djgudleif Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Kanskje det har noe med grunnen til at man går ut også. Når man har det morsomt på byen med buddies, og ikke trenger damer for å føle seg bra, så er man jo så lite needy som det går an å bli. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg skjønner ikke forholdsgreia. Har det akkurat likt. Vært sammen med en jente i over ett og et halvt år, og nå har jeg mulighet til å svømme i jenter. Om vi en dag slår opp, antar jeg at interessen ikke er lik. Jenter du møter på byn vet jo ikke om du har kjæreste eller ikke, også er interessen fortsatt påfallende høy. Er det på grunn av signalene du sender ut eller hva? Tror det har mye med innbilning å gjøre også! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Tja, foreløpig i singeltilværelsen har jeg ikke hørt ei jente si "hver så snill... bare ta meg...", eller måttet nekte noen å sove i senga mi etter en grillings. Men det kan være mye selektiv hukommelse i bildet også. Endret 26. juni 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg skjønner ikke forholdsgreia. Har det akkurat likt. Vært sammen med en jente i over ett og et halvt år, og nå har jeg mulighet til å svømme i jenter. Om vi en dag slår opp, antar jeg at interessen ikke er lik. Jenter du møter på byn vet jo ikke om du har kjæreste eller ikke, også er interessen fortsatt påfallende høy. Er det på grunn av signalene du sender ut eller hva? Abundance Mentality (eller overflodsmentalitet)! Det går rett og slett ut på at mennesker er langt mer villige til å gi noe til en person som oppfører seg som om han allerede har det. Et viktig verktøy både i business- og PU-miljøet. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Kjapt spørsmål: Trekant + ONS = Hattrick? 1 Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg skjønner ikke forholdsgreia. Har det akkurat likt. Vært sammen med en jente i over ett og et halvt år, og nå har jeg mulighet til å svømme i jenter. Om vi en dag slår opp, antar jeg at interessen ikke er lik. Jenter du møter på byn vet jo ikke om du har kjæreste eller ikke, også er interessen fortsatt påfallende høy. Er det på grunn av signalene du sender ut eller hva? Tror det har mye med innbilning å gjøre også! Tror jeg og. Lettere å tenke seg alt man kunne ha fått når man ikke "kan" prøve seg lenger. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Kom akkuratt over denne, hvor han tar opp det samme problemet (fra ca 2.50 og utover) og fant en 'løsning' på det. Kanskje noe for dere? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 hva synes dere om dette? Har begynt å like noen av statusene til dama som kommer fra andre gutter, akkurat på lik linje når vi er ute hvor jeg da ser at gutter spanderer drink på henne og hvor jeg da gir hun high five... men så har jeg etterhvert begynt å tenkt på at "hm oser ikke dette sjalu si" selvom jeg ikke er sjalu. eller gjør det det?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Når kåte gutter spanderer øl på dama, så får jeg den 3 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Når kåte gutter spanderer øl på dama, så får jeg den Så sant så sant. Skjønner meg ikke på sånne løker som tror de får seg no bare ved å spandere drikke. Var på byen igår, og der ble vi kjent med et par gutter og en hel haug med jenter, og alle satt rundt samme bord. Han ene duden reiv i øl, jaeger og bøttevis med cava til hele bordet. Jeg betalte ikke et rødt øre for drikke hele kvelden. Han fikk seg ingenting. Jeg dro med dama han prøvde seg på. EDIT: Åja "dama" som i kjæreste? Da misforstod jeg. Endret 29. juni 2011 av fluff Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Tja, vil vel si at det å ikke spandere på damer er ikke logisk for folk flest. Er en grunn til at damer omtrent aldri drar med seg penger på byen Skal også inrømme at jeg var litt sånn selv i mine yngre dager Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei! Kom i prat med en jente på stranda forrige helg i forbindelse med en fest. Vi hadde god tone, men fikk ikke inn mer enn litt flørt. La henne til på face her om dagen og etter litt likte hun en status av meg. Vet ikke om jeg skal tolke dette som en liten interesse eller om hun bare er facebook-hore som liker/kommenterer alt som er. Hvordan skal jeg gå frem nå for å få kontakt? Føler facebook er et dårlig sted, men samtidig kan det være lenge til jeg ser henne igjen, spessielt fordi det er sommerferie! Postet av anonym: 8018ab2b37242b9a439fbc63ce49318b 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Poke henne og hold pusten. 8 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Prøv å inviter henne på fest eller møtes på byen osv. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Poke henne(...) ...if you know what I mean. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Via Facebook da? :!: Jeg syns det er kleint og en smule pinglete å ta kontakt via face, men er kanskje eneste måte. Hun går tross alt på en anne skole og vet ikke hvor hun i verden for tiden. Postet av anonym: 8018ab2b37242b9a439fbc63ce49318b Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Via Facebook da? :!: Jeg syns det er kleint og en smule pinglete å ta kontakt via face, men er kanskje eneste måte. Hun går tross alt på en anne skole og vet ikke hvor hun i verden for tiden. Postet av anonym: 8018ab2b37242b9a439fbc63ce49318b Ser ut som om Facebook er den eneste måten å bli litt bedre kjent med henne på. Prøv å få tak i telefonnummeret, da vel! Endret 29. juni 2011 av Montseur Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Ser at det er en del som har spurt om gode nybegynnerbøker tidligere, og selv kan jeg virkelig anbefale boken: "How to become an alpha male". Den bygger hovedsakelig på "inner game", og i mindre grad på rutiner o.l. Dette fungerer i hvert fall bedre for meg. Ellers har jeg merket veldig bra progresjon selv i det siste, føler at jeg virkelig har fått spisset det til og funnet ut hva som virker for meg og ikke. Herlig. Til fyren over, ta kontakt på chaten eller via melding på Facebook, på samme måte som du ville gjort med SMS. Endret 3. juli 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Jan-jan, den som intet våger intet vinner! Postet av anonym: 8018ab2b37242b9a439fbc63ce49318b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå