Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg snublet tilfeldigvis over denne tråden i årsskiftet 2007/2008. Jeg husker at jeg var sinnsykt skeptisk til å begynne med, men etter en stund ble jeg oppslukt. Denne tråden er direkte ansvarlig for å ha forandret livet mitt - bokstavelig talt. Jeg ser nå ting jeg aldri så før, og dette gjelder alt som har et sosialt aspekt. Jeg skjønner omsider hvorfor alt gikk galt når jeg prøvde å snakke med jenter, hvorfor "vennegjengen" aldri respekterte meg osv osv.

 

Jeg vil bare takke trådstarter og alle andre som har postet verdifull info i denne tråden for å ha tatt del i min lille transformasjon. :D

 

Når det gjelder PUA, vil jeg anbefale alle å sjekke ut Natural Tim's materiale, ettersom rutiner kun burde brukes som støttehjul. Å feste sin lit på rutiner er rett og slett ugunstig i lengden (noe som sikkert er nevnt gang på gang i denne tråden), og at det virkelige målet burde være å bli 100% natural. Du vil helst ikke finne på (grøss) en DHV-historie, du vil lede livet ditt i en retning som tillater deg å velge blant flere sanne DHV-historier selv, blant annet. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner omsider hvorfor alt gikk galt når jeg prøvde å snakke med jenter, hvorfor "vennegjengen" aldri respekterte meg osv osv.

 

Lyst til å utdype litt mer ang dette, hva du fant ut osv? :)

 

I korte trekk lærte jeg meg flere småting som jeg aldri tenkte på som viktige før:

* Riktig bruk av sterk øyenkontakt.

 

* Kroppspråk. Stikke brystet ut, stå med bena med en skuldebreddes avstand i tillegg til å løfte hodet slik at man kan forestille seg en rett strek gå fra øret, gjennom skulderen og gjennom ankelen.

 

* Gå med hode løftet opp. Denne tok litt tid.

 

* Puste med mellomgulvet (google it). Dette gjør deg mer avslappet i tillegg til at den rikere pustemetoden tilater deg å få en dypere røst.

 

* Smil.

 

* Hvis du blir ropt på, ikke rykk til. Snu deg sakte.

 

Jeg skjønte konseptet når jeg leste tips som dette, men jeg skjønte dem ikke før jeg SÅ dem i praksis. Mitt beste tips er å finne en person som har den type utstrålingen eller holdningen du vil ha, og lære av ham/henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig erfart at man må la jentene ta intiativet hvis det skal gå noen vei. Jeg så en jente som fikk mye oppmerksomhet og jeg tror det var 10-20 gutter som var borte og prøvde seg på henne. Jeg gikk forbi henne, sa hei og ga henne et kompliment før jeg fortsatte til et bord lenger borte og ofret ikke en kalori på å se meg tilbake og latet som jeg hadde glemt henne allerede. Gjett hvem som kom bort til bordet mitt etterpå? Desverre så ble det bare med en prat.

Joa asså hvis en jente er interessert i deg merker du det. Og du vil føle at ting glir lettere. Men er ikke helt enig i at jentene må gjøre det "hver gang". Man kan også lykkes hvis man gjør det selv. Er jo bare å skjekke etter IOI det og smøre på :)

Lenke til kommentar

Hadde en jente reagert sånn mot meg, så hadde crazy chick-varselet slått ut. Du hadde ikke hatt noen grunn til å rage, da hun ikke har gjort noe galt. Men om du ikke liker billige jenter så er jo det selvfølgelig lov, men da kunne du avvist hun på en annen måte.

Men den klikkingsen din ser jeg på som resultat av ren frustrasjon. Alltid kjedelig når det bildet vi har av en person blir ødelagt.

Eh. Klikkingen han er vel mer crazy guy enn hennes reaksjon er crazy chick.

Lenke til kommentar

Hadde en jente reagert sånn mot meg, så hadde crazy chick-varselet slått ut. Du hadde ikke hatt noen grunn til å rage, da hun ikke har gjort noe galt. Men om du ikke liker billige jenter så er jo det selvfølgelig lov, men da kunne du avvist hun på en annen måte.

Men den klikkingsen din ser jeg på som resultat av ren frustrasjon. Alltid kjedelig når det bildet vi har av en person blir ødelagt.

Eh. Klikkingen han er vel mer crazy guy enn hennes reaksjon er crazy chick.

Var det jeg ville frem til. Forklarte meg kanskje dårlig.

Lenke til kommentar

 

I korte trekk lærte jeg meg flere småting som jeg aldri tenkte på som viktige før:

* Riktig bruk av sterk øyenkontakt.

 

* Kroppspråk. Stikke brystet ut, stå med bena med en skuldebreddes avstand i tillegg til å løfte hodet slik at man kan forestille seg en rett strek gå fra øret, gjennom skulderen og gjennom ankelen.

 

* Gå med hode løftet opp. Denne tok litt tid.

 

* Puste med mellomgulvet (google it). Dette gjør deg mer avslappet i tillegg til at den rikere pustemetoden tilater deg å få en dypere røst.

 

* Smil.

 

* Hvis du blir ropt på, ikke rykk til. Snu deg sakte.

 

Jeg skjønte konseptet når jeg leste tips som dette, men jeg skjønte dem ikke før jeg SÅ dem i praksis. Mitt beste tips er å finne en person som har den type utstrålingen eller holdningen du vil ha, og lære av ham/henne.

 

 

Kom med flere slike typer innlegg her, hjelper faktisk utrolig mye! :)

Lenke til kommentar

chSgQ.jpg

 

Once upon a time a prince asked a beautiful princess "Will you marry me?" and the princess said no and the prince lived happily ever after and rode motorcycles and fucked cute skinny girls and hunted and raced cars and went to naked bars and dated women half his age and drank beer, jack daniels and captain morgan and drank the milk from the box and never heard bitching and went to rock concerts and kept his apartment and his favorite jeans and never got cheated on while working and all his family and friends thought he was fucking cool as hell and had tons of moneys and left the toilet seat up. The End.

 

Ahaaha, fantastisk. :D

Lenke til kommentar

Hei!

Driver å holder på med en jente og trenger litt hjelp til å tolke signalene hennes..

 

Hun har vært hos meg to helger på nå, og siden jeg følte hun sendte litt forskjellige signaler spurte jeg på sms etter hun hadde dratt hjem hva hun følte osv.

 

Da sa hun at hun ikke viste hva hun følte og tenkte og måtte ta det som det kommer, hun spurte hva jeg følte og jeg sa at jeg følte det på samme måte.

 

2 timer senere får jeg melding der hun skriver at det var veldig hyggelig å ha blitt kjent med meg, og at hun fortsatt har et godt inntrykk av meg.

 

Hva betyr egentlig det? Spurte hvorfor hun sa det, og hun sa at jeg bare skulle vite det. Wtf?

 

Vi snakket videre helt vanlig etter den meldingen, men vet ikke hva jeg skal tolke det som.

 

Takker for svar! :)

Ikke vær så avhengig av hennes respons, det fører deg ofte inn i tøffel-modus.

 

Gi jenten tid, vær den fantastiske karen du er og stay cool. Presser du henne på hva hun føler kan det føre at hun trekker seg vekk fordi det er for tidlig.

Lenke til kommentar

chSgQ.jpg

 

Once upon a time a prince asked a beautiful princess "Will you marry me?" and the princess said no and the prince lived happily ever after and rode motorcycles and fucked cute skinny girls and hunted and raced cars and went to naked bars and dated women half his age and drank beer, jack daniels and captain morgan and drank the milk from the box and never heard bitching and went to rock concerts and kept his apartment and his favorite jeans and never got cheated on while working and all his family and friends thought he was fucking cool as hell and had tons of moneys and left the toilet seat up. The End.

 

Ahaaha, fantastisk. :D

Hva er "egentlig" så fantastisk med den? :p At man som mann kan ha det jævli fett og drite i kjerringer og fortsatt winne?

 

Jeg syns det er litt vel brutalt for en "mans world" å være :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...