Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Du har jo 0 sosial kalibrering og forståelse for bruken dersom du sier; "Hei! Jeg liker å bli sugd!". Da er det dine sosiale ferdigheter som ødelegger for deg, ikke sexpraten. Helt ukalibrert så er det helt høl i huet, men du skjønner tydeligvis ikke hvordan man skal bruke det, så jeg vet ikke om jeg orker å bruke noen flere kalorier på akkurat det.

 

Måten du håndterte den "situasjonen" med bestekompisen besvarte akkurat den antagelsen jeg hadde; din mangel på sosial forståelse. Du visste at bestekompisen din likte henne og du fortsetter å sette han i et "dårlig lys" samtidig som flørter med henne og tar "hennes parti". Way to go. Hadde jeg vært deg hadde jeg også holdt meg unna sexprat - LANGT unna. Det er faktisk nesten så jeg blir litt flau når jeg leser posten din.

Dust! Han satt seg sjøl i ett dårlig lys! Han sa jo ikke bare det, men mens han snakka med partyhost og jeg snakka med hun (Slik at hun liksom skulle høre det men ikke svare) Hvor mange han har gjort det med, og hvor deilig han er, bare for å tro at det skulle hjelpe han å få jenta. Og nei jeg visste ikke at han var keen på hu før han snakka med meg og da var det allerede for sent. Han skulle sagt ifra allerede på vors han, men det ser jo ut til at du visste mer om hva som skjedde enn oss. Jeg har ikke noe mangel på sosial forståelse.. Når mine venner velger ett target går jeg ikke etter de.

 

Hvis du er så tøff med ossen sexprat skal gjøres, så kan du jo vise ossen det gjøres. Sleng opp linjer som er kick-ass!

 

Men måten du snakker til andre, som at du blir flau av å lese innlegg.. Så skulle man jo nesten tro at du ikke gjør noe annet enn å sitte inne hele dagen.. Forumtroll..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at han troller, Sir-Andy. Orker ikke mate mer nå, så lenge resten også snart innser det. Likte spesielt "sleng opp noen linjer som er kick-ass". There's kalibrering for ya. Linjer som funker 110 % hver gang. Ikke er jeg spesielt tøff med sexprat heller, jeg kalibrerer når jeg føler det passer å prate om det, og styrer unna det dersom jeg føler at jeg ikke skal prate om det. Avhengig av hvor mottakelig hun er for KINO osv.

 

Jeg lar heller folk lese innleggene til Plizket og bedømme selv, det er dessverre svært lite å hente annet enn vranglære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet at han troller, Sir-Andy. Orker ikke mate mer nå, så lenge resten også snart innser det. Likte spesielt "sleng opp noen linjer som er kick-ass". There's kalibrering for ya. Linjer som funker 110 % hver gang. Ikke er jeg spesielt tøff med sexprat heller, jeg kalibrerer når jeg føler det passer å prate om det, og styrer unna det dersom jeg føler at jeg ikke skal prate om det. Avhengig av hvor mottakelig hun er for KINO osv.

 

Jeg lar heller folk lese innleggene til Plizket og bedømme selv, det er dessverre svært lite å hente annet enn vranglære.

Er det jeg som troller? Eller er det du som skriver lite hyggelig til meg (allerede fra begynnelsen) med fancy og tøffe ord? ;)

 

Jeg driver ikke med "vranglære" Jeg hadde en personelig mening, om at "JEG" ikke "DU, DERE", at jeg bare lar være å snakke om sånt, fordi jeg syns det fungerer bedre uten :)

 

Er det så vanskelig å skjønne? Men hva dere gjør på deres egen del, er for meg ett fett. Men er jo ikke lite svett å få sånne tilbakemeldinger bare fordi jeg anbefaler om å ikke gå inn for slik samtale i field, men såklart der det passer fyller man jo inn..

 

Herregud.

 

edit: Kan du vær så snill, se på serier eller episoder om skjekking, og si meg hvor mange av de som skjekker snakker om SEX når de er ute på byen, daygamer, handler, whatever, og si meg hvor mange som gjør det? Det hadde vært veldig fint.

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Hey, kompis, dersom du mener jeg har vært krass i ordbruken så beklager jeg det dersom du har oppfattet det sånn. Men sex-talk er done deal. Det er som KINO, det er en veldig viktig del av sjekking. Personlig er jeg faktisk ikke noe sex-talk-helt, der har jeg absolutt mye å hente (fordi jeg er; som nevnt 100 ganger, ikke perfekt), men det ER en veldig viktig del. Dersom man gjør det feil så er det HELT KATASTROFALT, i eksempelet du ga med kompisen din for eksempel, men det er null kalibrering og "riktig" bruk av sexprat. Dersom vi skal omformulere det, så er "riktig sexprat" EKSTREMT viktig og kan være "avgjørende" for om det skjer noe/ikke skjer noe.

 

At det ikke funket for deg betyr likevel ikke at du bør fraråde det, da må du/andre/jeg øve på det, fordi selv om noe ikke funker for deg, så er dette med sexprat såpass gjennomtestet at det funker. Samme som med KINO.

 

Jeg tror sikkert det er flere her inne som er flinkere enn meg på sexpraten, jeg har aldri hevdet at jeg er en mester i noe som helst, men det er viktig å skjønne at visse ting bare funker og andre ting ikke funker. Sexprat er én av dem.

Lenke til kommentar

Hvis du er så tøff med ossen sexprat skal gjøres, så kan du jo vise ossen det gjøres. Sleng opp linjer som er kick-ass!

 

"Skal man bruke tanntråd før eller etter sex."

 

There you go. Bruk gjerne som opener. Shock and Awe er jo en klassiker også.

 

Planen var at dette skulle være ironisk ment, men i ettertid ser jeg at det kan funke(ALT man sier funker). Ikke nødvendigvis for deg da.

Lenke til kommentar

Min erfaring er nå at det kan funke å snakke om sex med jenter når man er på byen. Men det må jo selvfølgelig ligge litt i kortene :)

 

Har selv fått jenter veldig på gli bare med at jeg tar samtalen til et mer og mer intimt nivå... :D

 

Husker spesielt en episode fra Ekstremsportveko i for. Satt å pratet med ei om alt mellom himmel og jord. Helt sivilisert og okei tone. Vi hadde begge kjærester så begynte vi å snakke litt om de også ble det et mer og mer seksuelt tema. Det endte med at jeg brøyt samtalen og gikk for vi var i ferd med å gjøre en stor tabbe begge to :p

Lenke til kommentar

Tenkte det hadde vært artig å hørt om folk driver å snakker dritt til de jentene som de er interessert i på byn. En venn av meg driver å gjør dette, og lyktes ofte. Jenter er, som kjent, ute etter utfordringer når de skal sjekke opp en gutt, hvis ikke de er sprengkåte ofc.

 

Det å få et "hei :)" av ei nydelig jente på en uteplass, er jo alle gutters drøm. Det å svare: "Hva feiler det deg da? Gå vekk!" og lignende, er det nok de færreste som tørr. For du kan selvsagt være ekstremt uheldig å få deg en på tryne :thumbup: Men samtidig så kan du lokke deg til ei jente, som ser på deg som en utfordring.

 

Flere som gjør dette?..

Lenke til kommentar

Ikke uten et glimt i øyet. Personlig er jeg ikke noe stor fan av diskvalifisering før det er noe interesse. Jeg vet at mange digger å være hard-to-get og kjører et game rundt det, men det er mye bedre å heller la vedkommende komme innpå for deretter å kjøre push/pull når man kalibrerer hverandre bedre.

 

Men for all del; hver sin smak. Selv har jeg liten tro på at "hva feiler det deg da? Gå vekk!" er en god måte å takle en slik situasjon du nevner. Selv om du sier "hei!" tilbake så har du ikke automatisk gitt fra deg alle kortene sine - det er nå "moroa" begynner og man kan være playful osv.

Lenke til kommentar

Skulle selvsagt ha med "et glimt i øyet", men klokken har jo tikket seg sent på natt, og da glemmer man litt.

 

Personlig tror jeg den letteste måten å få seg noe på byn, er å svare på en måte som gjør at hun vil le, for så å se henne dypt inne i øynene. Da har du humor og blikk-kontakt på plass med en gang, to viktige faktorer.

Lenke til kommentar

Hey, kompis, dersom du mener jeg har vært krass i ordbruken så beklager jeg det dersom du har oppfattet det sånn. Men sex-talk er done deal. Det er som KINO, det er en veldig viktig del av sjekking. Personlig er jeg faktisk ikke noe sex-talk-helt, der har jeg absolutt mye å hente (fordi jeg er; som nevnt 100 ganger, ikke perfekt), men det ER en veldig viktig del. Dersom man gjør det feil så er det HELT KATASTROFALT, i eksempelet du ga med kompisen din for eksempel, men det er null kalibrering og "riktig" bruk av sexprat. Dersom vi skal omformulere det, så er "riktig sexprat" EKSTREMT viktig og kan være "avgjørende" for om det skjer noe/ikke skjer noe.

 

At det ikke funket for deg betyr likevel ikke at du bør fraråde det, da må du/andre/jeg øve på det, fordi selv om noe ikke funker for deg, så er dette med sexprat såpass gjennomtestet at det funker. Samme som med KINO.

 

Jeg tror sikkert det er flere her inne som er flinkere enn meg på sexpraten, jeg har aldri hevdet at jeg er en mester i noe som helst, men det er viktig å skjønne at visse ting bare funker og andre ting ikke funker. Sexprat er én av dem.

Du har vært krass i ordbruken, ikke det at jeg tar meg nær av det, men det er helt unødvendig. Og ja jeg kunne ikke vært mer enig, sex-talk er en viktig del av sjekking, men som sagt, det må passe inn i den rette situasjonen. Eneste grunnen til at jeg frarådet det var egentlig bare fordi at hvis noen "newbs" leser at sexprat er måten å få jenta på, så håper jeg for himmel og havs skyld at de veit hva de sier.. Med andre ord, er man ikke helt sikker.. Bedre å la vær med sexprat til man er kommet litt lengere mener jeg ;)

 

Jeg bruker selv dette "verktøyet", men det fungerer mest komiskt fordi jeg er litt dirty, derfor veit jeg ikke helt om jenta ler fordi hun syns det er morsomt eller om jeg er en smule teit. Har uansett ikke satt megselv i en verre posisjon til target, så ille er det heldigvis ikke.

 

Men ja, helt riktig, det må vites når det skal brukes, og man må si det rette I den rette situasjonen.

Tenkte det hadde vært artig å hørt om folk driver å snakker dritt til de jentene som de er interessert i på byn. En venn av meg driver å gjør dette, og lyktes ofte. Jenter er, som kjent, ute etter utfordringer når de skal sjekke opp en gutt, hvis ikke de er sprengkåte ofc.

 

Det å få et "hei :)" av ei nydelig jente på en uteplass, er jo alle gutters drøm. Det å svare: "Hva feiler det deg da? Gå vekk!" og lignende, er det nok de færreste som tørr. For du kan selvsagt være ekstremt uheldig å få deg en på tryne :thumbup: Men samtidig så kan du lokke deg til ei jente, som ser på deg som en utfordring.

 

Flere som gjør dette?..

Jeg var på byen i hønefoss faktisk, og meg og en gjeng kamerater hoppet smilende inn på dansegulvet, jeg var litt brisen så jeg smilte enda mer, og det kommer ei jente bort til meg, og tar armen sin rundt skuldra mi og sier "Halla gutter, men jeg tror jeg kommer til å huske han her mest resten av kvelden." Så siden jeg ikke helt var keen på hverken danse eller dame på den tia og bare skulle ut med gutta for å drikke og kose meg, så tok jeg vekk armen hennes og dyttet henne forsiktig vekk og smilte "Men jeg veit jo ikke engang hva du heter jo!" :tease:

 

Hun var etter meg resten av kvelden ;)

Så JA, det er faktisk ett eller annet med dette når man går litt hardere til verks at de.. Liker det?

De tenker vel, jeg kunne trengt en macho mann som setter folk på plass ellerno da vett.

Lenke til kommentar

Hey, kompis, dersom du mener jeg har vært krass i ordbruken så beklager jeg det dersom du har oppfattet det sånn. Men sex-talk er done deal. Det er som KINO, det er en veldig viktig del av sjekking. Personlig er jeg faktisk ikke noe sex-talk-helt, der har jeg absolutt mye å hente (fordi jeg er; som nevnt 100 ganger, ikke perfekt), men det ER en veldig viktig del. Dersom man gjør det feil så er det HELT KATASTROFALT, i eksempelet du ga med kompisen din for eksempel, men det er null kalibrering og "riktig" bruk av sexprat. Dersom vi skal omformulere det, så er "riktig sexprat" EKSTREMT viktig og kan være "avgjørende" for om det skjer noe/ikke skjer noe.

 

At det ikke funket for deg betyr likevel ikke at du bør fraråde det, da må du/andre/jeg øve på det, fordi selv om noe ikke funker for deg, så er dette med sexprat såpass gjennomtestet at det funker. Samme som med KINO.

 

Jeg tror sikkert det er flere her inne som er flinkere enn meg på sexpraten, jeg har aldri hevdet at jeg er en mester i noe som helst, men det er viktig å skjønne at visse ting bare funker og andre ting ikke funker. Sexprat er én av dem.

 

Du har vært krass i ordbruken, ikke det at jeg tar meg nær av det, men det er helt unødvendig. Og ja jeg kunne ikke vært mer enig, sex-talk er en viktig del av sjekking, men som sagt, det må passe inn i den rette situasjonen. Eneste grunnen til at jeg frarådet det var egentlig bare fordi at hvis noen "newbs" leser at sexprat er måten å få jenta på, så håper jeg for himmel og havs skyld at de veit hva de sier.. Med andre ord, er man ikke helt sikker.. Bedre å la vær med sexprat til man er kommet litt lengere mener jeg ;)

 

Jeg bruker selv dette "verktøyet", men det fungerer mest komiskt fordi jeg er litt dirty, derfor veit jeg ikke helt om jenta ler fordi hun syns det er morsomt eller om jeg er en smule teit. Har uansett ikke satt megselv i en verre posisjon til target, så ille er det heldigvis ikke.

 

Men ja, helt riktig, det må vites når det skal brukes, og man må si det rette I den rette situasjonen.

 

Altså, no hadde eg eigentleg tenkt å la dinna dø, men når du prøver å skylde dine eigne merkeleg utsagn over på "men tenk på newbsa", so blir dette for dumt.

 

Du skreiv nøyaktig:

Av erfaring så burde man ALDRI snakke om sex når man møter nye folk eller er på byen. Det er bare noe jeg ikke gjør, og jeg veit om kamerater som har mista den fine dama de kunne hooke opp med, bare fordi det kom noen gutter og det ble litt sexprat rundt bordet.

 

Nå skal hun bli kjent med deg, og du vil ha henne og hun vil ha deg for du er en fin person, så plutselig snakker du om sex, og da tenker jenter kun disse tanker "Han er bare interessert i knull?"

 

Frarådes på det sterkeste.

 

Det blir for dumt å sei rett etterpå at du er fullstendig einig. Og at det kun er pga av "newbsa" (som du sjølvsagt ikkje er ein del av), at du skriver rett ut at det aldri skal gjerast.

Når du har sagt noko som er riv ruskande gale, og på ein so bastant måte.

So vinner du tilbake betydleg meir respekt av å kunne legge deg flat og sei at det var feil. Enn å prøve å ro deg rundt, og sei at "det er pga dei som ikkje har peiling", og samtidig implisere at du sjølv har det.

 

/rant end.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hey, kompis, dersom du mener jeg har vært krass i ordbruken så beklager jeg det dersom du har oppfattet det sånn. Men sex-talk er done deal. Det er som KINO, det er en veldig viktig del av sjekking. Personlig er jeg faktisk ikke noe sex-talk-helt, der har jeg absolutt mye å hente (fordi jeg er; som nevnt 100 ganger, ikke perfekt), men det ER en veldig viktig del. Dersom man gjør det feil så er det HELT KATASTROFALT, i eksempelet du ga med kompisen din for eksempel, men det er null kalibrering og "riktig" bruk av sexprat. Dersom vi skal omformulere det, så er "riktig sexprat" EKSTREMT viktig og kan være "avgjørende" for om det skjer noe/ikke skjer noe.

 

At det ikke funket for deg betyr likevel ikke at du bør fraråde det, da må du/andre/jeg øve på det, fordi selv om noe ikke funker for deg, så er dette med sexprat såpass gjennomtestet at det funker. Samme som med KINO.

 

Jeg tror sikkert det er flere her inne som er flinkere enn meg på sexpraten, jeg har aldri hevdet at jeg er en mester i noe som helst, men det er viktig å skjønne at visse ting bare funker og andre ting ikke funker. Sexprat er én av dem.

 

Du har vært krass i ordbruken, ikke det at jeg tar meg nær av det, men det er helt unødvendig. Og ja jeg kunne ikke vært mer enig, sex-talk er en viktig del av sjekking, men som sagt, det må passe inn i den rette situasjonen. Eneste grunnen til at jeg frarådet det var egentlig bare fordi at hvis noen "newbs" leser at sexprat er måten å få jenta på, så håper jeg for himmel og havs skyld at de veit hva de sier.. Med andre ord, er man ikke helt sikker.. Bedre å la vær med sexprat til man er kommet litt lengere mener jeg ;)

 

Jeg bruker selv dette "verktøyet", men det fungerer mest komiskt fordi jeg er litt dirty, derfor veit jeg ikke helt om jenta ler fordi hun syns det er morsomt eller om jeg er en smule teit. Har uansett ikke satt megselv i en verre posisjon til target, så ille er det heldigvis ikke.

 

Men ja, helt riktig, det må vites når det skal brukes, og man må si det rette I den rette situasjonen.

 

Altså, no hadde eg eigentleg tenkt å la dinna dø, men når du prøver å skylde dine eigne merkeleg utsagn over på "men tenk på newbsa", so blir dette for dumt.

 

Du skreiv nøyaktig:

Av erfaring så burde man ALDRI snakke om sex når man møter nye folk eller er på byen. Det er bare noe jeg ikke gjør, og jeg veit om kamerater som har mista den fine dama de kunne hooke opp med, bare fordi det kom noen gutter og det ble litt sexprat rundt bordet.

 

Nå skal hun bli kjent med deg, og du vil ha henne og hun vil ha deg for du er en fin person, så plutselig snakker du om sex, og da tenker jenter kun disse tanker "Han er bare interessert i knull?"

 

Frarådes på det sterkeste.

 

Det blir for dumt å sei rett etterpå at du er fullstendig einig. Og at det kun er pga av "newbsa" (som du sjølvsagt ikkje er ein del av), at du skriver rett ut at det aldri skal gjerast.

Når du har sagt noko som er riv ruskande gale, og på ein so bastant måte.

So vinner du tilbake betydleg meir respekt av å kunne legge deg flat og sei at det var feil. Enn å prøve å ro deg rundt, og sei at "det er pga dei som ikkje har peiling", og samtidig implisere at du sjølv har det.

 

/rant end.

Enig i at det må praktiseres riktig ja, men at de som newb i field burde la vær er fortsatt noe jeg mener.

 

Du må nok lese en gang til for det er to helt forskjellige ting..

Lenke til kommentar

Enig i at det må praktiseres riktig ja, men at de som newb i field burde la vær er fortsatt noe jeg mener.

 

Du må nok lese en gang til for det er to helt forskjellige ting..

Jeg har lest gjennom det flere ganger.

 

Du uttrykker deg bestemt, går til personangrep på de som argumenterer mot deg ("Du er bullshit!" "Dust!"), og du nekter å ta innover deg at du tar feil i å uttrykke deg så bastant.

 

Sextalk, gjort riktig, er fantastisk effektivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enig i at det må praktiseres riktig ja, men at de som newb i field burde la vær er fortsatt noe jeg mener.

 

Du må nok lese en gang til for det er to helt forskjellige ting..

Jeg har lest gjennom det flere ganger.

 

Du uttrykker deg bestemt, går til personangrep på de som argumenterer mot deg ("Du er bullshit!" "Dust!"), og du nekter å ta innover deg at du tar feil i å uttrykke deg så bastant.

 

Sextalk, gjort riktig, er fantastisk effektivt.

Sant det, men jeg er ikke den eneste som slang med leppa my friend. Andre har også argumentert på ikke reint vis..
Lenke til kommentar

Hey, kompis, dersom du mener jeg har vært krass i ordbruken så beklager jeg det dersom du har oppfattet det sånn. Men sex-talk er done deal. Det er som KINO, det er en veldig viktig del av sjekking. Personlig er jeg faktisk ikke noe sex-talk-helt, der har jeg absolutt mye å hente (fordi jeg er; som nevnt 100 ganger, ikke perfekt), men det ER en veldig viktig del. Dersom man gjør det feil så er det HELT KATASTROFALT, i eksempelet du ga med kompisen din for eksempel, men det er null kalibrering og "riktig" bruk av sexprat. Dersom vi skal omformulere det, så er "riktig sexprat" EKSTREMT viktig og kan være "avgjørende" for om det skjer noe/ikke skjer noe.

 

At det ikke funket for deg betyr likevel ikke at du bør fraråde det, da må du/andre/jeg øve på det, fordi selv om noe ikke funker for deg, så er dette med sexprat såpass gjennomtestet at det funker. Samme som med KINO.

 

Jeg tror sikkert det er flere her inne som er flinkere enn meg på sexpraten, jeg har aldri hevdet at jeg er en mester i noe som helst, men det er viktig å skjønne at visse ting bare funker og andre ting ikke funker. Sexprat er én av dem.

Du har vært krass i ordbruken, ikke det at jeg tar meg nær av det, men det er helt unødvendig. Og ja jeg kunne ikke vært mer enig, sex-talk er en viktig del av sjekking, men som sagt, det må passe inn i den rette situasjonen. Eneste grunnen til at jeg frarådet det var egentlig bare fordi at hvis noen "newbs" leser at sexprat er måten å få jenta på, så håper jeg for himmel og havs skyld at de veit hva de sier.. Med andre ord, er man ikke helt sikker.. Bedre å la vær med sexprat til man er kommet litt lengere mener jeg ;)

 

Jeg bruker selv dette "verktøyet", men det fungerer mest komiskt fordi jeg er litt dirty, derfor veit jeg ikke helt om jenta ler fordi hun syns det er morsomt eller om jeg er en smule teit. Har uansett ikke satt megselv i en verre posisjon til target, så ille er det heldigvis ikke.

 

Men ja, helt riktig, det må vites når det skal brukes, og man må si det rette I den rette situasjonen.

Tenkte det hadde vært artig å hørt om folk driver å snakker dritt til de jentene som de er interessert i på byn. En venn av meg driver å gjør dette, og lyktes ofte. Jenter er, som kjent, ute etter utfordringer når de skal sjekke opp en gutt, hvis ikke de er sprengkåte ofc.

 

Det å få et "hei :)" av ei nydelig jente på en uteplass, er jo alle gutters drøm. Det å svare: "Hva feiler det deg da? Gå vekk!" og lignende, er det nok de færreste som tørr. For du kan selvsagt være ekstremt uheldig å få deg en på tryne :thumbup: Men samtidig så kan du lokke deg til ei jente, som ser på deg som en utfordring.

 

Flere som gjør dette?..

Jeg var på byen i hønefoss faktisk, og meg og en gjeng kamerater hoppet smilende inn på dansegulvet, jeg var litt brisen så jeg smilte enda mer, og det kommer ei jente bort til meg, og tar armen sin rundt skuldra mi og sier "Halla gutter, men jeg tror jeg kommer til å huske han her mest resten av kvelden." Så siden jeg ikke helt var keen på hverken danse eller dame på den tia og bare skulle ut med gutta for å drikke og kose meg, så tok jeg vekk armen hennes og dyttet henne forsiktig vekk og smilte "Men jeg veit jo ikke engang hva du heter jo!" :tease:

 

Hun var etter meg resten av kvelden ;)

Så JA, det er faktisk ett eller annet med dette når man går litt hardere til verks at de.. Liker det?

De tenker vel, jeg kunne trengt en macho mann som setter folk på plass ellerno da vett.

 

Ja, jeg tror det ligger noe i dette med å virke litt utfordrene. I helgen skulle jeg introdusere meg selv til ei jente, og spurte "Hey, står til?", og da svarte hun med et stort smil og dro ned toppen sin. Da ble det liksom bare kjedelig å gjøre noe mer med hun. Ingen utfordring er ingen interesse - på en måte :hmm:

Endret av Third671
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...