Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jeg ville lagt fra meg tanken om å forsøke å sjekke opp jenter når du er på byen, og heller fokusere på å bli kjent med folk.

Dette er et godt råd mange burde ta innover seg. Det forutsetter dog at du selv tror på at du bare skal bli kjent med folk, ikke sjekke damer. Så man må endre mindsettet litt.

For å dra det Dorian sier litt videre: Fokusér på å ha det gøy! Jeg har fått langt mer respons fra jenter når jeg danser og har det skamfett enn når jeg sitter ved bordet å slapper av.

Men det du sier, Grendal, er rett. Jeg har dame, så jeg går ikke ut for å sjekke opp noen, men for å ha det kult. Og interessen fra det motsatte kjønn er større nå enn når jeg var singel. Livets ironi.

He he, ikke sant. Har flere kompisser som har gått på en smell der. De har vært i forhold og følt at de ikke nyttiggjorde seg av alle tilbudene som presenterte seg på byen. Savnet etter singel-tilværelsen ble etterhvert for stor, og frie og franke gledet de seg til å hanke inn denne etterlengtede musen. POFF sa det, så var de plutselig ikke så attraktive lenger. Jenter lukter desperasjon på en mils avstand.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Hei, Jeg trenger hjelp til en gigantisk barriere som har stoppet meg ekstremt mange ganger. Jeg skriver som anonym siden mange jeg kjenner stalker brukeren min.

Saken er at jeg sliter så forbanna mye med å kysse jentene, jeg drikker ikke mye pga trening og seriøse mål som jeg har. Så, tipset om å ta det i fylla fungerer dårlig her. Jeg er langt ifra sosial tilbakestående, og jeg får invitert med meg jenter hjem, vi har det koslig og jeg har helt klart sjangs. Men, jeg klarer ikke å ta neste steget med å kysse dem. Jeg roter alt for mye rundt grøten, selv om jeg sier til meg selv hver gang at nå skal jeg kysse, så får jeg det ikke til. Det virker som at jeg har en sperre i hodet som ikke tillater meg å gjøre det. Jeg har holdt på med ei jente nå, og i starten var det håp, nå, etter å ha truffet hu over 10 ganger, så tror jeg at jeg er godt inne i vennefella. Det jeg da lurer på, har noen måter jeg kan forandre tankegangen min på og få fjernet disse barrierene. jeg har mistet 2 jenter på dette problemet her, så er mektig lei. Jeg er mer ute etter nytt perspektiv istede for å få triks jeg kan gjøre på jentene. Vil at dette skal komme naturlig. Setter utrolig pris på svar, og det motas med et stort takk!

Postet av anonym: 4766eb5c2ca9272477a21a3f7a93ac29

• Liker 2
Lenke til kommentar

*snip*

Du er for opphengt i tankegangen at du IKKE klarer å kysse jenta. Når dere møtes, tenker du; nei dette klarer jeg ikke. Det er det som ødelegger.

Du må bare komme deg litt ut av komforsonen din og inn i hennes. Tull, kil, hold rundt når dere ser film. Len deg mot hennes munn. Og bare la det skje. Det er egentlig ikke så mye å tenke over. Du må bare gjøre det :) Ikke overanalyser, ikke tenk i det hele tatt. Just do it!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Hei, Jeg trenger hjelp til en gigantisk barriere som har stoppet meg ekstremt mange ganger. Jeg skriver som anonym siden mange jeg kjenner stalker brukeren min.

Saken er at jeg sliter så forbanna mye med å kysse jentene, jeg drikker ikke mye pga trening og seriøse mål som jeg har. Så, tipset om å ta det i fylla fungerer dårlig her. Jeg er langt ifra sosial tilbakestående, og jeg får invitert med meg jenter hjem, vi har det koslig og jeg har helt klart sjangs. Men, jeg klarer ikke å ta neste steget med å kysse dem. Jeg roter alt for mye rundt grøten, selv om jeg sier til meg selv hver gang at nå skal jeg kysse, så får jeg det ikke til. Det virker som at jeg har en sperre i hodet som ikke tillater meg å gjøre det. Jeg har holdt på med ei jente nå, og i starten var det håp, nå, etter å ha truffet hu over 10 ganger, så tror jeg at jeg er godt inne i vennefella. Det jeg da lurer på, har noen måter jeg kan forandre tankegangen min på og få fjernet disse barrierene. jeg har mistet 2 jenter på dette problemet her, så er mektig lei. Jeg er mer ute etter nytt perspektiv istede for å få triks jeg kan gjøre på jentene. Vil at dette skal komme naturlig. Setter utrolig pris på svar, og det motas med et stort takk!

Det er ingenting som heter vennefella - begrepet er altfor negativt ladet til å gi mening. Faktisk er det et godt utgangspunkt for videre utvikling. Aldri hørt om "friends with privileges"? Eventuelt kan du vente på at hun skal bli singel (nye muligheter, spesielt om du allerede er i "friend-zone").

Endret av torbjoern_81
Lenke til kommentar

*snip*

Du er for opphengt i tankegangen at du IKKE klarer å kysse jenta. Når dere møtes, tenker du; nei dette klarer jeg ikke. Det er det som ødelegger.

Du må bare komme deg litt ut av komforsonen din og inn i hennes. Tull, kil, hold rundt når dere ser film. Len deg mot hennes munn. Og bare la det skje. Det er egentlig ikke så mye å tenke over. Du må bare gjøre det :) Ikke overanalyser, ikke tenk i det hele tatt. Just do it!

Takk takk! jeg har analysert litt over hvordan jeg tenker når jeg hadde besøk av hu, og du har rett. Jeg har tenkt på dette som en umulig oppgave og jeg har tenkt alt for mye på selve kysset. Jeg har analysert og analysert, men aldri klart å helt se hva jeg har gjort feil inntil nå, der jeg fikk hjelp fra "utsiden". For når jeg tenker tilbake så hadde jeg sinsykt mange sjangser jeg kunne ha utnyttet, kroppskontakt er det minste problemet. Skal ta meg sammen og slutte å fokusere bare på kysset, men heller la det gå sin gang og ikke tenke for mye når jeg er med hu.

Det er ingenting som heter vennefella - begrepet er altfor negativt ladet til å gi mening. Faktisk er det et godt utgangspunkt for videre utvikling. Aldri hørt om "friends with privileges"? Eventuelt kan du vente på at hun skal bli singel (nye muligheter, spesielt om du allerede er i "friend-zone").

Hun er singel nå, og virker veldig interresert. Bare jeg har vært alt for pinglete med å ta neste steg. Du ga meg et nytt syn på vennefella nå. Før, når jeg har hørt at noen kameraten har pratet om at jeg har kommet i denne "fella" så har jeg gitt opp med engang, men som du sier. Kanskje det er et godt utgangspunkt.

Lenke til kommentar

Newsflash: Ingen bryr seg om du tar 180 i benk utenom deg selv.

Poenget mitt er at det går på selvtillit, mange gutter får det ved å trene, men sannheten er at svært mange gir 110 % faen så lenge du ikke ser helt jævlig ut. Dersom du er "normal" så driter de aller fleste om du ikke har 12-pack og overarmer som Schwarzenegger. Det er en illusjon enkelte skaper seg.

Just saying.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen er poenget med treningsmål hvis de ødelegger for å få seg noe? Finnes ikke en eneste annen grunn til å trene. Drikk deg stupid. Always.

Ikke alle trener for å få fin kropp og imponere jentene. Jeg driter i hvor markerte magemuskler jeg har så lenge jeg klarer å nå målene jeg har satt meg. Og de betyr mye mer for meg enn et ligg, derfor velger jeg bort alkoholen enn så lenge.

Lenke til kommentar

He he, ikke sant. Har flere kompisser som har gått på en smell der. De har vært i forhold og følt at de ikke nyttiggjorde seg av alle tilbudene som presenterte seg på byen. Savnet etter singel-tilværelsen ble etterhvert for stor, og frie og franke gledet de seg til å hanke inn denne etterlengtede musen. POFF sa det, så var de plutselig ikke så attraktive lenger. Jenter lukter desperasjon på en mils avstand.

Faen, dette er helt sant, men det slo meg faktisk ikke helt før nå i kveld.

Jeg har avslått ca 4-5 jenter i løpet av et år mens jeg var i forhold, og da var det de som "approacha" meg. 2 av dem møtte jeg ikke på byen en gang. Sett utallige IOI's på utesteder.

Nå som jeg er singel er jeg helt på villspor. Når jeg entrer et utested får jeg ikke de samme blikkene lenger. Kanskje fordi jeg TRENGER dem, og det vises.

Føler meg nærmest sosialt tilbakestående når jeg er ute av state.

Får prøve å bruke den samme mindseten som jeg gjorde mens jeg var i et forhold.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke forholdsgreia. Har det akkurat likt. Vært sammen med en jente i over ett og et halvt år, og nå har jeg mulighet til å svømme i jenter. Om vi en dag slår opp, antar jeg at interessen ikke er lik.

Jenter du møter på byn vet jo ikke om du har kjæreste eller ikke, også er interessen fortsatt påfallende høy. Er det på grunn av signalene du sender ut eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...