Carlgutt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 «It's pretty horrible when people ask you «Have you kissed a girl before?» And i'm like, yeah on the forehead. But i don't really say, oh it's my mom » Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Å kalle jenter for "kjøterne" er noe som i langt større grad får deg til å fremstå som en frik enn det å snakke mye om uinteressante tema på byn/fest/vors/e.l gjør. OMFG, det var i en forklarende sammenheng, du tror seriøst at jeg kaller de kjøtere på byen eller!? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 OMFG, det var i en forklarende sammenheng, du tror seriøst at jeg kaller de kjøtere på byen eller!? Nei, jeg regnet ikke med at du var så dum. Står fortsatt for det jeg sa. Du virker som en idiot når du kaller jenter for kjøterne. Selv i forklarende sammenheng. Det er min mening og det ga jeg uttrykk for. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Kverrulanter Ja helt enig, I feel sorry for him. Det var bare noe jeg slang ut der og da liksom fordi enkelte jenter rett og slett er kjøtere/bitchete. Makan å pirkete folk kan være. Jeg vil vite ossen man kunne snakke med jenter uten å virke for "ivrig" kanskje er ordet og det fekk jeg fint svar på.. Ikke vær det! lytt istedet ekke så dumt det heller, jenter liker sånt sier morra mi faktisk 1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 En god måte å ikke virke ivrig, er å ikke prøve deg på henne - men ha det artig med henne. Målet ditt er å underholde deg selv. Det er mer underholdende å prate med henne, enn å ikke prate med henne. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 En god måte å ikke virke ivrig, er å ikke prøve deg på henne - men ha det artig med henne. Målet ditt er å underholde deg selv. Det er mer underholdende å prate med henne, enn å ikke prate med henne. Det er helt riktig, har en kompis og han er litt sånn laid back, men han kødder med de hele tiden og det ekke noe annet enn rektig! Jenter liker å bli tullet med spør du meg, det er noe jeg burde lære meg og ikke tro at "det ikke går ann" for han gjør det jo hele tiden så hvorfor skal jeg da la vær? 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skjønner.Butikkdamer stoler jeg ikke på uansett da, de er hyggelig med alle og har blitt litt robotaktige fordi de har sett alle verdens mennesker før. Virker som de "blokkerer" mye sub-kommunikasjon og er ellers veldig automatisert i interaksjonen. De som jobber i butikk legger faktis ofte merke til de hyggelige kundene, for det er så mange sure, gretne tullinger der ute. Jeg scora på jenta i lokalbutikken da jeg tilfeldigvis møtte henne på fest. Hun hadde lagt merke til meg fordi jeg var glad og høflig hver gang. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har alltid hatt en fetish for jenter som er på arbeid. Rema 1000 er awesome. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Skjønner.Butikkdamer stoler jeg ikke på uansett da, de er hyggelig med alle og har blitt litt robotaktige fordi de har sett alle verdens mennesker før. Virker som de "blokkerer" mye sub-kommunikasjon og er ellers veldig automatisert i interaksjonen. De som jobber i butikk legger faktis ofte merke til de hyggelige kundene, for det er så mange sure, gretne tullinger der ute. Jeg scora på jenta i lokalbutikken da jeg tilfeldigvis møtte henne på fest. Hun hadde lagt merke til meg fordi jeg var glad og høflig hver gang. Som ansatt på Rema kan jeg gå god for den. Utrolig hvor mye man setter pris på de som faktisk er litt hyggelige kontra andre, mindre hyggelige folk. Ut i fra et pick-up perspektiv er det uheldigvis som oftest de gamle damene som er hyggeligst, så ikke helt idéelt for undertegnede, men desto lettere å selv skille seg ut i mengden når man er kunde! Endret 7. august 2011 av Allighiero Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ang sjekking og sånn så lurer jeg på en ting. Har hørt to ting om hva som skyldes at man finner forskjellige jenter attraktive. -"Man finner jenter som ligner på sin egen mor attraktive (fordi hun er den eneste kvinnen som alltid har vært der for deg)". -"Man finner jenter som ligner på seg selv attraktive (fordi vi genetisk er programmert til å finne en make som ligner for å overføre omtrent de samme genene". begge to er nesten like føler jeg, men hvorfor er det da sånn at enkelte jenter sikler ALLE på? Om det er sant da... Lenke til kommentar
fluff Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 -"Man finner jenter som ligner på seg selv attraktive (fordi vi genetisk er programmert til å finne en make som ligner for å overføre omtrent de samme genene". Denne er helt sann. Har aldri holdt på med en jente som ikke hadde skjegg og hår på brystet. 4 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Nei, serriøst? Sånne damer pleier jeg å ha forbeholdt de som kommer fra midtøsten, men det er tydeligvis noe for enhver smak der ute eller hva? 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ang sjekking og sånn så lurer jeg på en ting. Har hørt to ting om hva som skyldes at man finner forskjellige jenter attraktive. -"Man finner jenter som ligner på sin egen mor attraktive (fordi hun er den eneste kvinnen som alltid har vært der for deg)". -"Man finner jenter som ligner på seg selv attraktive (fordi vi genetisk er programmert til å finne en make som ligner for å overføre omtrent de samme genene". begge to er nesten like føler jeg, men hvorfor er det da sånn at enkelte jenter sikler ALLE på? Om det er sant da... Det høres ut som bro-science, for å være helt ærlig. Attraksjon er nok litt mer nyansert og komplisert enn det - man snakker om symmetri, likhet, osv og likevel finnes det ingen mangel på unntak. Kropp, holdning, stil, sjarm og et pent ansikt vil være attraktivt for svært mange. Enkelte jenter klarer å få alle forelsket i seg, selv om de på "papiret" ikke er like flott som andre rundt henne. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ang sjekking og sånn så lurer jeg på en ting. Har hørt to ting om hva som skyldes at man finner forskjellige jenter attraktive. -"Man finner jenter som ligner på sin egen mor attraktive (fordi hun er den eneste kvinnen som alltid har vært der for deg)". -"Man finner jenter som ligner på seg selv attraktive (fordi vi genetisk er programmert til å finne en make som ligner for å overføre omtrent de samme genene". begge to er nesten like føler jeg, men hvorfor er det da sånn at enkelte jenter sikler ALLE på? Om det er sant da... Tja, Tviler på noen av dem, jeg er relativt høyt, Mamma er relativt høy og jeg faller knapt for noen som er over 165... 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har mista helt mojon min jeg nå, jaja. Får vel friske opp med litt lesing igjen. 1 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har mista helt mojon min jeg nå, jaja. Får vel friske opp med litt lesing igjen. Stikk å kjøp lotion for jenter, så forteller du jenta om denne bommerten, og hvordan du så sitter etter å ha dusja å smurt deg inn og lukter jente Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har mista helt mojon min jeg nå, jaja. Får vel friske opp med litt lesing igjen. Stikk å kjøp lotion for jenter, så forteller du jenta om denne bommerten, og hvordan du så sitter etter å ha dusja å smurt deg inn og lukter jente eeh, come again? 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 -"Man finner jenter som ligner på seg selv attraktive (fordi vi genetisk er programmert til å finne en make som ligner for å overføre omtrent de samme genene". Dette virker rart, siden større genbasseng vil gi et langt mer solid avkom Tror dette kommer mer av at man ofte er kresen på de som er mindre pen enn seg, og redd for å bli avvist av de som er penere 1 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har ei dame jeg holder på med, men suger til å snakke over face eller nettet. Liker mye bedre å snakke face to face. Kjørte film hos henne på mandag, koste og kysset. Men når jeg nå sitter foran face og venter til vi skal møttes neste gang, får jeg ikke til å si noe. Er helt blank. Vi har bare sendt noen avtalemeldinger siden mandag, ikke noe prat siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå