Raven_Heart Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Folkens, hvor mye nedtur er det egentlig når dama du sjekker litt opp "stikker på do" (les: går hjem) når en har hatt god kjemi hele kvelden? Kommer seg an på hvor mye du har investert og hvor resultatavhengig du er Selv sitter jeg og hater meg selv litt fordi jeg lot ei råfin ei slippe gjennom nettet. Hadde god kontakt, og hun begynner til alt overmål å tafse på meg (ganske uskyldig, men likevel), men neh... Fugger'n fikk aldri hue ut av ræva Ikke engang når jeg "uheldigvis" grafset henne på puppene og hun brydde seg ca fuck all. [insert epic fail-smiley] Såeh... Jeg har vel en viss ide om hvor mye nedtur det er. Og hvorfor i helsikken gjør jenter dette? Er jo null form for respekt(?) Vill gjetning: Fordi de 1) ikke tør avvise deg ansikt til ansikt, 2) tror det er mer skånsomt å bare stikke av eller 3) tror du forventer noe ekstra og/eller kommer til å bli klengete/sur/nøden utover kvelden. Personlig tror jeg det er en blanding av 1 og 3, med en liten teskje 2. Endret 10. april 2011 av Raven_Heart Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bestevenninda til eksen ble litt for full igår og begynte å kline med meg i hele går kveld. Holde hender og hele pakka... Litt usikker på om det var bare pga ho var full eller om ho faktisk er litt intr. Gøy var det uanset. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det der med veninner av ekser er en greie jeg aldri helt har forstått. Er det pga t det er litt tabu å rote med eksen til vennina? vil de høre den "jeg vil ikke komme mellom dere to" leks? vil hun sjekke opp hva det er veninna hadde? uansett virker det som at kvinnfolk har midnre respekt for å rote med venners ekser enn gutter har. Ikke forstå meg feil her de gangene det har skjedd med meg har jeg bare tatt det for det er. En gøy aften ;9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ok, så jeg har bilde av Jesus som profilbildet. Jente jeg er litt keen på er småkristen og hun har akkurat kommentert: "Må jo bare like dette <Mitt navn>". NOOB AFC spørsmål, men hva skal jeg egentlig svare her? Postet av anonym: 8018ab2b37242b9a439fbc63ce49318b Lenke til kommentar
Populært innlegg Dorian Gray Skrevet 11. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. april 2011 Nail me like your saviour. 17 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jente du er småkeen på, dvs du kjenner henne ikke? Da anbefaler jeg å snakke med henne, finne et par interesser og skape en god tone. Husk å vær flørtende, gjerne småtease henne osv. Deretter kan du be henne ut på bowling, kaffe, søndagspreken eller hva enn dere har til felles. Kommer du så langt så er det bare å kjøre på med berøring, aka lekeslåssing hvis det er rom for det eller å gi henne high fives. Etterhvert ser du hvordan situasjonen utvikler seg, og du kan gi henne en klem, et kyss på kinnet eller kline. Alt avhenger av hvor konservativ hun er, men det vet du ikke uten å prøve. Mer detaljerte guider finner du på Sjekkeskolen bl.a. Ikke forvent at det finnes en perfekt setning, en perfekt samtale eller en magisk nøkkel til alle vaginaer der ute. Det er bare unnskyldninger for folk som ikke tør å prøve, så sett i gang og prat med henne. At hun sender deg melding kan være et godt signal... Dorian: :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg skal nok få deg til å skrike halleluja! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hehe...i følge TS skal jeg få inn berøring allerede fra første øyeblikk. Hvorfor skal jeg vente så lenge med å begynne eskalering? Postet av anonym: 8018ab2b37242b9a439fbc63ce49318b Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hadde vel tatt seg ut om du begynte å grafse på jenta i friminuttet? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ja, for det første jeg gjør er å stikke finger'n i rumpa på'a! Noe sånt noe kanskje? Examples of bigger compliance tests, roughly in order of low-investment to high-investment, include: * Seeing if she lets you take her hand and spin her around * Closer physical proximity * Asking her if she can keep a secret * Whispering a secret into her ear * Hug * Seeing if she accepts THE CLAW (your arm over her shoulder) * Seeing if she lets you hold her hand as you talk to her * Pointing to your cheek to let her kiss you on the cheek as a "reward" for passing the previous compliance test * Touching her hair * Touching her face * Kissing her on the cheek * Kiss * Make out * Groping * ...and so on and so forth Postet av anonym: 8018ab2b37242b9a439fbc63ce49318b Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dagens lærdom : HA EN KLAR AGENDA! Ble nettopp overstyrt av en jente på tlf. "Hei, hva skal vi gjøre i dag egentlig?" De tankene som svirrer rundt i hodet mitt er noe ala at jeg har planer om å kjøre heftig eskalering for så å bære henne inn på soverommet for en heftig omgang. Men helvete, jeg kan jo ikke svare det. Så jeg nøler og svarer : "uhm, det bestemmer du egentlig!" Fuck up! Planen nå, etter hennes initiav er at vi skal gå på kino. Jaja! Kunne vel vært verre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ikke mye verre. Tenkt å eskalere i mørket? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Penis i bunn av popcornboks trikset? 9 Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Ikke mye verre. Tenkt å eskalere i mørket? Kinkig sånn sett, men kunne jo endt med at hun hadde avlyst alt Om hun er keen kontakter hun meg for et nytt møte. Penis i bunn av popcornboks trikset? Heyhey, don't give me ideas. Endret 14. april 2011 av haswonit Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det at kino suger som date er bare tull. Jeg sitter og kjæler/stryker hender/lår for å holde eskaleringen i gang, det er uproblematisk dersom det ikke gjøres "rart". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det at kino suger som date er bare tull. Jeg sitter og kjæler/stryker hender/lår for å holde eskaleringen i gang, det er uproblematisk dersom det ikke gjøres "rart". Det at det bare er tull at kino suger som date er bare tull. Srsly tho, jeg synes ikke noe om kino. Hjemmekino er bedre enn kino av hundre forskjellige grunner - man sitter i sofa og ikke seperate stoler, man kan småprate, man kan pause for å gå på do, lage mer popkorn, osv og man har ikke droppet 120kr+snacks. Jeg kan ikke se for meg hvilken date man er på hvor kino er bra - første date, hvor man ikke kjenner hverandre og kjærtegner en ukjent person? Tredje date, hvor man begynner å bli godt kjent, praten går lett, og derfor sitter man stille i en sal sammen med andre mennesker? 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg håper FOR GUDS SKYLD at det ikke BARE er kino. De gangene jeg har vært på kino-date har man møttes før og etter filmen. Det blir rett og slett bare en opplevelse man har sammen før man går og tar en drink/solo/whatever. Det er samme som hjemmefilm-date, man ser jo ikke BARE filmen, man gjør jo andre ting også. Det regner jeg med var underforstått. Det at det er kinodate er bare en "unnskyldning" for å møtes ute til en drink/whatever. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det at det er kinodate er bare en "unnskyldning" for å møtes ute til en drink/whatever. En unnskyldning som koster deg 2-3 timer . Det er samme som hjemmefilm-date, man ser jo ikke BARE filmen, man gjør jo andre ting også. En stor forskjell er at det å se film hjemme hos en ikke har mange av de samme begrensningene som man har på kino. Man er alene, man kan pause, man kan prate, man kan drite i selve filmen og heller ha den som bakgrunnsstøy er bare noen av tingene som gjør det å se en film hjemme mye bedre enn det å se en film på kino. En annen viktig faktor med hjemmefilm-date er at man allerede er hjemme hos en. Veien fra stua til soverommet er mye mindre enn veien fra kinosalen til soverommet. (Det gjelder også for dem som er ute etter noe mer på daten; Det å være hjemme hos en skaper mye mer comfort enn det å møtes ute på en kino) Altså; Konteksten er mye bedre. Jeg skal ikke si at jeg aldri har hatt med jenter på kino. Har tilogmed hatt kinodates hvor det kun var kino. Er jeg keen på å se en film som går på kino så hvorfor ikke. Men om jeg har ambisjoner med jenta så er det mange bedre løsninger der ute. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Det at kino suger som date er bare tull. Jeg sitter og kjæler/stryker hender/lår for å holde eskaleringen i gang, det er uproblematisk dersom det ikke gjøres "rart". Det at det bare er tull at kino suger som date er bare tull. Srsly tho, jeg synes ikke noe om kino. Hjemmekino er bedre enn kino av hundre forskjellige grunner - man sitter i sofa og ikke seperate stoler, man kan småprate, man kan pause for å gå på do, lage mer popkorn, osv og man har ikke droppet 120kr+snacks. Jeg kan ikke se for meg hvilken date man er på hvor kino er bra - første date, hvor man ikke kjenner hverandre og kjærtegner en ukjent person? Tredje date, hvor man begynner å bli godt kjent, praten går lett, og derfor sitter man stille i en sal sammen med andre mennesker? +1 Du har så mye mere comfort rundt deg og mulighetene er mer tilgjengelige.. På kinoen f.ex, "Vent her skal bare på dassen" og dette hvisker du inn i øret hennes Mens hjemme i skinnsoffan med chipsn på bordet.. Du trøkker på pause, "Wait here darling". Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Kan ikke si meg annet enn uenig. Dersom en jente er i en "tvilssituasjon" vil hun i 9/10 tilfeller foretrekke kino framfor hjemmefilm. Det legger mye sosiale forventninger på hva som kommer til å skje dersom det er "at my place". Det er derfor det som førstedate med møte før og etter kinoen er bænkers, man får evt. mulighet til å bygge nok connection til hva-man-nå-ønsker-videre. Aldri hatt en kinodate som har vært fail. Aldri. Og da mener jeg at det har lagt grunnlaget for videre kontakt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå