AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hun er ikke interessert, så du kan spare deg for bryderiet. Postet av anonym: aa3f10a59560118da8c6faa25cd78fb2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvis hun fikk mld, og valgte å ikke svare er hun faen meg ei merr! Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356 Plz, kompis. Du sendte henne en dateinvitasjon på Facebook - selv om hun var interessert så er det grunn nok til å miste interessen. Fortjen henne. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvis hun fikk mld, og valgte å ikke svare er hun faen meg ei merr! Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356 Plz, kompis. Du sendte henne en dateinvitasjon på Facebook - selv om hun var interessert så er det grunn nok til å miste interessen. Fortjen henne. God damn it! Jeg må lære meg å bli flinkere med jenter..Vel vel, øvelse gjør mester. Hvordan ville du foreslått å gjøre det? Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Selv ville jeg tatt det in real life. Foreslått det kjapt mens vi hadde god kjemi, noe alá: "...bli med å se en film i kveld!" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvis hun fikk mld, og valgte å ikke svare er hun faen meg ei merr! Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356 Plz, kompis. Du sendte henne en dateinvitasjon på Facebook - selv om hun var interessert så er det grunn nok til å miste interessen. Fortjen henne. God damn it! Jeg må lære meg å bli flinkere med jenter..Vel vel, øvelse gjør mester. Hvordan ville du foreslått å gjøre det? Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356 Det er lett å ty til det safeste og enkleste når man er nervøs. Gjør heller det motsatte, gjør det som er mest skummelt. Det viser selvtillit og det er attraktivt. Vil du ha en jente med på noe så møter du henne (i virkeligheten) og sier at du vil ha henne med på noe. Vær helt ærlig og sett deg selv i situasjoner hvor du er sårbar. Dette er den beste måten å invitere noen ut på, og de må svare deg der og da. Du får svaret ditt, du aksepterer det og går videre med livet uansett hva det måtte være. Sier hun nei så slipper du å tenke at hun er "ei merr" fordi hun var ærlig med deg - fordi du satt henne i en situasjon hvor hun måtte være det. Hvis man spør på SMS/Facebook så kan man bare ignorere/logge av, så slipper man å håndtere situasjonen. Spør en jente ut, vær helt ærlig om at du vil ta henne med på en date og sier hun nei så sier "Ok, du får ha det bra" og smile. Easy. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ja ok, takk for godt råd, skal tas med videre Men det er liten sjanse for at vi møtes, med mindre vi avtaler noe (dermed er vi inne på date'n igjen). Da er vel å ringe den beste muligheten min da, eller? Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Plz, kompis. Du sendte henne en dateinvitasjon på Facebook - selv om hun var interessert så er det grunn nok til å miste interessen. Fortjen henne.God damn it! Jeg må lære meg å bli flinkere med jenter..Vel vel, øvelse gjør mester. Hvordan ville du foreslått å gjøre det? Kjenner ikke til forhistorien her, men regner med at når du ble tipset om å bruke ordet date, så var det snakk om face to face. Å be med på date f2f viser selvtillit. Å spørre over nett viser at du ikke tør si det f2f, dermed ender du opp med en indirekte dårlig selvtillitt. Det er mine tanker ihvertfall, helt uten at jeg vet grunnen til at du spurte over nett Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Grunnen til at det blir vanskelig å invitere henne ut F2F, er at vi ikke møtes med mindre vi avtaler å møtes (og da er vi inne på date-prinsippet igjen). Så det er sagt er jeg ikke en inadvendt og sjenert person, jeg hadde absolutt ikke hatt noe problem med å be henne ut F2F, men det er da vanskelig å få til. Innbiller meg da at en telefonsamtale hadde vært det beste alternativet, noen ideer om hvordan jeg skal klare å få til dette? Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du ringer? Ok.. Ser at jeg kanskje ordla meg litt feil. Noen fremgangsmåte som er fin hvis man skal be ut noen? Eller skal man bare peise på og si det rett ut? Lite erfaring med jenter tidligere, dette blir min andre date, med samme dama jeg var med på første Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356 Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Tips til alle: Barber kjønnshåret, da ser penisen din større ut. Helt sant. 5 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg hadde gjort det enkelt og greit og sagt at det hadde vært hyggelig å se henne igjen(riktignok om jeg hadde følt at første møtet gikk bra) og funnet på ett eller annet vi kan gjøre sammen, alt fra å bare ta en kaffe til å shoppe. Men gjør mer enn én ting i løpet av "daten".. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Hei alle sammen Tenkte jeg skulle høre litt først her før jeg sender dette. Kort fortalt, Jeg er medlem på skybyen.no har skrevet med en jente jeg vet sånn halveis hvem er, Men hun kjenner nok ikke meg. Har så lyst å bli kjent med henne, Hun er også interessert tebake. LOGGEN LYDER FØLGENDE Meg: Så fint profilbilde Hun: Tusentakk :-) Meg: du er søt ;* jeg vil ha deg som min kosebamse ^^ Hun: Hahah, så morsom du er :-P Men tusentakk for kompliimentet! ^^ Meg: Være med å finne på noe kult en dag? Hun: Jaja, såklart Jeg er alltid med på gøy Det neste jeg har lyst å skrive er liksom, Er du med på en gøy rånetur da eller? Jeg bare lurer på hva burde jeg skrive for å få med henne ut Tror ikke man burde skrive for mye eller for langt, Har en følelse av at jenter liker det kort og godt. Okai, Tips folkens? Hadde vært kjempefint 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Har en følelse av at jenter liker det kort og godt. Ontopic: Spør om hun vil være med å gå en tur eller noe? Rånetur høres jævlig teit ut Endret 29. august 2011 av TMB 5 Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Du har allerede spurt om hu vil være med på noe gøy, og hu har sagt at hun alltid er med på noe gøy. Da må du for all del ikke følge opp med et nytt spørsmål. Finn på en plan du syns er morsom, også tar du hun med på det. Léd henne, vær mann! F.eks: "Da kidnapper jeg deg for eventyr på tirsdag kl.7, pakk lett og husk lommekniv!". Hvis hun da sier nei kan du buste henne på å være løgner osv. 4 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Høres ut som en bra dame du har huka tak i Plizket! Hadde ikke hørt om denne skybyen før, så jeg måtte selvsagt se hva det var. Det er tydelig at dette er en smeltedigel for store intellekter å øse av sitt nærmest bunnløse kar av visdom og erfaring. Virkelig et knippe flotte personligheter. De setter blant annet et strålende eksempel i prikkfri grammatikk. Etter å ha skrollet litt opp og ned startsiden kom jeg frem med noen glitrende sitater som flott representerer dette rasende intelligente tverrsnittet av det norske samfunn: Nyskjerrig92 skriver: Blowjob eller handjob gutter ? og jenter, hva foretrekker dere gjøre ? liggedigg skriver: flere som er lei av å være singel? Lazloakalasse skriver: åhei, du var fin! skal vi litt jenter råne? :3 xD MrLovaLova skriver: Any cute girl around with small nose to talk ? Faustin N skriver: I verden,er det ulykkelig forelsket? liggedigg skriver: flere som er lei av å være singel? kjukken skriver: er det snart jul? Novak skriver: fleir enj mæ som synnes at matte kartleggern e kjedeli? eller har dåkk itj hatt dnj? liggedigg skriver: flere som er lei av å være singel? Dette er kun en liten brøkdel av den visdommen som kan finnes i skybyen. For ikke å snakke om nydelige tribal-tatoveringer og bleket hår. Jeg blir helt rørt. Jeg tar hatten av. Fantastisk! 8 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ja og du skal bare være idiot som vanlig For ett bedritent sted tenker vel sekkert alle som leser det pisset du har skrevet der. Men er "AskMe" funksjonen og mange Fjortisser, Useriøse og tilbakestående folk som poster shit. Hu jeg fant er sikkert bare en helt vanlig person som du og jeg. Søt var hun å ^^ Har lyst å invitere henne på iskrem ^^ Seriøst fluff du har store problemer. Dama "jeg har huka tak" i er nesten aldri innom så jeg blir glad når jeg først for brev. Tror du at hun faktisk da bruker tida si på å spørre om sånt piss når hun skriver brev med meg? Gå å legg deg, talentløse kødd med altfor lav IQ 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Du har hørt "Man skal ikke ta alle over en kam"? Vel akkurat det følte jeg du gjorde ganske hardt når du drar frem det griseriet der stilt av mindreårige som liksom skulle representere hele "Skybyen". Faktisk har jeg blitt kjent med 2 folk gjennom nettstedet, Og igrunn så driiiiter jeg i hva du syns, Jeg liker stedet, og det gjør ikke du, Helt greit det (Meget kloke å fancy ord du hadde på toppen av innlegget ditt, Måtte nesten le, for så dumt som det ble ) Du har allerede spurt om hu vil være med på noe gøy, og hu har sagt at hun alltid er med på noe gøy. Da må du for all del ikke følge opp med et nytt spørsmål. Finn på en plan du syns er morsom, også tar du hun med på det. Léd henne, vær mann! F.eks: "Da kidnapper jeg deg for eventyr på tirsdag kl.7, pakk lett og husk lommekniv!". Hvis hun da sier nei kan du buste henne på å være løgner osv. Dæven jeg glemmer ass, Man trenger jo ikke stille ett nytt spørsmål når hun svarer sånn, Kan jo ende med at hun i verste fall sier nei Men takk antar jeg, Skal bare spørre rett ut om hun er med ut 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Du har allerede spurt om hu vil være med på noe gøy, og hu har sagt at hun alltid er med på noe gøy. Da må du for all del ikke følge opp med et nytt spørsmål. Finn på en plan du syns er morsom, også tar du hun med på det. Léd henne, vær mann! F.eks: "Da kidnapper jeg deg for eventyr på tirsdag kl.7, pakk lett og husk lommekniv!". Hvis hun da sier nei kan du buste henne på å være løgner osv. Dæven jeg glemmer ass, Man trenger jo ikke stille ett nytt spørsmål når hun svarer sånn, Kan jo ende med at hun i verste fall sier nei Men takk antar jeg, Skal bare spørre rett ut om hun er med ut Jaja, sånn går no dagan... Endret 29. august 2011 av Sir-Andy 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå