Carlgutt Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Så en episode av "The Pickup Artist" nå nettopp. Enkelte scener må jeg ta på pause og vente litt før jeg klarer å se videre fordi jeg blir så flau, enkelte av de sosialt kleine situasjonene er jo på høyde med f.eks. Klovn og The Office, haha. Er dette tegn på usikkerhet hos meg selv, eller er det lov å bli flau over dette? Endret 30. mai 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Du får lov å bli flau over det. Jeg er ganske så flau, og jeg har faktisk klart å komme meg igjennom to hele sesonger. (!) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ble frustrert selv over enkelte av situasjonene. Holdt på å rive ut øynene når jeg hørte flere åpnere så mange ganger. "Nobody puts baby in a corner" for de som har sett sesong 2. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har snart sett ferdig sesong 1 nå, og må innrømme at det er ufattelig underholdende. Hvordan er sesong 2? Er det akkurat det samme opplegget, bare med nye deltakere? Postet av anonym: 4171b0114cd01602d959f3d42f483f6e Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Om du hadde hatt noen linker eller bøker hadde det vært konge det også På Attraction Forums har Mr M lagt ut det han (og jeg) anser som nøkkelen til ALL menneskelig interaksjon: YOUR FOCUS AND AWARENESS WHEN YOU ARE 'GAMING A GIRL' SHOULD BE INTERNAL' date=' RATHER THAN EXTERNAL. THE INTERACTION SHOULD BE ABOUT YOU AND EXPRESSING HOW YOU FEEL AND NOT ABOUT HER. CONSEQUENTLY, THE KEY IS TO CONTROL HOW YOU FEEL WHEN YOU INTERACT WITH A BEAUTIFUL WOMAN.[/quote']Dette betyr at du rett og slett at du selv må føle den følelsen du vil vekke hos kvinnen. Alt som må til for gjøre henne komfortabel er at hun føler at du er komfortabel selv. Hvis du er i en seksuell stemning, vil også hun komme i en seksuell stemning. Dette kan forklares gjennom det man i vitenskapen kaller "mirror neurons." Som med alle tips er det dog vanskelig å _virkelig_ skjønne hvor verdifull dette tipset er før du ser det i praksis. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Akkurat dette med "mirror neurons" (eller speilnerver) har facinert meg siden jeg begynte å lese på dette området. Hvordan vi mennesker er så ufattelig flinke til å plukke opp andre menneskers følelser uten å si et kløyva ord er meg bemerkelsesverdig. Siden da har jeg så smått prøvd å studere hvordan man nettopp skal overføre disse følelsene og stemningene man selv har samtitig som man prøver å lese andre personers tanker og følelser (uten at det nødvendig trenger å være i en sjekkesituasjon). Postet av anonym: 8018ab2b37242b9a439fbc63ce49318b Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har snart sett ferdig sesong 1 nå, og må innrømme at det er ufattelig underholdende. Hvordan er sesong 2? Er det akkurat det samme opplegget, bare med nye deltakere? Postet av anonym: 4171b0114cd01602d959f3d42f483f6e Den er nok bedre. Føler deltakerne i serien mot slutten drar på litt.. Men likevel noen er jo helt håpløse og det er jo det som er god underholdning Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har snart sett ferdig sesong 1 nå, og må innrømme at det er ufattelig underholdende. Hvordan er sesong 2? Er det akkurat det samme opplegget, bare med nye deltakere? Postet av anonym: 4171b0114cd01602d959f3d42f483f6e Den er nok bedre. Føler deltakerne i serien mot slutten drar på litt.. Men likevel noen er jo helt håpløse og det er jo det som er god underholdning Har det ikke blitt bevist at "The Pick-Up Artist" er fake? Uansett, dette er et bedre sjekkeprogram med mPua Cajun i aksjon. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Har snart sett ferdig sesong 1 nå, og må innrømme at det er ufattelig underholdende. Hvordan er sesong 2? Er det akkurat det samme opplegget, bare med nye deltakere? Postet av anonym: 4171b0114cd01602d959f3d42f483f6e Den er nok bedre. Føler deltakerne i serien mot slutten drar på litt.. Men likevel noen er jo helt håpløse og det er jo det som er god underholdning Har det ikke blitt bevist at "The Pick-Up Artist" er fake? Uansett, dette er et bedre sjekkeprogram med mPua Cajun i aksjon. Dont knøw. Jeg personelig ville velge å ikke tro det er fake ettersom når noen kommer med dumme åpnere er det å forvente å få dumme svar.. Hows that fake? Anyways, kult show du har der.. Dejli med litt nytt materiale. EDIT: Nederste videoen på 7:50 Cajun: We are gonna climb trees and drink cool aid thogetter Hun: Claaaaimb trriiiiz!? OMG! *Gir altfor god klem* Pickup artist gutta i stolene: OH MY GOSH! :!: Funny moment, men noe sier meg at det var litt overdrevi eller at hun bare likte han utrolig godt og ble happy at han gikk fram til henne Endret 30. mai 2011 av Plizket Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Har snart sett ferdig sesong 1 nå, og må innrømme at det er ufattelig underholdende. Hvordan er sesong 2? Er det akkurat det samme opplegget, bare med nye deltakere? Postet av anonym: 4171b0114cd01602d959f3d42f483f6e Den er nok bedre. Føler deltakerne i serien mot slutten drar på litt.. Men likevel noen er jo helt håpløse og det er jo det som er god underholdning Har det ikke blitt bevist at "The Pick-Up Artist" er fake? Tror ikke det er fake i den forstand at gutten driter seg totalt, jentene er nok ekte og "The picking up" er nok også ekte. Det som derimot mest sannsynlig er "fake" er at folk på klubbene får beskjed på forhånd at de filmer et reality show der og at det er kameraer til stede, kanskje de til og med får beskjed om at det handler om sjekking. Tviler på at det er lovlig å drive å filme random folk ute på byen med skjulte kamera. Ser for meg at de som er med på showet for tilbud om å ta med seg vennegjengen sin og at de plukker ut store og små grupper: Person A får bare lov til å ha med seg ei venninne, mens person B får lov til å ha med seg to gutter og en jente. Tipper også at de som er på klubben får gratis drikke og lignende for å være med. Endret 30. mai 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Mye spekulasjon ute og går her. ^^ Det ble kalt fake fordi enkelte av de som meldte seg på showet var aspirerende skuespillere, og brukte showet som en måte å bli kjent på. Vet ikke hvor godt det funket. Ellers er det jo som Bear Grylls - han spiser jo faktisk skilpadden, men det er mulig han fikk hjelp til å finne den av crewet. Å kalle noe "fake" uten nyanser blir litt håpløst, det er ikke slik at alle involvert har fått manus. Det er derimot et realityshow og derfor vil det alltid være litt kreativ klipping og hint fra regissør for å få showet til å være så underholdende som mulig. Det som mest sannsynlig skjer er at alle som vil inn på utestedet skriver under på en kontrakt, sannsynligvis uten å lese den, som sier at de gir sitt samtykke til å la seg filme. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5pIsjXcSxG4 "Der er du, her er jeg, du er hypp på meg!" 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Uæ hjælp. Gidder ikke å starte noen ny tråd om dette siden det finnes millioner fra før, men altsååå. Var på hjemmebesøk i påsken, fikk kontakt med en fyr jeg har kikket på i over et år én helg, ble med han hjem neste helg, og avventet derette situasjonen. Han tok kontakt dagene etter, men da vi møttes på byen helgen etter det ble jeg mer eller mindre ignorert. Så, jeg tenkte ok, la Onenighter være onenighter og move on in life. Men nå har han plutselig tatt kontakt to dager på rad, spør når jeg skal til hjembyen neste gang og forteller atpåtil helt uprovosert at han har lyst til å flytte til samme by som meg. (Han spurte faktisk tidlig i leiken om jeg skulle flytte hjem igjen, men det skal jeg ikke). Altså wtf. Vet det ser temmelig ut som han er interessert, men det kan jeg bare ikke tro på ettersom han er omtrent fem poeng heitere enn meg. Og hvorfor har han da ignorert meg helt til nå? Jeg har selvfølgelig ikke tatt kontakt heller, men jeg hadde bestemt følelsen av at det var HAN som meldte seg ut. Ååå. Stresser så veldig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Hadde faktisk klart å gå videre og ikke bry meg om det mer, men nå som han tar kontakt merker jeg jo at jeg er interessert selv. Ååååhvorfor hvorfor er sånt så vanskelig. Hvis jeg bare SPØR om hvorfor han plutselig tar kontakt nå skremmer jeg han jo garantert bort. Så jeg aner ikke hva som er rett reaksjon og jeg skjønner overhodet ikke hva han driver med Noen som kjenner seg igjen? edit: Jeg skal forresten hjem i løpet av uken og blir hjemme i hele sommer. Endret 31. mai 2011 av Charlotte Q 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jeg kjenner meg igjen i det gutten gjør. Man hooker opp med en jente man synes er søt, avtaler å treffe henne neste kveld/kort tid etter, men rett før man møtes så tenker man at det er dårlig gjort å få jenten til å tro at det er noe mer enn det er. Treffes man to ganger på rad så er det lett å tenke at jenten nå tar det mer seriøst enn det egentlig er. Da får man litt panikk, blir litt barnslig og ignorerer jenten, så vet hun at det ikke er noe følelser involvert. Så går det litt tid, man tenker at man kanskje er interessert likevel og sender en melding. Hva man er interessert i varierer, kanskje han savnet deg eller kanskje han ser en god mulighet til å få en fast greie gående. Når gutter ligger med en jente for første gang så vet han at det er tre muligheter - det blir med den ene gangen, de gjentar det et par ganger uten å ta det så alvorlig eller det blir til noe som ligner på et forhold. Alternativ to er ofte det mest interessante, og jeg ville tippet at det er der du er på vei. Med mindre det er noe du ikke forteller, og dere har en skikkelig god tone og virkelig klaffer, så beskriver ikke du det jeg vil kalle en forelsket gutt. 3 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Tviler ærlig talt på at vi passer sammen, så alternativ 2 passer nok best! Litt slitsomt at de fleste gutter ser ut til å få panikk fordi de tror at alle jenter bare er ute etter forhold, det er ikke bare gutter som kan ha lyst til å hooke up mer enn én gang uten å ønske noe MER enn det Men takk! Grunnen til at jeg friket sånn var jo at jeg ikke skjønte noenting, hvorfor ignorere noen og så ta kontakt en måned senere igjen liksom. Men det du skriver gir jo mening og virker fornuftig Får bare ta det som det kommer, jeg er heldigvis ikke ute etter noe forhold uansett, så det er egentlig ikke noen grunn til å stresse Takk for godt svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Nok av jenter som nærmest begynner å stalke om du ikke viser interesse etter du har slayet henne Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Synes det er tøft at Charlotte spør om råd her i en tråd hvor det for det meste er gutter som henger og de få jentene som faktisk kommer innom har som oftest bare negative ting å komme med. Dette viser jo at det ikke bare er oss gutta som tenker og sliter litt med det motsatte skjønn. Kan være lurt å minne seg selv på dette av og til. 5 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Livet er for lett så lenge man har stil og utseendet (trening) med seg. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette viser jo at det ikke bare er oss gutta som tenker og sliter litt med det motsatte skjønn. Kan være lurt å minne seg selv på dette av og til. Bare dere gutta? BARE dere gutta? Det er jo gutter er håpløse og umulig å forstå seg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå