Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ville tatt sms. Ettersom dere ikke har møtt hverandre så ofte bla bla bla. Nei, jeg poster egentlig dette kun slik at du skal få en jentes mening også.

Barnacle er protesjéen min, hør på henne.

edit: That said, jeg ringer alltid. Men poenget her er at den eneste feilen du kan gjøre er å tenke for mye på det, så gjør enten det ene eller det andre.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

jeg ville tatt sms. Ettersom dere ikke har møtt hverandre så ofte bla bla bla. Nei, jeg poster egentlig dette kun slik at du skal få en jentes mening også.

Vi har ikke møttes ofte, men vi har hatt alenetid bare oss to sikkert fire-fem timer hvor vi har pratet og hatt det hyggelig. Jeg ønsker ikke å være "just another random", liksom, for det er jeg ikke :p

Det er absolutt ikke noe awkward imellom oss, jeg vet stort sett alt om henne og hun vet stort sett alt om meg, men jeg gidder ikke kaste bort en sånn mulighet som jeg har fordi jeg var "for feig".

EDIT: Jeg kjører spontant i morgen og ser hva jeg gidder. Discussion over. Dere holdes oppdaterte : )

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Synes dere det er fyfy å hooke opp med eksen til en veldig god kamerat av meg?

Hun spurte om å få sove her om 2 uker, og jeg vet ikke om jeg burde si ja eller nei.

Kameraten min sier han ikke bryr seg i det hele tatt, og det har han sagt mange ganger både edru og full. Er ikke første gang hun spørr.

Postet av anonym: 8c6a3d294ecf930c13f939fb230080e6

Lenke til kommentar

Hei!

Har aldri brydd meg om å poke fine jenter på face, men tenkte jeg skulle prøve engang nå og fikk som svar " Hvem er du? :)".

Har dere prøvd å poke jenter før, og hva svarer/starter dere samtalen med hvis dere får svar?

Blir jo litt desp om jeg sier jeg poket henne fordi hun var fin.. Og jeg er jo en total random for henne.

Lenke til kommentar

Om det er vanleg eller betyr jo ikkje at det funker? Er jo relativt vanleg at nokon guttar skal banke opp andre for å trekke damer, eventuelt andre "sjå på meg eg er sterk" ting, betyr langt i frå at det funker.

Synes det å bruke pokeing som ein måte å bli kjent med nokon virker litt barnsleg og desp. Men kan godt hende det funker for nokon.

Lenke til kommentar

Hei!

Har aldri brydd meg om å poke fine jenter på face, men tenkte jeg skulle prøve engang nå og fikk som svar " Hvem er du? :)".

Har dere prøvd å poke jenter før, og hva svarer/starter dere samtalen med hvis dere får svar?

Blir jo litt desp om jeg sier jeg poket henne fordi hun var fin.. Og jeg er jo en total random for henne.

Alt jeg har lært gjennom hele livet tilsier at dette er en dårlig idé i seg selv.

Dog, om det funker er jeg veldig interessert i å høre om det. Men som sagt har jeg mine sterke tvil.

Prøvde nettopp en variant av noe jeg tror jeg så her i tråden en gang på en jente jeg traff i natt.

"Hei du, jeg trenger litt hjelp her. Sitter og prøver å komme på hva som er bra å skrive til en ålreit jente jeg traff på fylla igår. Noen ideer? Hilsen fulle kjekke mannen med skinnjakke."

Og jeg må bare si takk. Det er så genialt i sin enkelhet, og jeg fikk en veldig god respons tilbake.

Fikk forresten det største komplimentet jeg noengang har fått igår av Pushwagner sjæl. Artig skrue.

Med andre ord: Bra onsdag!

Lenke til kommentar

Følgende hendelsesforløp:

Traff en jente som jeg fikk nummeret av. I ettertid har vi vært på noen dates, og jeg har ligget med henne en gang. Har vært forholdsvis god stemning og mye kontakt hele veien, og vi var i gang med å planlegge neste "filmkveld" da en kompis av en kompis finner ut han skal lyve til kompisen min og si at denne jenta har han ligget med mangfoldige ganger og at hun er generelt kjent for å være veeldig løs på tråden..

Jeg rager, fjerner henne fra face, og sender følgende melding: "Verste jeg vet er løse jenter. Burde vel ha sett det selv. Ikke snakk med meg mer" eller noe i den retningen.. Finner ut RETT etter at jeg har sendt meldingen at det hele var oppspinn, og ringer da jenta.. Hun er enormt sur (forståelig nok) og sier hun må ha tid til å tenke. Jeg fikk roet henne ned litt og stemningen virket god tatt ting i betraktning.

Dagen etter spør hun meg på melding om hvorfor jeg "burde ha sett det selv", og om jeg synes hun ser ut som en hore.. jeg blir litt irritert, og sier noe greier om at det gjør hun ikke, men jeg kan ikke gjøre mer enn å unnskylde. Da begynner hun å spørre om hvorfor jeg virker sur etc.

Siden jeg før har reagert på at hun har snakket om denne fyren, finner jeg det for godt å spørre én gang til om det egentlig var noe på gang med denne ham, og da naturlig nok enda mer sur.. jeg legger meg langflat, beklager hele greia og sier jeg egentlig ikke er sånn, og hun sier hun må tenke litt mer på det.

Dette er nå 3 dager siden. Så, er denne saken helt tapt? :p eller hvordan bør jeg trå videre? Gi henne litt tid? Jeg vet jeg er AFC, usikker, chode, chump eller hva nå det presise uttrykket er, så det trenger jeg ikke bli påpekt :)

TL;DR

-Datet en jente over et par måneder

-Kalte respektive jente løs basert på et rykte

-Jenta blir sur og sier hun må tenke

-Jeg spør om det er noe på gang mellom hun og denne fyren

-Jenten blir surere og sier hun må tenke mer

-Dødt løp? Neste steg? Lessons learned?

Postet av anonym: 1eb866cc230569bf76af32ad8e791faf

Lenke til kommentar

Vanskelig å si, men det virker som om hun tok det "ganske hardt". At du har oppført deg helt dust gidder jeg ikke drøfte en gang, det vet du selv, men spørsmålet er om du kan komme deg ut av denne situasjonen. Jeg tror, for å være helt klinkende ærlig, at det kan bli vanskelig. Du har "skuffet" henne så mange ganger i hodet sitt at det kreves mye for å reparere situasjonen.

Absolutt ikke umulig, men veldig vanskelig. Jeg har dessverre ingen erfaring med slikt tidligere da jeg prøver å ikke handle irrasjonelt på den måten :p

Lenke til kommentar

Sett deg inn i hennes situasjon. Hadde du tatt deg selv tilbake i dette tilfellet? Når du slenger ut "Burde vel ha sett det selv", vil jeg tro at saken er rimelig lost case. Det hadde det i hvert fall vært hvis jeg var jenten. Skal ikke komme med noen tips til hvordan du skal få henne tilbake. Det får guruene ta seg av.

Et lite spørsmål bare. Du henger på en sjekketråd. Altså er formålet sannsynligvis å sjekke damer og kanskje også ligge med dem? Det er mulig du er unntaket som bekrefter regelen og faktisk bruker sjekkingen til kun å sjekke opp jenter du vil ha noe mer med, og da får du ha meg unnskyld. Hvis så derimot ikke er tilfellet og du faktisk har intensjoner om å sjekke masse damer, ligge med dem og deretter dumpe dem. Hvorfor rager du så sinnsykt mot en jente som så ut til å ha gjort det samme da? Jeg forstår ikke det, men igjen så kan du være han ene som skiller seg ut fra mengden gutter her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sett deg inn i hennes situasjon. Hadde du tatt deg selv tilbake i dette tilfellet? Når du slenger ut "Burde vel ha sett det selv", vil jeg tro at saken er rimelig lost case. Det hadde det i hvert fall vært hvis jeg var jenten. Skal ikke komme med noen tips til hvordan du skal få henne tilbake. Det får guruene ta seg av.

Et lite spørsmål bare. Du henger på en sjekketråd. Altså er formålet sannsynligvis å sjekke damer og kanskje også ligge med dem? Det er mulig du er unntaket som bekrefter regelen og faktisk bruker sjekkingen til kun å sjekke opp jenter du vil ha noe mer med, og da får du ha meg unnskyld. Hvis så derimot ikke er tilfellet og du faktisk har intensjoner om å sjekke masse damer, ligge med dem og deretter dumpe dem. Hvorfor rager du så sinnsykt mot en jente som så ut til å ha gjort det samme da? Jeg forstår ikke det, men igjen så kan du være han ene som skiller seg ut fra mengden gutter her inne.

Hei hei, jeg er også ute etter den "ene damen", men man kan ha det gøy på veien, kan man ikke? ;)

Lenke til kommentar

Hei hei, jeg er også ute etter den "ene damen", men man kan ha det gøy på veien, kan man ikke? ;)

Jo, såklart! Tror kanskje du misforstod meg? Jeg forstår ikke hvorfor han ble så sint når han sannsynligvis er like ille selv. Altså i den forstand at begge to liker å kose seg "på veien".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...