Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Er du gammel nok til å drikke? Isåfall kan du alltids ta med henne på bar, eller drikke vin i parken. En sikker vinner. Løser litt opp og gjør det kysset så mye mer oppnåelig.

Om du er interessert i kunst kan du sjekke om det er noen kule utstillinger du kan ta henne med på. En av mine favoritter i alle fall. Det er stort sett ikke en kjempeidé med kino.

Men ikke gjør noe bare fordi vi sier det. Det må være en plass og et miljø du selv føler deg komfortabel i. Det er nok det viktigste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt facebook-game:

 

Prater om alt mulig rart samtidig som jeg ser film/serier. Sender til slutt over et par erotiske noveller. Får vite mer om deres preferanser. Sender over en ny novelle som passer deres preferanser. Tusler bort mens de leser den. Ankommer når de er ferdig med lesingen (og de har selvfølgelig streng beskjed om å gi meg beskjed før de kommer). Reep what I sow.

Lenke til kommentar

Mitt facebook-game:

 

Prater om alt mulig rart samtidig som jeg ser film/serier. Sender til slutt over et par erotiske noveller. Får vite mer om deres preferanser. Sender over en ny novelle som passer deres preferanser. Tusler bort mens de leser den. Ankommer når de er ferdig med lesingen (og de har selvfølgelig streng beskjed om å gi meg beskjed før de kommer). Reep what I sow.

 

Er det kødd?

Lenke til kommentar

Mitt facebook-game:

 

Prater om alt mulig rart samtidig som jeg ser film/serier. Sender til slutt over et par erotiske noveller. Får vite mer om deres preferanser. Sender over en ny novelle som passer deres preferanser. Tusler bort mens de leser den. Ankommer når de er ferdig med lesingen (og de har selvfølgelig streng beskjed om å gi meg beskjed før de kommer). Reep what I sow.

Da tar jeg gjerne imot link til disse novellene, aller helst kategorisert etter preferanser :new_woot:

 

Kjørte noe lignende i min ungdom på MSN, men da var det mer slik at jeg lagde en lek der vi spurte hverandre om hva vil ville hver sin gang. Når jeg merket at det ble mer intime spørsmål prøve jeg å flytte grensene litt og litt helt til det ble spurt konkrete sex-spørsmål. På den måten ble forholdet seksualisert og ikke havnet i vennefellen.

 

Dette var før jeg hadde lest PUA-stoff og noe jeg kom på helt selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har utrolig lyst til å få litt fart på ting nå, virker som jeg ikke er helt alene om beinet angående jenta. Jeg vil jo ikke virke masete, men den eneste måten vi får en samtale er jo hvis jeg starter den. Hva foreslår dere jeg bør gjøre for å "kapre" henne. Sende henne en sms nå og da, eller hva? :love:

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Lenke til kommentar

Sliter litt med at samtalene går i stå med jenter jeg treffer på byen, noen som har ideer om hva jeg kan gjøre da?

 

Forøvrig så er det bra å legge hue litt på skakke og se ei jente i øynene en stund, men ikke sånn at det blir pinlig. Så kommer hun som regel til bordet der du sitter :) Er lettere om man bare er 2 gutter som sitter der fra før, ellers så blir det kamp om jenta ;)

Lenke til kommentar

Ait. Erotisk novelle-game eksempel.

 

Denne ble skreddersydd til ei jente og spiller på mange av fantasiene hennes. Den er skrevet fra meg, til henne. Ergo hvordan jeg vil behandle henne, hvordan jeg er mot henne. Den vil mest sannsynlig ikke funke for en del av dere her inne, om dere ikke er av veldig dominant natur og jenta vet dette samt tenner på det (i tillegg er det lavmål å copy/paste andres verk og si det er ditt eget (historien er forsåvidt også postet på min tidligere blogg, så vil ikke anbefale det)).

 

Erotiske noveller taler til veldig mange jenter og trenger nesten minimal oppvarming før du sender den, men er du dårlig på kalibrering - ta deg tid til å varme opp.

 

For å kickstarte humøret kan jeg skrive veldig enkelt: "Hey darling, pusler på en ny tekst for tiden, lyst til å gi meg feedback?" før jeg deretter sender en av de lengre tekstene (denne er knapt halvferdig).

 

Anyhoos, enjoy.

 

 

-------------------------

 

Jeg slikker meg om munnen. Pusten er tung. Det eksisterer kun skitne tanker i hodet mitt. Vi har pratet i lag i to måneder. Blitt kjent med hverandre. Tiltrukket av hverandre. Kåt på hverandre - nærmest seksuelt avhengig av hverandre, og det uten å ha møtt hverandre. Vi vet hverandres dypeste fantasier, en del av de mørkeste hemmeligheter, akkurat hvordan vi vil ha det. I to måneder har du eksistert i hodet mitt. Vært med meg i hver orgasme. I to måneder har vi lidd ved å være i forskjellige byer - ikke nå lengre. Endelig er dagen kommet. Endelig skal jeg få slukke tørsten min.

 

"Jeg vil du skal knulle meg. Hardt! Tror ikke du blir snill de første gangene. Mmmmmm"

 

 

Meldingen får meg til å smile. Fingrene jobber kjapt over mobilen, til tross for kulden, nesten som oppvarming til alt jeg har tiltenkt deg.

 

"Snill? Er du gal? Du kommer til å ha blåmerker, røde striper etter neglene mine, hvite striper etter sæden min. Hendene føles ømme etter jeg har holdt dem fast. Puppene røde etter jeg har knadd dem, rumpeballene såre etter de lette slagene. Du vil ikke være i stand til å gå eller røre deg - kun smile."

 

Du aner virkelig ikke hva hun har vekket i meg. Hvilke krefter du leker med. Med den lysten som har bygget seg opp i meg, kunne jeg tilbragt en hel uke i sengen din. Noe jeg sterkt vurderer - jeg skal grundig teste om det er mulig å dø av seksuell utmattelse. Du aner ikke at jeg kun er et par kvartaler unna, og at jeg har - høvelig diskret - funnet ut at du ikke har noen planer de kommende dagene - ingen som er viktigere enn meg, ihvertfall.

 

Vibrasjonen i lommen, avslører at jeg har fått et svar: "Jeg gleder meg så jeg nesten får tårer i øynene..." Heh, tenker jeg med meg selv, jeg skal få deg til å gråte av nytelse.

 

Tethered_and_Tied_by_billybofh.jpg

 

Kun få minutter senere lukker hånden min seg om dørhåndtaket til fellesinngangen. Pupillene blir større, hodet senkes, neseborene utvides når jeg trekker en dyp pust, pulsen går fortere, blodtilførselen endrer bane. Ene munnviken går automatisk opp - en ufrivillig bevegelse som alltid avslører tankene mine. Jeg er så kåt at jeg føler meg sint, og har en merkverdig trang til å løpe opp alle trappene til fjerde etasje.

 

Vel oppe, tar føttene mine meg langs gangen. Øynene scanner alle skiltene etter navnet ditt, og finner det ikke før på den tredje døren. Jeg trykker umiddelbart på ringeklokken - tenker man over ting, gjør man ikke ting på den rette måten. Stol på instinktene, tenking er overvurdert. Jeg tømmer hodet for alle tanker, annet enn hvor mye fitta din har lengtet etter kuken min. Fingrene mine. Tungen min. Blikket mitt. En fantastisk varme og ekstrem ro brer seg gjennom hele kroppen. Jeg smiler og slipper ut et fornøyd sukk, samtidig som jeg rygger til veggen. Lener meg mot den, lar vekten hvile på den venstre foten og hendene varme seg i lommene. Noen spesielle merker i gulvet fanger min oppmerksomhet, slik at jeg har en avslappet og senket holdning.

 

Fottrinnene er kjappe, litt stresset og nærmer seg faretruende fort døren, som blir åpnet med litt mer kraft enn nødvendig. Jeg smiler fortsatt, og vipper bare hodet litt bak for å¨møte øynene dine med mine intense. I døråpningen står du som en stakkars liten forvirret jente. Det blonde håret henger ned som en uryddig ramme rundt ansiktet. De nøttebrune øynene er store i sjokk og den nydelige munnen åpen i vantro. Bekledningen er kun en enkel t-skjorte og en joggebukse - overraskelsen er ihvertfall et faktum.

 

"Du kødder?! Hva faen?!"

 

Du går to skritt bakover, tror ikke på dine egne øyne. Jeg smiler fortsatt, begynner sakte å bevege føttene mot deg. Holder øyekontakten, biter meg i leppen og fukter leppene med tungen.

 

"Du... Hæh.. Jamen.. Du skulle jo ikke være i byen før om enda et par dager!"

 

Smilet mitt blir større i det jeg lukker døren bak meg og jeg når fram til deg. Min høyre hånd går langs din venstre skulder, og opp slik at tommelen går langs ditt venstre øre og fingrene bak til nakken din. Først nå bryter jeg øyekontakten. Ser ned på leppene dine. Store, fyldige lepper som så lenge har lengtet etter mine. Samtidig drar jeg deg inn til meg. Du begynner å si noe, men ordene dine drukner når leppene våre møtes. Mykt og forsiktig først, prøvende. Jeg puster dypt inn med nesen, suger til meg lukten av deg - og elsker hvordan den kjennes. Tungene våre begynner å danse rolig med hverandre. Først som et ballerina-par, grasiøst og nydelig, før lysten tar over og de danser tett tango. Den høyre hånden min lukker seg nå rundt nakkehåret ditt, strammer til samtidig som min venstre har funnet et tak rundt hoften din, og drar deg inntil meg. Du stønner i munnen min.

 

Jeg bruker den høyre hånden, som fortsatt er lukket om håret ditt, til å bryte kysset, for så å dra deg etter meg inn på stuen din. Med litt ekstra fart, sender jeg deg foran meg før jeg setter meg ned midt i sofaen. Du står foran meg, spørrende og med et litt mer bustet hår.

 

"Stripp."

 

Tonen er mørk, men likevel hard. Kommanderende. Du ser rådvill ut, overhodet ikke forberedt på noe slikt. "Stripp." gjentar jeg enda hardere. Ordren vekker deg fra transen din, og de tumlende bevegelsene er erstattet av kontrollerte og nydelige. Du går lekent mot vinduet og skal til å ta ned persiennene. "Nei."

Du ser på meg, bedende, men jeg bare rister på hodet signaliserer at du skal begynne.

Det er ingen musikk som spiller i rommet, men jeg ser du har en som spiller innvendig. Kroppen din følger rytmene og sakte men sikkert tar du av deg t-skjorten. De fantastisk deilige puppene dine kommer endelig til syne, hvor de blir holdt på plass av en hvit BH med blonder på. Jeg skjuler overhodet ikke at jeg nyter synet av deg, og du kommer gående mot meg. Sakte. Holder øyekontakten. Slikker deg om munnen og biter underleppen. Du stopper rett foran meg, og smiler i det du sakte begynner å ta ned buksen. Når du har tatt den langt nok ned til at jeg kan skimte sprekken, bak den hvite stringtrusen, snur du deg og bøyer deg framover. Hadde det ikke vært for trusen, ville jeg sett rett inn i deg - men jeg er glad for at du har den på deg. Jeg kan alt se en våt flekk begynne å forme seg, og synet gjør at hver centimeter, av kroppen min, hyler etter å knulle deg bakfra!

Dog lar jeg deg fortsette. Ser buksen falle hele veien ned. Sikler åpenbart etter den deilige rumpa din. Det gjør meg nesten vondt å ikke gjøre noe mer enn å bare sitte her.

 

Toppen faller av, men du holder for brystvortene. Erter meg. Du slikker deg om munnen, framhever alle dine positive sider. Prøver å gjøre meg gal av lyst - noe jeg føler ikke er langt unna.

 

Øynene våre møtes. Jeg holder dem. Ser for meg hvordan jeg knuller deg. Hvordan sæden min skal skytes ut over hele det nydelige ansiktet. Kontrollen begynner å glippe.

 

Wet_Dreams_by_Ninnjette.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...