffer henne Jeg trodde du gikk for k-close, ikke day2? Kan gå for både k-close og day2 om jeg vil det.. Har ikke tenkt på det, ser henne før en stund heller så det går fint. Dog ligger jeg ikke på latsiden av den grunn, mange fisker i havet. Endret 10. februar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kan ikke se noe negativt i at jenta hjelper tilNeinei, det sa jeg da heller ikke. Jeg er absolutt ikke våken nok til å ta på meg alle guttene i tråden her, men jeg hadde aldri tenkt at det var noe videre krevende med et target som tilbyr seg å kline for en tyggis. Tankene mine går umiddelbart til "Oi, hvor mange ganger har du dradd den? I KVELD?!" Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kan ikke se noe negativt i at jenta hjelper tilNeinei, det sa jeg da heller ikke. Jeg er absolutt ikke våken nok til å ta på meg alle guttene i tråden her, men jeg hadde aldri tenkt at det var noe videre krevende med et target som tilbyr seg å kline for en tyggis. Tankene mine går umiddelbart til "Oi, hvor mange ganger har du dradd den? I KVELD?!" Tyggis rutine, nå har jeg ikke skrevet den i forumet. Vil nok heller ikke dele den, dog så drar jeg ikke samme rutiner mange ganger en kveld, utenom 5 question game kanskje da den er ikke mindre en mega genial. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 PS: Ja ellers så kan du jo installere word på maskinen om det er vanskelig skrive Word up! Tar den på min kappe Generelt: jeg vil heller at Ole er den han er der og da når jeg møter han, enn at han leker at han er en annen.. ja, vi har garantert vært borti kjærester som var heeeelt umennesklig perfekte når vi møtte dem, men senere viste de sitt sanne jeg og så ble forholdet slutt.. skjønner du/dere min skepsis..? hilsen singel jente... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tyggis rutine, nå har jeg ikke skrevet den i forumet. Vil nok heller ikke dele den, dog så drar jeg ikke samme rutiner mange ganger en kveld, utenom 5 question game kanskje da den er ikke mindre en mega genial.Les innlegget mitt på nytt igjen, er du grei. Det er ikke rutinen din jeg dro i tvil. Det er jenten. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) PS: Ja ellers så kan du jo installere word på maskinen om det er vanskelig skrive Word up! Tar den på min kappe Generelt: jeg vil heller at Ole er den han er der og da når jeg møter han, enn at han leker at han er en annen.. ja, vi har garantert vært borti kjærester som var heeeelt umennesklig perfekte når vi møtte dem, men senere viste de sitt sanne jeg og så ble forholdet slutt.. skjønner du/dere min skepsis..? hilsen singel jente... Mitt motto: Vær den beste versjonen av deg selv. Tyggis rutine, nå har jeg ikke skrevet den i forumet. Vil nok heller ikke dele den, dog så drar jeg ikke samme rutiner mange ganger en kveld, utenom 5 question game kanskje da den er ikke mindre en mega genial.Les innlegget mitt på nytt igjen, er du grei. Det er ikke rutinen din jeg dro i tvil. Det er jenten. Er klar over det, bare nevnte det slik at ingen skulle misforstå noe. Endret 10. februar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Og fordi ingenting er bedre enn et innlegg hvor man kan skryte av skillzene sine som PUA. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Og fordi ingenting er bedre enn et innlegg hvor man kan skryte av skillzene sine som PUA. Du var jo i særdeles godt humør... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Og fordi ingenting er bedre enn et innlegg hvor man kan skryte av skillzene sine som PUA. Du var jo i særdeles godt humør... Og du holder deg særdeles saklig og svarer tilbake med gyldige argumenter til akkurat det jeg snakker om. Ikke unngår du emnene mine heller. EDIT: PUA og PUM kan i hvert fall innrømme feilene med slike ting. Endret 10. februar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå