Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg møtte ei jente på lørdagen, men hun sa hun hadde kjæreste.. Tips til hvordan jeg kan bryte det forhold så at jeg kan få henne ?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27

Ligg med kjæresten hennes først, slik at hun slår opp med ham. Da er det fritt frem.

 

 

lol

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Jeg møtte ei jente på lørdagen, men hun sa hun hadde kjæreste.. Tips til hvordan jeg kan bryte det forhold så at jeg kan få henne ?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27

Ligg med kjæresten hennes først, slik at hun slår opp med ham. Da er det fritt frem.

Haha!

 

Du må negge henne, kjør på med masse negative kommentarer for å bryte bitchshieldet hennes, så overøser du henne med komplimenter og møter opp på jobben hennes, bare for å passe på at ingen andre snakker med henne.

Lenke til kommentar

Jeg møtte ei jente på lørdagen, men hun sa hun hadde kjæreste.. Tips til hvordan jeg kan bryte det forhold så at jeg kan få henne ?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27

Ligg med kjæresten hennes først, slik at hun slår opp med ham. Da er det fritt frem.

Skal han ligge med kjæresten "Hennes" altså "han" eller "Typen" hennes? xD Er dette en slags trussel da eller.. Hvis ikke så får du "den" i munnen neste gang? :!:

Lenke til kommentar

Noen tips til hvordan jeg går fram i kveld for å finne meg en potensiell kjæreste?

Ikke dra på byen :p Kjærestepotensiale finner man sjeldent på byen. Folk er ute på byen for å ha det moro. Finnes selvfølgelig unntak.

 

Be deg selv på vors hos venner, be over til vors hos deg selv og be vennene dine ta med seg venner av de igjen. Lettere å møte kjæreste her.

Lenke til kommentar

Ikke dumt. Ja jeg liker også best og sjekke opp jenter i hverdagen enn på fest. Men det er kanskje lettere å få tak i tlf-nr på fest? Så sende de en melding og prøve å treffe de et par dager etterpå :)

Eller legge de til på facebook å prøve å få kontakt der...

 

Flere tips?

Lenke til kommentar

Husk, det er ikke tlf nr du er ute etter i utgangspunktet. Det er jenta ;)

 

Det er lettere å bli kjent med henne der og da. Sett deg ned ved siden av henne og prat om alt mellom himmel og jord. Finn tonen. Få henne til å virkelig ville se deg igjen.

Det er så mange som går rett bort og bare spør om tlf nr, og prøver å bli kjent med dama over sms to dager senere. Det er mye vanskeligere.

 

Etter at dere har funnet tonen, så kan du allerede nå foreslå at dere finner på noe sammen en dag. Det er viktig at dere er på bølgelengde her. Si at du lager verdens beste taco, og at du kan bare lage den én gang i året siden den er for awesome for smaksløkene! Og at hun kan hjelpe deg med å steke kjøttdeig :) Bare et eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uenig i at man ikke kan få tak i kjærester på byn. Der har man for det første et stort utvalg av jenter som man egentlig bare kan gå og plukke fra, og for det andre så vil man etter min erfaring mye fortere finne ut hvilken type jenten er. Og dette gjelder altså da ikke alle jenter, men en del.

 

Hvis det kommer til at dere har sex, så får du i tillegg testet terrenget før du eventuelt blir sammen med henne. Spør du meg er det mye bedre enn å forelske seg også finne ut at sexen er elendig. Videre er det vel bare å holde oppe kontakten, så får du deg kanskje en kjæreste du også.

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

Det finnes unntak, det skrev jeg jo. Selvfølgelig kan man finne kjæreste på byen.

Men folk er mere reserverte mot dette. Folk er ute for å ha det gøy, flørte og kose seg med venner. Logistikken er mye bedre tilrettelagt utenom byen.

Da ting faller mere naturlig på plass. Er man på byen, vet man at de fleste er på sjekkern. Men hvis man klarer å bryte det mønsteret og komme bak guarden hennes, så for all del. Men man må ofte jobbe mer for å bli kjent med folk. Snakker da om mannen i gata. Ikke de 5% av guttene som knipser med fingeren og dama tar av seg trusa.

Lenke til kommentar

Hele greia er at folk ikke ser etter kjærester på byen, de ser etter moro og enkel sex. Så har dere det, og det viser seg at dere er ganske awesome i lag, så dere utveksler muligens navn og nummer. Dere gjentar sex et par ganger, innser dere er enda mer awesome i lag - så dere begynner kanskje å gjøre ting som ikke må involvere sex. Dette gjentar seg over en stund, så blir dere forelsket i hverandre -> kjærester.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar. Endelig litt inspirasjon :)

 

Hvis det kommer til at dere har sex, så får du i tillegg testet terrenget før du eventuelt blir sammen med henne. Spør du meg er det mye bedre enn å forelske seg også finne ut at sexen er elendig. Videre er det vel bare å holde oppe kontakten, så får du deg kanskje en kjæreste du også.

 

Er ikke heelt enig med deg her. Var sammen med ei i over 2,5år og sexen var ganske lame til å begynne med. Men det ble bare bedre og bedre, mot slutten var vi "perfekte" sexpartnere for hverandre. Jeg mener nå heller man kanskje burde bli ordentlig kjent, og hvis det viser seg at hun er dårlig i senga så jobber man litt med det.

Men det er vel forskjellig fra person til person.

 

Min erfaring så langt er iallefall: ONS er ikke noe for meg... Sex med noen man stoler på og kjenner er så sinnsykt mye bedre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
edit: Også ikke nok med det, klarer han å være seg selv uten sprit sparer han for det første penger, han får bedre selvtillit, og han gainer mer og bedre erfaring av å la hver. Men joa såklart jeg nekter han ikke å drikke, jeg syns bare at alkohol er for pinglette fitter som tar letteste utvei.. Alle kan drikke og sjarmere, det er nesten noe rart om det ikke går.. Men de som klarer uten er ekte vare.

Jeg er enig at det "ideelle" er å gjøre det uten alkohol, men hvis man har problemer der så kan alkohol bidra til at man kan øve seg, og gradvis bygge opp selvtilliten, så man til slutt kan kutte ut alkoholen.

Lenke til kommentar
edit: Også ikke nok med det, klarer han å være seg selv uten sprit sparer han for det første penger, han får bedre selvtillit, og han gainer mer og bedre erfaring av å la hver. Men joa såklart jeg nekter han ikke å drikke, jeg syns bare at alkohol er for pinglette fitter som tar letteste utvei.. Alle kan drikke og sjarmere, det er nesten noe rart om det ikke går.. Men de som klarer uten er ekte vare.

Jeg er enig at det "ideelle" er å gjøre det uten alkohol, men hvis man har problemer der så kan alkohol bidra til at man kan øve seg, og gradvis bygge opp selvtilliten, så man til slutt kan kutte ut alkoholen.

Ja ja, vi veit det, vi kom fram til det for sikkert 20 innlegg siden :p

Jeg personelig syns ikke at alkoholen er veien å gå.. Må man ha alkohol for å kunne snakke med en jente har man ikke baller nok fra før.. Da har man rett og slett ikke praktisert nok med jenter. Hvis du bare går bort og sier så mye som "Hei hei =)" Og smiler så er det nok. En ting som jeg også er for at man dropper alkoholen er at jenta vil få ett mye "reinere" inntrykk av deg.. Litt sånn "oi han er sjarmerende og han drekker ikke engang som mange andre gjør.." Da er man flink. Flink er bra, Og bra er som regel når du har fått jenta i kosekrok :thumbup:

 

Men jeg syns at ETTER man har kommet over den første fasen at man går ut og kanskje tar noen øl sammen og cider, for da har man allerede bygd opp det første "minnet" som hun har brent inn i hjernen at.. Du drikker ikke.. Men nå gjør du det for å ha det gøy, slappe av og kose deg. Og da kan man løfte nivået enda høyere ;)

Og det.. DET er ikke noe annet enn riktig!

Lenke til kommentar

vil si at det kanskje er obligatorisk å se blueprint av TD/RSD. Man lærer seg mye om hvordan samfunnet fungerer som muligens var ganske logisk, men man har ikke tatt det til seg før og sett det helt på den måten.

 

Vet ikke helt med blueprint. Jeg så den men for meg virket det som han bare bablet svada igjennom hele serien.

Eneste han sa i starten var liksom at informasjonen var så sykt at hjernen kom til å smelte og bare skrøt opp hele programmet konstant. Følte han aldri kom til noe poeng og brått var driten over og jeg satt igjen med WTF har jeg egentlig sett??

 

Liker bedre de showa med feks Tim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...