Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jeg sier bare gled deg til fadderuka!

Er videregående påbygging, så er nok ingen fadderuke. Nå sitter jeg og gruer meg som faen. Gruer meg mer eller mindre unødvendig til mye, selv om det alltid går bra :p Jeg prøver å tenke at imorgen kan jeg tenke tilbake og si til meg selv: "Det var ikke så ille :)".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg møtte en gutt som jeg egentlig ikke likte "på den måten". Han virket veldig snill og grei, da. Så fikk jeg vite at han ikke er det. Han finner seg nye jenter på byen hele tiden. Nå er han plutselig mye mer attraktiv for meg.

Ah, hvorfor er vi jenter så grunnleggende dumme og selvdestruktive.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg møtte en gutt som jeg egentlig ikke likte "på den måten". Han virket veldig snill og grei, da. Så fikk jeg vite at han ikke er det. Han finner seg nye jenter på byen hele tiden. Nå er han plutselig mye mer attraktiv for meg.

Ah, hvorfor er vi jenter så grunnleggende dumme og selvdestruktive.

Dere jenter? Vi gutter er da ikke så mye bedre vi...

Lenke til kommentar

Hva er det du mener med det?

Tja, si det... :p

Vel, jeg for min del vil ha de jeg ikke kan få... Med en gang noen er utilgjengelige, blir jeg plutselig mer interessert. Om noen viser stor interesse, så var det plutselig ikke så interessant lenger. Sånn er det egentlig med alt, ikke bare jenter...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så stygge og uattraktive jenter er full turn-on for deg?

Wtf? :p

"Turn-on" for meg er at jenta viser interesse, selvfølgelig er det andre kriterier som må oppfylles, men heller noen som viser interesse, enn noen det ikke virker som jeg kan få. Hvis det er sistnevnte mister jeg fort interessen min hvis jeg har noen.

Lenke til kommentar

Jeg spurte jenta konkret om hun ville være med ut på "date", da jeg hadde fått anbefalt det her inne tidligere. Tror det gikk rett til helvete, da hun ikke gadd å ta seg bryet med å svare engang (dette var over nett). Det hender jo at chat-systemet på facebook er litt gåent, og jeg lurer på om jeg skal forsikre meg om hun fikk den. Tror dere hun leker hard2get, eller bare prøver å vise meg at jeg er en hun absolutt ikke vil være med? Hvis hun fikk mld, og valgte å ikke svare er hun faen meg ei merr!

Men tilbake til saken, syns dere jeg skal kontakte henne igjen å forhøre meg? Jeg vil ikke slippe henne helt ennå, da dette er min første ordentlige "forelskelse" og jeg føler vi passer bra sammen. Vi hadde utrolig god tone på første date, og vi snakket sammen en del i ettertid, men så plutselig skjedde dette her...

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...