Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Har ei dame jeg holder på med, men suger til å snakke over face eller nettet. Liker mye bedre å snakke face to face. Kjørte film hos henne på mandag, koste og kysset. Men når jeg nå sitter foran face og venter til vi skal møttes neste gang, får jeg ikke til å si noe. Er helt blank. Vi har bare sendt noen avtalemeldinger siden mandag, ikke noe prat siden.

Pleier å fotelle helt random ting jeg, så kommer det ofte en diskusjon. Foretrekker det istedenfor den velkjente "hei", "hei", "skjer", "lite, der", "sjekker face", "åja"............"du skal idag a?", "ikkeno, duda", "rydde", "åja"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ei dame jeg holder på med, men suger til å snakke over face eller nettet. Liker mye bedre å snakke face to face. Kjørte film hos henne på mandag, koste og kysset. Men når jeg nå sitter foran face og venter til vi skal møttes neste gang, får jeg ikke til å si noe. Er helt blank. Vi har bare sendt noen avtalemeldinger siden mandag, ikke noe prat siden.

Pleier å fotelle helt random ting jeg, så kommer det ofte en diskusjon. Foretrekker det istedenfor den velkjente "hei", "hei", "skjer", "lite, der", "sjekker face", "åja"............"du skal idag a?", "ikkeno, duda", "rydde", "åja"

Nå hater jeg mer enn noe annet slike samtaler. De er så gørr kjedelig og stopper ganske fort.

• Liker 2
Lenke til kommentar

skulle gjerne vært en av de beste sjekkegutta i går kveld. VIP på Øvrevoll galoppbane og moods of norway moteshow, med afterparty på grand.

Kjendiser kjendiser kjendiser.

Tar ikke i at det var fler damer over 7 på skalaen i går enn det jeg ser på et helt år ellers. Og i går hadde jeg ikke ølbriller engang

synd jeg er en ræva sjekker, og at dama var med

• Liker 1
Lenke til kommentar
skulle gjerne vært en av de beste sjekkegutta i går kveld. VIP på Øvrevoll galoppbane og moods of norway moteshow, med afterparty på grand.

Tar ikke i at det var fler damer over 7 på skalaen i går enn det jeg ser på et helt år ellers. Og i går hadde jeg ikke ølbriller engang

Kjenner meg igjen, det er så godt som umulig å kombinere, med mindre både du dama stoler på at du klarer å gå fra en klar seng :p
Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen, det er så godt som umulig å kombinere, med mindre både du dama stoler på at du klarer å gå fra en klar seng :p

For å si det sånn, hadde jeg vært god på å sjekke så hadde jeg gjort det! Jeg er god på å hilse, men det løser ikke alle problemer.

Skulle gjerne vært dritgod på gamet når Christina Vukicevic stod rett foran meg. Men nei da. Nikke og smile som en annen idiot er det jeg klarer.

Nå blir det jobbing på dette området

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå lest gjennom "How to become an Alpha Male" og har fått et par a-ha opplevelser mens jeg leste den. Jeg har alltid pleid å klare å flørte ganske greit med ei jente som jeg ikke liker noe særlig, rett og slett for at når jeg ikke liker jenta spesielt gir jeg faen i hva hun tenker om meg. Minnet faller også tilbake til det innlegget jeg skrev for noen sider tilbake hvor jeg holdt på med de 2 jentene som hadde kjærester. Hun ene som hele tiden "jaktet" på meg og til slutt sa at hun likte meg, og spurte om jeg likte henne også, hvor jeg til slutt svarte ja - det var det dummeste jeg kunne gjort. Når jeg svarte ja så var hele greia ferdig for henne og all spenningen ble på mange måter borte. Jeg har truffet henne på fest i senere tid (Med kjæresten hennes) og selv om hun fortsatt viser interesse er mye av *gnisten* og min dominante status blitt borte, nesten blitt revers til og med... Men, men shit happens virkelig morsomt at man begynner å merke sånne små ting da, med mindre jeg er heeelt på jorde :p

Men så lurer jeg på om Noen har lest "David Deangel Double your dating" boken? Jeg synes at mye av det virker ganske likt som "How to become an Alpha male" bare at DeAngelo på mange måter er mindre likbar enn forfatteren til Alpha male, veldig sånn "If you're this and that, well then i CAN'T HELP U!!!". Noen av det gamet Deangelo beskriver virker også litt snodig, jeg kan se for meg at jeg hadde blitt rett ut bitch slappet om jeg hadde prøvd noen av åpneren hans her i Norge.

say, “What are you doing at a bar for godsakes?

Can’t you find a nice normal guy? Or are you desperate?”

All with a completely straight face.

Ellers, hvis jeg har forstått det riktig, så handler mye om gamet hans og være kostbar og sende ut mange forskjellige signaler som forvirrer jenta og hele tiden være dominant i sjekkingen, nesten litt for "cocky", men ned spille cockinesen med litt humor. Det første jeg tenker er at dette virker veldig risky hvis du ikke gjør det helt 100% riktig...

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

Lenke til kommentar

Man kan slippe unna med alt hvis man sier det riktig. "Jeg voldtok din mor" "Hahah, du er så morsom!"

Men hva er sjansen for at du sier det helt riktig? Forsvinnende liten, vil jeg tro. Jeg ville unngått den type sjekking. Hvis du først skal være cocky/funny så er det bare å lekemobbe, sånn man gjør med venninner. Alle setter pris på litt lekemobbing. Barnehagen hadde alle de beste movesene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Veit du hva? Det der skjønte jeg jææææææævli' lite av! :blink:

Kan jeg summere det slik?:

Digg dame på jobben du har hatt litt kontakt med. Mixede signaler.

Du holder på å bli forfremmet i Pers stilling, Per er også litt keen på Heidi så du risikerer å bli hatet for to ting.

Du har valgt å henlegge hele greia slik at ingen andre forstår hvorfor du gadd å skrive alt dette?

Er dette presist?

Lenke til kommentar

Geez, må bare rante litt her om gårsdagen.

Litt vanskelig å forklare hele greia, men jeg skal gjøre mitt beste.

Jeg har truffet eksen min endel i det siste (To år siden det ble slutt så jeg håper på en ny start). Vi har ikke rota, men det ligger på en måte i lufta og det er nok bare et spørsmål om tid.

Anywho, her kommer gårsdagen:

Jeg og Eks var på vors på hver vår side av byen. Vi kom oss etter hvert ut, fortsatt på motsatte sider. Vi drev å sendte noen meldinger, og til slutt fortalte hun meg at hun var på vei til utestedet jeg var på, og hadde tatt med seg vorset. Jeg bare "Yeesss!!" og gleda meg. Jeg gikk ut og gikk meg en tur for å klarne tankene litt og ta meg en snus.

Da fikk jeg melding av Eks om at de hadde ankommet utestedet. Jeg går inn igjen, og treffer snart Eks. Instant godstemning. Det viser seg at hun har ankommet med en annen gutt som hadde vorset hun hadde vært på hjemme hos seg. Grunnen er at taxien ikke gikk opp, og hun måtte dele taxi med han. Taxien med resten av vorset hadde forvillet seg til et helt annet utested, og hun ble stuck med han duden.

La oss kalle han Kjøtthue: Uproporsjonalt stor type. Ikke de mest smigrende ansiktstrekk. Sossete og så langt fra Eks sin type man kommer. I tillegg drev hun å snakka om hvor jævlig merkelig han var, og at han drev å prøvde seg.

Jeg klandrer han ikke. Om man drar alene med en jente til et utested og hun er mæd fin så vil jo de fleste prøve seg. Da han oppdaget hvem jeg var sa han til henne at han syntes det var jævlig kleint, antageligvis fordi han fortsatt trodde at det lå i kortene at de skulle hooke opp.

I dette øyeblikk sitter jo jeg og nærmest kysser Eks. Dødsgod stemning, og jeg storkoser meg. Det begynner å nærme seg stengetid, og jeg antar at hun har planer om å bli med meg hjem, siden jeg bor like i nærheten av utestedet.

Alle begynner å bli kasta ut, og vi reiser oss og går ut. Hun sa at hun bare måtte prate litt med han fyren fordi hun lovte det litt tidligere. Grunnen til at hun ikke bare ditcha han med det samme er at han er bestevenn med en av hennes beste guttervenner (La oss kalle han Dude), som hun har vært venn med siden hun var liten. Jeg står for meg selv utenfor, venter på henne mens hun prater med Kjøtthue.

Da skjer det. Hun kommer bort til meg og sier at hun må dra. Jeg spør henne hvor, og hun sier "Til Kjøtthue."

I det øyeblikket var det som å få en neve i mellomgulvet. Jeg ble helt kvalm.

Hun skjønner hvor forvirra jeg er, og forklarer at Dude og de andre vennene hennes er hjemme hos Kjøtthue, og hun lovte å dra tilbake til dem tidligere. Og jeg tror henne. Han var virkelig ikke noe catch, og hun kan så å si velge og vrake i de guttene hun vil.

Det som gnager på meg er at Kjøtthue da kommer bort og bare "Eks, skal vi dra?" mens jeg fortsatt står der og ser ut som en tulling. Han tenkte sikkert "Haha! Se på en dusten der. Nå skal jeg ligge med eksen hans, og han kan bare stå der og se dum ut!"

Jeg dirrer av sinne. Det krever hvert eneste fiber i kroppen min for å holde meg fra å slå han helseløs. Både jeg og Eks vet at jeg har slitt litt med et sinneproblem, og hun ba meg tidligere om å ta det rolig selv om han var en creep. Jeg banka en fyr foran henne en annen gang, og det angret jeg på i månedsvis etterpå.

Så jeg må bare stå der som en dust. Klarer akkurat å få presset ut et "Ha det da." mens hun går med Kjøtthue ut i natta.

I hele dag har jeg bare sittet med klump i magen. Jeg snakket med hun istad, og hun sa at han hadde fortsatt å være ekkel, og at hun dro fra han klokka sju. Hun sa at hun hadde tenkt til å komme og ringe på hos meg istedet, men at hun var redd for at jeg hadde funnet meg en annen jente, og at det hadde blitt sykt awkward. Det ga jo en liten trøst men fortsatt var det surt at det at hun vet at jeg ikke vanligvis har noe problem med å få med jenter hjem gjorde at hun ikke kom innom på morgenen.

Wooh, beklager lang post. Trengte bare å lette litt på trykket.

tl;dr Dramatikk med eksen, får æren krenket på det groveste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det der er vel ett prakteksempel på hvorfor det er dumt å holde på med eksen..Men håper det ordner seg, alltid like kjipt det der.

Veit at det er en gyllen regel, men i dette tilfellet hadde jo ikke det at hun var eksen min noenting å si. Uansett hvem jenta hadde vært så kunne jo det der skjedd.

Men jada, ting ordna seg jo. Vi skal treffes igjen om ikke mange dagene. Takk for fine tanker :)

Lenke til kommentar

Var på en date her om dagen. Har ikke møtt henne mange ganger, men er rimelig forelsket :love: Vi snakker "ofte" sammen på FB, men det er alltid jeg som tar intiativet og starter samtalen, hun er heller ikke alltid så pratsom over chatten. Når jeg var med henne derimot hadde vi alltid en samtale igang, og hun var veldig engasjert i samtalene! Det var heldigvis ingen kleine stunder :new_woot:

Jeg blir bare litt gal, for vet ikke hvor jeg har henne mtp gjensidige følelser. Jeg er helt hodestups, og vil såå gjerne at det er gjensidig! Under daten smilte hun mye, drev på med håret sitt, holdt øyekontakt i flere sekunder om gangen. Hun sa hun hadde hatt det veldig koselig og vi ga hverandre en klem. Anyone? Vi treffes ikke face to face, med mindre det blir en ny date snart.

Det var min første ordentlige date, og første gang jeg er virkelig forelsket. Virker som det ikke blir noen FB-samtaler, med mindre jeg starter dem, skal jeg fortsette å starte samtalene? Jeg vil unngå å virke for depsperat. Hva er egentlig for desperat for jenter?

Ble litt mere tekst enn planlagt, men hadde vært fint å få noen tilbakemeldinger på dette :)

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Lenke til kommentar

*snip*

Hadde jeg vært deg, hadde jeg invitert til et nytt møte. Prøv å ikke få et datepreg over dette, for er ikke alle som liker det. Spør henne om dere skal se en film, gå tur, shoppe. Men UNNGÅ Å SE FILM PÅ KINO, for all del! Det er ikke alle som er like pratsomme på face som i virkeligheten. Jeg er værtfall en av de personene :p Kan snakke mye i virkeligheten, men over nettet blir det bare "kleint".

Under møtet bør du også få til litt berøring. Klem er en bra start. Får du også tatt inn et kyss seinere, er det flott! :) Der er det du som må ta iniativet, og det kan være litt vanskelig. Men ikke så vanskelig som du skulle tru.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Takk for råd :) Så syns du hun virker interessert?

Mtp på kyss, hvor mange dater bør jeg ha med henne før jeg prøver meg på det, og når "vet" jeg at hun er rede til å motta et kyss? Aaaaah, vil bare være sammen med henne hele tiden :love:

Det spørs litt på samtalene deres over facebook, men jeg synes det er face to face som teller! Du kan lett få et kyss på daten du skal mekke nå. Jeg synes det bare er tull å vente på det rette øyeblikk. Du kan selv skape det rette øyeblikk. Prøv å hold øyekontakt med henne en stund, se på leppene hennes så hun ser det og smil lurt. Så går du inn. Vær bestemt! Min erfaring er at jenter forventer at du skal nesten gå helt inn for kysset, før de gir respons. Sett Hitch regel 90%/10%? Der går du 90% inn for kysset, så tar hu siste 10%. Tar ikke dama de siste 10%, kjører du på resten uansett :p

Jeg satt i en litt dårlig situasjon når jeg skulle gi kysset. Jenta lå i liggestilling i armkroken min. Jeg, høy som jeg er, satt i sittestilling og har hodet mitt nesten 2 hoder over henne. Det jeg gjorde var å lene meg lengre ned, så mot henne, sa "Ey!". Hun så mot meg. Jeg smilte, hu smilte, så gikk jeg inn. Må nevne at jeg var jævla nervøs. Men det måtte bare gjøres!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...