Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Venninne fra Skien ja, ikke dårlig, er derfra selv :)

 

I dag er det den faste fredagspilsen med gutta, kan jo fort tenkes at det blir en bytur.

 

I morgen blir det skikkelig fest på meg, en venninne av meg får besøk av flere svenske venninner, så da kan det jo tenkes at jeg nok en gang får svenskt overnattingsbesøk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag har jeg alle muligheter. Skal på en lettere middag med jobben, og skal deretter ut på jakt.

Har med en litt overmoden pivot, men hun ser bra ut...

 

Har dog et møte med min "noe yngre" elskerinne, men vi får se hva som skjer. Er fitnessmesse på Lillestrøm i helga, og jeg ønsker ikke ødelegge denne med fyllesyke. Dessverre tar jeg et par glass champis med nye damer for å feire vår siste natt sammen, og jeg tåler ikke en dritt .)

Lenke til kommentar

Jeg er i Oslo. Spiser på YAYAs i vika, men er der med jobben. Litt pliktsaker siden jeg er den eneste som er storkundeansvarlig hos oss. Vet ikke når vi er ferdig der en gang, så er dessverre ute av stand til å kunne avtale noe som helst.

 

Kjennner jeg meg selv kan jeg havne på alt fra tordenskjold (dog neppe) til Bella Sole (mest sannsynlig).

 

Ser an formen etter maten.

Lenke til kommentar

Da har en vennlig moderator gjort vårrengjøring på de siste sidene i tråden. (Og det på tross av at det slett ikke er vår ennå.)

 

Innlegg som troller eller spekulerer i å få tråden stengt er slettet. Reglene for dette er enkle: Dersom du mener at en tråd er i strid med retningslinjene (eventuelt norsk lov) så rapporterer du den og så vurderer vi saken. Da - og (nesten) bare da - vil en tråd kunne bli stengt.

 

Hvis ikke har man to muligheter: Enten å delta i tråden eller å holde seg vekke fra den om man ikke synes noe om den. Velger man å delta får man være saklig. Det betyr ikke at man må være enig i det som sies der, men det betyr at man må gi uttrykk for sin uenighet på en konstruktiv måte og i tråd med retningslinjenes punkt 1. Vi setter ikke pris på forsøk på å provosere fram en stengning. Folk som troller havner i moderators notisbok.

 

Jeg har videre slettet noen innlegg som var i strid med reglene for gjesteposting, blant annet noen som reklamerte for et annet forum. Jeg kan skjønne at enkelte synes at dette er et litt ømtålelig emne og ikke vil innrømme sine problemer. Men strengt tatt er ikke dette regnet som spesielt sensitivt. Problemer med det annet kjønn har vi alle opplevet, (noen av oss mer enn andre), det er ikke noe å skamme seg over og man behøver ikke gjesteposte for be om hjelp med det.

 

Reaksjoner på moderering tas på PM, ikke her i tråden.

 

Geir :)

 

Edit: Omformulerte noen setninger...

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Har sett den, stalkeren er den morsomste.

 

Men, det dårlige skuespillet ødelegger litt. Rollefigurene er litt for overdrevne. Men,

la oss gå tilbake til on-topic ;)

 

Så det var noen som etterlyste et norskt community.

 

http://www.theattractionforums.com/forum/f...isplay.php?f=84

 

Sjekker innom dette forumet avogtil.

 

 

Edit: Når vi først skal nevne videoer så har Neil Strauss noen halvmorsomme "opplæringsvideoer" på Myspace

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Må si meg mektig lei av å komme på hva jeg skulle ha sagt akkurat idet det er for seint. Kan ta et eksempel som skjedde nå nettopp.

 

Jeg skulle hjem fra skolen, og tok heisen ned. Idet heisdøren åpnet seg der jeg skulle ut, kom det to jenter mot heisen. De var glade og ropte wohoo! eller tilsvarende. Tok en bitteliten stund før jeg skjønte at de jublet over at heisen kom i perfekt timing for dem. (tror ikke de var klar over at det var noen i heisen, så det ble en litt morsom situasjon, men det skjedde så fort at vi bare smilte til hverandre) Jeg skulle selvfølgelig ha sagt: Er dere så glade for å se meg?

 

Jeg tviler sterkt på at det kunne resultert i noen spesielt lang samtale eller closing, med tanke på at de skulle opp med heisen, men det hadde uansett vært morsomt å se reaksjonen.

 

Nå skal det understrekes at jeg ikke sitter og irriterer meg over denne episoden, men det gjelder mer generelt. Det er ikke sjelden jeg kommer på en perfekt kommentar i ettertid. Har dere noen tips for å bli flinkere til å ta slike ting på sparket?

Lenke til kommentar
Man blir ikke bare en PUA, selv med trening. En PUA er født til oppgaven... Men for mange kan de læres opp til å bli en mini PUA.

Er det bare meg, eller var ikke både David DeAngelo, Mystery og Style dårlige med damer før de begynte å sette seg inn i det her?

 

Og Tyler, og Papa, og Jeffy, og Tim, og Hoobie, og Ross, og Zan, og Johnny osv....

 

Ca samtlige av de store gutta var langt under gjennomsnittet dårlig i PU. Om det er en fordel eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, da det kanskje er lettere å skjønne hele gamet når man aldri har halvveis forsøkt å plukke opp en dame før

Er vel litt sent å ta opp igjen dette temaet nå, men jeg gjør det likevel:

 

Jeg har en teori om at siden de var under gjennomsnittet i sjekking, at nettopp de derfor følte det sterkeste behovet for å mestre dette. En natural som allerede er passe/ganske god, vil ikke ha noe behov for å lære seg PU. Agree?

Lenke til kommentar
Er vel litt sent å ta opp igjen dette temaet nå, men jeg gjør det likevel:

 

Jeg har en teori om at siden de var under gjennomsnittet i sjekking, at nettopp de derfor følte det sterkeste behovet for å mestre dette. En natural som allerede er passe/ganske god, vil ikke ha noe behov for å lære seg PU. Agree?

 

Jeg kjenner flere semi-naturals (menn som er passe/ganske gode med damer) som driver og lærer seg PU. Jeg coacher faktisk flere av de. Så PU er for alle, samma hvilke situasjon du kommer fra :)

 

Kleif: Bare bli mer leken og ikke vær redd for og drit deg ut. Noen kommentarer kan virke ganske på grensen, men i mange tilfeller er det bare morsomt.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar
Jeg kjenner flere semi-naturals (menn som er passe/ganske gode med damer) som driver og lærer seg PU. Jeg coacher faktisk flere av de. Så PU er for alle, samma hvilke situasjon du kommer fra :)

Men de setter seg gjerne mye mer inn i det, siden de har behov for å sette seg veldig inn i det for å forstå alt.

 

En natural vil vel heller bare finpusse litt, og lære seg noen nye teknikker. Bare en tanke. Men som sagt så finnes det jo tusenvis av menn som aldri har vært flinke som heller ikke blir veldig flinke, etter å ha satt seg litt inn i PU ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjenner flere semi-naturals (menn som er passe/ganske gode med damer) som driver og lærer seg PU. Jeg coacher faktisk flere av de. Så PU er for alle, samma hvilke situasjon du kommer fra :)

Men de setter seg gjerne mye mer inn i det, siden de har behov for å sette seg veldig inn i det for å forstå alt.

 

En natural vil vel heller bare finpusse litt, og lære seg noen nye teknikker. Bare en tanke. Men som sagt så finnes det jo tusenvis av menn som aldri har vært flinke som heller ikke blir veldig flinke, etter å ha satt seg litt inn i PU ;)

 

Folk kommer inn i PU av forskjellige grunner, og folk har forskjellige ting "inne" fra før. Jeg mener selv at om man er mindre flink med damer og begynner å lese PU så er det bra. Men veldig mange leser og leser hele tiden, derfor har en treigere fremgang enn de som drar ut. Jeg hadde selv en periode som gikk over ca 6 mnd hvor jeg var ute minst 4 ganger i uka. Jeg lærte MASSE og lest lite i forhold til andre jeg vet om.

 

Det er veldig viktig og vite hva man vil med PU, ellers så kommer man sjeldent noen vei. Og kunne pule flest mulig damer kan være et delmål for mange, men det er meget sjeldent hovedmålet. "Game" er så mye mer enn og sjekke damer, man lærer seg også og snakke med mennesker, være midtpunktet (altså få oppmersomhet), få vite hvordan man kan få oppmerksomhet, får mer erfaring og ikke minst oppdage flere ting om seg selv.

 

Selv har jeg lest/sett så og si null PU materiale i det siste. Jeg har lest og "studert" andre ting som kan relateres til PU, men ikke ting som går direkte på det. Jeg gjør meg blandt annet klar for et lite en dags seminar som skal holdes snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...