Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Del 2:

 

Kan komme med et eksempel til.

 

Vi hadde vært sammen en hel dag, og vært nærmest som et kjærestepar(kysset osv), og når hun kommer på festen senere på dagen vil hun plutselig ikke kysse meg lenger engang, og virker care.

 

Er ikke noe problem for meg å ta det rolig, men blir jo vanskelig for meg å skjønne hva som er "rolig" når hun sender så mange forskjellige signaler.

 

Har prøvd å si ifra, og da sier hun unnskyld, men at hun er veldig usikker osv.

Hun merker jo også på meg hvis jeg prøver å være litt care, og føler det også blir feil..

 

Wtf!

 

 

Postet av anonym: 8c6a3d294ecf930c13f939fb230080e6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mistet fisk fra kroken i fylla.

 

For en uke siden møtte jeg en jente på byen, hun ble med hjem til meg og vi hadde sex. Alt OK ikke noe nytt der. Morgenen etter lå vi lenge og bare kost og rota, selv om hun var for sent ute til noe jobbgreier, altså veldig hyggelig at hun prioriterte meg. Jeg trengte ikke engang spørre om nummeret hennses, fordi hun var minst like interesserti mitt og ville møtes igjen. JEg tenkte selvfølgelig at det var verdt å utveksle, men at sannsynligheten var liten for et møte 2.

 

Litt senere samme dag tikket det inn en melding om at hun trodde hun hadde glemt jakken sin hos meg. Det hadde hun, så vi avtalte at hun kunne komme å hente den 2 dager senere når jeg var ferdig på jobb. Jeg ventet, hun kom ikke. Når jeg spurte om hun kom, sa hun at det ble i morgen i stedet.

 

Så gikk det 4 dager med radio silence. DA gutsa jeg og sendte en melding som lød slik: "Hey! Alt bra? Tror du glemte jakken din hos meg..." Selvfølgelig var dette torsdag kveld og fredag hadde telenor litt problemer, så hele dagen ble brukt på å vente i spenning. Sent på kvelden fikk jeg melding, men jeg ventet med å svare til morgenen etter. Da avtalte vi at hun kunne komme søndag kveld. Og nå starter the fuck ups.

 

Jeg gjorde samme feil som jeg har gjort mange ganger før, bare at nå er jeg eldre og litt mer erfaren, så jeg burde ikke gjøre sånne feil. Det startet med at jeg sendte meldinger om at hun burde komme til samme fest som og om hun ville ha sex med meg igjen, osv. I starten fikk jeg helt greie svar, hun var sikkert litt full hun også. Men så har jeg nok sendt altfor mange meldinger til at hun har giddet svare. Føler meg skikkelig looser akkurat nå. Det endte selvfølgelig at jeg ringte henne klokka 4 natt til sønag og jeg aner ikke hva jeg har sagt.

 

Selvfølgelig kom hun ikke for å hente jakken i går.

 

Mitt spørsmål, kan jeg fikse dette? JEg vet at man egentlig bare skal være stille og håpe at hun tar kontakt nå, men kan det funke å sende en false disqualifier? Noen gode tips til en FD?

 

Postet av anonym: 79cda3b6ce043746a0caec6908090380

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Del 2:

 

Kan komme med et eksempel til.

 

Vi hadde vært sammen en hel dag, og vært nærmest som et kjærestepar(kysset osv), og når hun kommer på festen senere på dagen vil hun plutselig ikke kysse meg lenger engang, og virker care.

 

Er ikke noe problem for meg å ta det rolig, men blir jo vanskelig for meg å skjønne hva som er "rolig" når hun sender så mange forskjellige signaler.

 

Har prøvd å si ifra, og da sier hun unnskyld, men at hun er veldig usikker osv.

Hun merker jo også på meg hvis jeg prøver å være litt care, og føler det også blir feil..

 

Wtf!

 

 

Postet av anonym: 8c6a3d294ecf930c13f939fb230080e6

 

Det er da helt vanlig å ikke være så sykt mye sammen på byen, jeg har mange venner som ikke er med kjæresten sin i det hele tatt om begge er ute. Man er ute for å ha det moro med venninner/kamerater, kosen kan man jo ta når som helst ellers?

 

Ikke press deg på henne på byen.

Lenke til kommentar

Hadde vors hjemme i helga hvor det kom 3 jenter. Kjente ho ene fra før pga kompis holder på med ho, men ho hadde med seg ei venninde som hadde med seg ei anna venninde igjen.

 

Endte opp å rote med begge.

Ho ene var noe av det mest strøkne jeg noensinne har vært bortpå. Synd ho forsvant på byen.

Lenke til kommentar

Hadde vors hjemme i helga hvor det kom 3 jenter. Kjente ho ene fra før pga kompis holder på med ho, men ho hadde med seg ei venninde som hadde med seg ei anna venninde igjen.

 

Endte opp å rote med begge.

Ho ene var noe av det mest strøkne jeg noensinne har vært bortpå. Synd ho forsvant på byen.

Ok. Det var verken informativt eller lærerikt, men jeg er glad på dine vegne :thumbup:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hadde vors hjemme i helga hvor det kom 3 jenter. Kjente ho ene fra før pga kompis holder på med ho, men ho hadde med seg ei venninde som hadde med seg ei anna venninde igjen.

 

Endte opp å rote med begge.

Ho ene var noe av det mest strøkne jeg noensinne har vært bortpå. Synd ho forsvant på byen.

Ok. Det var verken informativt eller lærerikt, men jeg er glad på dine vegne :thumbup:

 

Hallo, tråden er jo guide OG fortellinger!! :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hadde vors hjemme i helga hvor det kom 3 jenter. Kjente ho ene fra før pga kompis holder på med ho, men ho hadde med seg ei venninde som hadde med seg ei anna venninde igjen.

 

Endte opp å rote med begge.

Ho ene var noe av det mest strøkne jeg noensinne har vært bortpå. Synd ho forsvant på byen.

Ok. Det var verken informativt eller lærerikt, men jeg er glad på dine vegne :thumbup:

Synes det er mye gøyere å lese ekte opplevelser og historier om hvordan folk får seg noe, enn endeløs synsing om PUA-drit. Eneste discostu sitt innlegg manglet var hvordan han fikk det til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hallo, tråden er jo guide OG fortellinger!! :p

 

Men det var aldri noen fortelling.

Nei, det var ikke noe fortelling, det var en opplysning fordi enkelte skjønner ikke at dette er en tråd, der mesteparten er disse to tingene.

 

Nå var ditt innlegg helt eller like ubrukelig

 

Så kom jeg og måtte sitere ditt innlegg og nå ble dette innlegget like ubrukelig.

Lenke til kommentar

Hadde vors hjemme i helga hvor det kom 3 jenter. Kjente ho ene fra før pga kompis holder på med ho, men ho hadde med seg ei venninde som hadde med seg ei anna venninde igjen.

 

Endte opp å rote med begge.

Ho ene var noe av det mest strøkne jeg noensinne har vært bortpå. Synd ho forsvant på byen.

Ok. Det var verken informativt eller lærerikt, men jeg er glad på dine vegne :thumbup:

Synes det er mye gøyere å lese ekte opplevelser og historier om hvordan folk får seg noe, enn endeløs synsing om PUA-drit. Eneste discostu sitt innlegg manglet var hvordan han fikk det til.

 

Det var planen å skrive litt om det også, men når jeg skrev kom jeg på at jeg faktisk ikke huska hvordan pga jeg var litt småfull :p

 

men merker en gjenganger og det er at jeg snakker endel med de og går for makeout senere på kvelden. Bare sånn brått uten videre. Funker som oftest :p

Endret av discostu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

oj, oj, oj... jaja, here we go.

 

Jeg møtte en jente på en fest for ikke lenge siden, og hun virka ganske gira på meg. Hun var veldig straight forward, ikke noe warm up eller noe, hun ville ha meg i senga så fort som mulig, så vi dro hjem til meg. Vi pula, spiste, hadde det kult, pula igjen om morgenen før hun dro. Hun la igjen nummret sitt uten at jeg så det så trodde kanskje hun ikke var så gira. Fant det senere, men gadd ikke ringe, for jeg tenkte at hun ikke var kjærestematriale.

 

Traff henne igjen senere, og for å gjøre en lang historie litt kortere, så endte vi opp i senga. Morgenen etterpå så ble hun igjen, lagde mat til meg før jeg sto opp osv, så jeg tenkte vi kunne prøve da. Hun var 17 og jeg var 19, så følte meg litt for gammel for henne.

Vi hadde det jo hyggelig en stund, men så slo jeg opp, rett og slett fordi hun maste så jævlig på meg og at hun var preget av en ille infjeksjon av fjortis-viruset.

 

MEN SÅ dro jeg på vors til en eldre kompis, traff masse kule, eldre folk og hadde det fett. Vi endte opp på DDE konsert hvor jeg ble stående å prate med hun ene dama, prolly mellom 40-45 år. Jævla deilig milf, så jeg pøste på med alt jeg hadde av artilleri og det funka! Vi tok en taxi og endtee opp hjemme hos henne. Vi hadde helt syk sex, kinky som aldri før, og jeg storkoste meg. Morgenen etterpå hører jeg hun og dattra på kjøkkenet hvor dattra klager over at vi pula så høyt og lenge, så jeg tok på meg jakka å dro. Men akkurat da jeg går ut i stua så ser jeg henne. Ja, du har visst det hele tiden; dattra var "mase-fjortisen".

 

Needless to say, jeg sprang ut den jævla døra som usain bolt og dro rett hjem.

 

Vil takke moren for god sex og dattra for jævlig mye latter! :D

Discostu, now THAT'S a story! :tease:

 

Forøvrig må det være sykt å høre din egen mor pule en annen fyr som ikke er din far. Foresten sykt å høre det og. Det er i det hele tatt sykt å høre at dine foreldre har et sexliv :thumbdown:

Endret av Azidops
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Discostu, now THAT'S a story! :tease:

 

Forøvrig må det være sykt å høre din egen mor pule en annen fyr som ikke er din far. Foresten sykt å høre det og. Det er i det hele tatt sykt å høre at dine foreldre har et sexliv :thumbdown:

De var skilt da, men likevel.

 

Hadde vært med på trekant med de to jeg! Men da måtte dattra bruke gag ball... :whistle:

Lenke til kommentar

oj, oj, oj... jaja, here we go.

 

Jeg møtte en jente på en fest for ikke lenge siden, og hun virka ganske gira på meg. Hun var veldig straight forward, ikke noe warm up eller noe, hun ville ha meg i senga så fort som mulig, så vi dro hjem til meg. Vi pula, spiste, hadde det kult, pula igjen om morgenen før hun dro. Hun la igjen nummret sitt uten at jeg så det så trodde kanskje hun ikke var så gira. Fant det senere, men gadd ikke ringe, for jeg tenkte at hun ikke var kjærestematriale.

 

Traff henne igjen senere, og for å gjøre en lang historie litt kortere, så endte vi opp i senga. Morgenen etterpå så ble hun igjen, lagde mat til meg før jeg sto opp osv, så jeg tenkte vi kunne prøve da. Hun var 17 og jeg var 19, så følte meg litt for gammel for henne.

Vi hadde det jo hyggelig en stund, men så slo jeg opp, rett og slett fordi hun maste så jævlig på meg og at hun var preget av en ille infjeksjon av fjortis-viruset.

 

MEN SÅ dro jeg på vors til en eldre kompis, traff masse kule, eldre folk og hadde det fett. Vi endte opp på DDE konsert hvor jeg ble stående å prate med hun ene dama, prolly mellom 40-45 år. Jævla deilig milf, så jeg pøste på med alt jeg hadde av artilleri og det funka! Vi tok en taxi og endtee opp hjemme hos henne. Vi hadde helt syk sex, kinky som aldri før, og jeg storkoste meg. Morgenen etterpå hører jeg hun og dattra på kjøkkenet hvor dattra klager over at vi pula så høyt og lenge, så jeg tok på meg jakka å dro. Men akkurat da jeg går ut i stua så ser jeg henne. Ja, du har visst det hele tiden; dattra var "mase-fjortisen".

 

Needless to say, jeg sprang ut den jævla døra som usain bolt og dro rett hjem.

 

Vil takke moren for god sex og dattra for jævlig mye latter! :D

Er ikke dette helt likt som en episode av Two and a half men? Gratulerer, du er den nye Charlie Sheen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...