Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun: Vi kan kline!

 

Er det bare meg som syns dette er litt.. vel, sært? Hun "betaler" for en tyggis med å kline med en person. Hvor mye må du ut med for å komme i buksene hennes, en Snickers?

Vel som jeg skrev i den andre posten, attraction. Tydeligvis vanskelig forstå norsk for enkelte her. Ere mulig?

 

Gidder ikke legge ut FR.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Sært, ja. Men av den grunnen at dialogen virka litt fiktiv. Er ikke mang pene jenter som bare kaster seg på deg på den måten.

 

Er sikkert et lurt triks med tyggegummi, men ikke av noen større grunner enn at det fjerner dårlig ånde.

Som det også skal nevnes var ingen av dere tilstedet og har ingen innsikt i situasjonen.. Finnes mye mer enn tale når to mennesker kommuniserer faktisk betyr kroppsspråk og øyekontakt mye , de av dere som fortsatt vil påpeke noe får bare gjøre det.

 

Kom dere ut keyjockere, dere er teite og jeg ler av dere.

 

 

Har du dårlig ånde så skyll med SB12 og puss tenna 2-3 ganger daglig. Jeg gjør det selv om jeg faktisk ikke har eller har hatt problemer med det.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Nei, nå må jeg reagere igjen (sorry PUA og co ) men jeg MÅ! Nå skal jeg være helt ærlig, jeg liker det svært lite at dere gutta her kaller oss jentene for "targets" og at dere trenger wing-men for å klare å "fange" oss.. Hadde vi jentene kalt dere gutta for "puledokker" og at vi hadde ett "team" som var ute der for å hjelpe andre jenter å "fange" dere, så hadde vel ikke du som gutt følt deg veldig spesiell? ja, kanskje noen av dere gutta tenker eller har lyst til å si "jo, da hadde jeg blitt med, alt for å få litt f***e" :hrm: kjøp deg en eplepai istedet hvis det kun er det du er ute etter..

 

Men måten dere snakker om dette pick-up opplegget får meg til å tenke "er jeg kun ett opplegg for en gutt som treffer meg på byen?" og har jeg lyst til å bli mere kjent med han da? nei, det har jeg ikke.. Jeg vil jo at den gutten som viser interesse for meg, faktisk er interessert i meg personlig og at han agerer utover hvem jeg er. Ikke at han følger ett opplegg! Da blir det plutselig textbook-falskt og jeg kunne vært hvem som helst.. (litt rotete skrevet, men skjønner du/dere hva jeg mener?) Om du er klønete, klossmajor, sjenert, liten selvtillit, bustete på håret, you name it, så bryr ikke det meg bare du er deg selv! Det har jeg funnet ut i senere tid og at det er gull verdt :love:

 

lenge siden jeg har vært innom denne tråden og lest, og jeg burde nok sette meg mere inn i dette greiene igjen før jeg sier noe mer, men akkurat nå så synes jeg at dette begynner å bli altfor robot-aktig.. "how you doing' " type ting... Jeg vil ha "Per" som han er, og ikke at han skal være skuespiller og senere vise seg å være en helt annen når han har blitt varm i trøya og husvarm.. "what you see is what you get" og er ikke det bra nok, så javel, da er ikke hun/han den rette!

 

Nå kommer folk sikkert til å arrestere meg, men sånn får det bare bli altså.. :ermm: Skal prøve å forstå dette men jeg må ta værforbehold..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Nei, nå må jeg reagere igjen (sorry PUA og co ) men jeg MÅ! Nå skal jeg være helt ærlig, jeg liker det svært lite at dere gutta her kaller oss jentene for "targets" og at dere trenger wing-men for å klare å "fange" oss.. Hadde vi jentene kalt dere gutta for "puledokker" og at vi hadde ett "team" som var ute der for å hjelpe andre jenter å "fange" dere, så hadde vel ikke du som gutt følt deg veldig spesiell? ja, kanskje noen av dere gutta tenker eller har lyst til å si "jo, da hadde jeg blitt med, alt for å få litt f***e" :hrm: kjøp deg en eplepai istedet hvis det kun er det du er ute etter..

 

Men måten dere snakker om dette pick-up opplegget får meg til å tenke "er jeg kun ett opplegg for en gutt som treffer meg på byen?" og har jeg lyst til å bli mere kjent med han da? nei, det har jeg ikke.. Jeg vil jo at den gutten som viser interesse for meg, faktisk er interessert i meg personlig og at han agerer utover hvem jeger. Ikke at han følger ett opplegg! Da blir det plutselig textbook-falskt og jeg kunne vært hvem som helst.. (litt rotete skrevet, men skjønner du/dere hva jeg mener?) Om du er klønete, klossmajor, sjenert, liten selvtillit, bustete på håret, you name it, så bryr ikke det meg bare du er deg selv! Det har jeg funnet ut i senere tid og at det er gull verdt :love:

 

lenge siden jeg har vært innom denne tråden og lest, og jeg burde nok sette meg mere inn i dette greiene igjen før jeg sier noe mer, men akkurat nå så synes jeg at dette begynner å bli altfor robot-aktig.. "how you doing' " type ting... Jeg vil ha "Per" som han er, og ikke at han skal være skuespiller og senere vise seg å være en helt annen når han har blitt varm i trøya og husvarm.. "what you see is what you get" og er ikke det bra nok, så javel, da er ikke hun/han den rette!

 

Nå kommer folk sikkert til å arrestere meg, men sånn får det bare bli altså.. :ermm: Skal prøve å forstå dette men jeg må ta værforbehold..

Jentene sin skyld at dere er så avanserte at man tydeligvis må ty til slike teknikker ;)

Lenke til kommentar
Synd jeg har samboer, for hvis alt som skal til er en tyggis, så hadde vel jeg vært på byen hver kveld og hanket inn damer til den store gullmedalje. "Værsågod, frøken dings, en tyggegummi til Dem, *blunk blunk*".

Du har tydelige lesevansker, trodde man lærte lese på barneskolen jeg.

 

Jeg er i alle fall ikke stygg ;)

Endret av Cape
Lenke til kommentar

haha! nå blusser det opp så mange diskusjoner igjen at jeg ikke klarer å skille de fra hverandre. Snart kommer det ett langt svar fra PUA eller pickuo-master sett fra ett perspektiv om pua er uetisk eller ikke. der han sier akkurat det samme som har blitt sagt hver femte side igjennom hele tråden.

 

Cape: Slapp av, så lenge tyggistrikset virker for deg trenger du ikke stresse så mye med det ovenfor oss andre. Når du bare kommer med dialogen, så begynner man jo å lure litt.

 

Melisma: Hva er så negativt med target? Og kan target sammenliknes med puledokke?

Endret av freerun
Lenke til kommentar
Jentene sin skyld at dere er så avanserte at man tydeligvis må ty til slike teknikker ;)

 

hehe, ja dere sier så.. :) men vi jenter er individer akkurat som dere gutta.. vi har levd totalt forskjellige liv hele gjengen og har forskjellig erfaringer, og selvom dere tar oss over en kam (for det virker sånn med tanke på dette opplegget som blir brygget her) så er ikke jeg enig i at man skal følge reglene til punt og prikke her,, Jeg er meg, og venninna mi er en heeeelt annen.. De gutta som drar ett opplegg på henne og som får henne på kroken, hadde ikke fått "Kari" på kroken.. vi også gjennomskuer de gutta som leker, vi er ikke dumme.. (tenk hva du vil nå :p ) men som sagt, vi er alle forskjellige og vi leter alle etter den som setter pris på hvem "jeg" er, uansett bagasje eller første intrykk osv.. Det er min mening, feil av meg og snakke for andre jenter egentlig, da sier jeg meg selv imot... men du skjønner tegninga? :)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Jentene sin skyld at dere er så avanserte at man tydeligvis må ty til slike teknikker ;)

 

hehe, ja dere sier så.. :) men vi jenter er individer akkurat som dere gutta.. vi har levd totalt forskjellige liv hele gjengen og har forskjellig erfaringer, og selvom dere tar oss over en kam (for det virker spnn med tanke på dette opplegget som blir brygget her) så er ikke jeg enig i at man skal føge reglene til punt og prikke her,, Jeg er meg, og venni9nna mi er en heeeelt annen.. De gutta som frar ett opplegg på henne og som får henne på kroken, hadde ikke fått "Kari" på kroken.. vi også gjennomskuer de gutta som leker, vi er ikke dumme.. (tenk hva du vil nå :p ) men som sagt, vi er alle forskjellige og vi leter alle etter den som setter pris på hvem "jeg" er, uansett bagasje eller første intrykk osv.. Det er min mening, feil av meg og snakke for andre jenter egentlig, da sier jeg meg selv imot... men du skjønner tegninga? :)

Jeg ser tegningen, og at jenter ikke liker det det har jeg ingen problemer med å se.

 

Ja jeg kjører noen rutiner hentet fra et norsk pu forum samt noen man selv har, dette brukes egentlig bra mest for å åpne jenter eller få dem ut å danse. Hvorfor jeg bruker rutiner? (Kan vel erkjenne at jeg også bruker noen k-close rutiner, fordi det gjør det mye enklere kline med noen om du vet du kan)

Fordi dette fungerer jævlig bra for meg istedet for å stå der som en og annen talentløs AFC tulling som kun henger i hjørnet for å vente bli åpnet av en jente, hvilket aldri vil skje.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Melisma: Du har misforstått hele konseptet. PU er ikke bare en lang liste med scripts man kjører på enhver. Man skal tross alt bygge en connection med jenta man prøver seg på, og i den fasen bør man være seg selv og vise at man setter pris på det som gjør akkurat dette "målet" unikt. Hvem vil ha en kjæreste som ikke liker en for den man er?

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Fordi det fungerer jævlig bra for meg istedet for å stå der som en og annen talentløs AFC tulling som kun henger i hjørnet for å vente bli åpnet av en jente, hvilket aldri vil skje.
"AFC tulling" <-Det der kalles smør på flesk, eller kan du ikke forkortelsene dine mer?

Og å vente på å bli åpnet av en jente kommer aldri til å skje? Jeg har lekt med PU selv, som PUA, ikke Pivot, så aldri si aldri. *smekk på fingrene*

 

Jeg er i alle fall ikke stygg ;)
Skjønnhet er en av de mer subjektive tingene her i verden, og en del av poenget med PU er at ramstygge drittsekker skal ha en mulighet til å lære litt om sosial intelligens og hvordan utnytte den.
Lenke til kommentar
Melisma: Hva er så negativt med target? Og kan target sammenliknes med puledokke?

 

 

Jeg er ikke helt sikker, men jeg føler at det å bruke ett felles uttrykk som "targets" blir feil i mime øyne.. hva hvis vi jentene hadde laget en tråd og kalt dere gutta for "targets" dvs. freerun var ett av tusen targets, og ikke deg personlig, men at vi ville kun ha deg til sengs.. føler du deg spesiell? du kunne vært Ola, Kristian eller Jon.. spiller ingen rolle så lenge jeg synes du er fin og at jeg vil jukke på beinet ditt en kveld..

 

Ergo puledokke.. ikke deg personlig det handler om, er jo ikke deg jeg ville bli kjent med for jeg og wing-jentene mine var jo bare ute etter at jeg skulle få humpe på deg etter byturen... Fornærmelse er ordet som popper opp i hodet mitt.. det hadde ihvertfall jeg blitt.. (mener å huske at PUA skrev noe en stund tilbake om at man virkelig var interessert i jenta og at man ville bli kjent med henne personlig, men da må han komme og rette på meg der) :)

Lenke til kommentar
AFC = Average Frustrated Chump a.k.a han idioten som holder døren åpen for jenter og kjøper noe drikke til dem.

 

Jeg foretrekker at jenter kjøper drikke til meg, og ja det skjer faktisk. Jeg elsker når der skjer for da er det noen gutter som blir litt misunnelige ;)

Kjære, søte, lille deg. JEG vet hva AFC er. Da var det ikke forkortelsene du slet med, det var vel heller engelsken? (Jeg som trodde lesing og skriving var noe man lærte på barneskolen ;))

 

Du går for å øke din egen verdi for de andre guttene? Er det et lite behov for å bli annerkjent inni deg, kanskje? Ikke bare å få jenten, men alle må se det? For min del holder det at wingene mine får det med seg, uten at jeg gidder å annonsere til hele plassen at "Hey, jeg kan sjekke". Å annonsere ønskene og formålene sine er ikke en god idé om du vil ha noe annet enn skjøger og løsfitter.

Lenke til kommentar
AFC = Average Frustrated Chump a.k.a han idioten som holder døren åpen for jenter og kjøper noe drikke til dem.

 

Jeg foretrekker at jenter kjøper drikke til meg, og ja det skjer faktisk. Jeg elsker når der skjer for da er det noen gutter som blir litt misunnelige ;)

Kjære, søte, lille deg. JEG vet hva AFC er. Da var det ikke forkortelsene du slet med, det var vel heller engelsken? (Jeg som trodde lesing og skriving var noe man lærte på barneskolen ;))

 

Du går for å øke din egen verdi for de andre guttene? Er det et lite behov for å bli annerkjent inni deg, kanskje? Ikke bare å få jenten, men alle må se det? For min del holder det at wingene mine får det med seg, uten at jeg gidder å annonsere til hele plassen at "Hey, jeg kan sjekke". Å annonsere ønskene og formålene sine er ikke en god idé om du vil ha noe annet enn skjøger og løsfitter.

Kommer litt an på det, men i noen settinger er det faktisk litt gøy når andre gutter ser at en jente spanderer på deg.

At jeg synes det er gøy får du synes hva du vil om, få gutter som spanderer på deg eller?..

 

At du henviser til skjøger og løsfitter og indirekte"peker" på tyggis episoden som var et eksempel er drøyt, deg om det... Kom dere ut istedet får å keyjock på random forum.

 

Aldri si aldri, greit nok... Dog hever man ikke sine muligheter ved å være AFC i alle fall. Jeg gidder ikke være AFC og bli overkjørt, om noen vil det i det hele tatt GO ON!

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Kommer litt an på det, men i noen settinger er det faktisk litt gøy når andre gutter ser at en jente spanderer på deg.

At jeg synes det er gøy får du synes hva du vil om,

At du henviser til skjøger og løsfitter og "peker" på tyggis episoden som var et eksempel er drøyt, deg om det...

 

Aldri si aldri, greit nok... Dog hever man ikke sine muligheter ved å være AFC i alle fall. Jeg gidder ikke være AFC og bli overkjørt, om noen vil det i det hele tatt GO ON!

Du sier det er drøyt av meg å henvise til skjøger og løsfitter og allikevel synker du til det lavmål med "få gutter som spanderer på deg eller?..". Av ren skepsis lar jeg aldri noen spandere på med med mindre jeg sitter med baren og ser hva jeg får. Kall meg gjerne paranoid, men har vært en del stygge episoder med alkohol og rohypnol her i byen.

 

Du syntes det er kjekt å få annerkjennelse av andre gutter, er du usikker på deg selv?.. (se, jeg kan og komme med spydige bemerkninger og overtolke ting du skriver :wee: )

 

Nei, du hever kanskje ikke mulighetene dine ved å være AFC, men tro meg, du hever dem heller ikke ved å være så overfiksert på sosialverdi, negging og closing som det du er. Improvisasjonsevne og å faktisk gjennomføre et set er viktigere enn at hele stedet skal se at "SE! Jeg klarer å manipulere en random kjerring til å kjøpe en øl til meg".

 

EDIT: Det er flere jenter enn dere gutter liker å tro som vet en del om dette og kjenner igjen en PUA som er så overdreven i stilen som det du åpenbart er på MILS avstand. Med mindre de er skikkelige lufthuer burde de faktisk fatte at dette er innøvd rutine/noe du har gjort før, når du omtrent har notater i håndflaten. Men, smak og behag, antar jeg.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...