Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Kanskje tatt litt ut av sammenheng, men ikke mye etter min mening.

Selv går jeg ut fra at ei jente vil knulle meg så lenge hun prater med meg

 

interessant resonering...

Og høyst effektiv.

 

Er jo ikke akkurat rocket science å fikse ONS e.l. uansett. Hundrevis av forskjellige måter å gjøre ting på, man må bare finne det som funker selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrur ikke på ved hjelp av alkohol, nei. Det er mer det at jeg bestemmer meg for at nå skal jeg tune inn sjekkeegenskapene, og få vekk de dårlige habit'ene. Mulig at alkohol hjelper på aa, men dette er ikke mye. Det er mye heller stemningen og humøret jeg er i som avgjør det. Noen ganger er jeg i killer-humør og kan være midtpunktet av alt. Andre ganger hender det at jeg bare trekker meg tilbake og er en mer beta type. Dette er muligens noe av problemet?

 

Det er også mulig, som du sier, at jeg bør praktisere mer kino. Daglig. Hvis jeg klarer å bli den typen "alle" jenter føler seg komfortabel med å bli berørt av, vil jeg vel naturlig bli oppfattet og(kanskje ikke minst) føle meg selv mer leken og sexy?

 

Dag 1 i "My new life" starter i morgen.

 

Postet av anonym: 25988fdc7eab84bdcf92e7bda902e87d

Lenke til kommentar

Svaret på spørsmålet ditt er utvilsomt "ja". Om det er på byen, på busstasjonen eller på McDonalds - dersom du kjører KINO og de ikke "motsetter" seg det, så vet du hvor du er, uten at hun behøver å si det. Du kan godt kalle det en "umulig rejection" siden hun aldri sier noe, men du tolker signalene hennes for å vite hvor du er. Det er derfor alt handler om sosial kalibrasjon og KINO. Har man et visst innblikk i de to delene så finnes det i realiteten ingen grenser for hva du kan oppnå.

Lenke til kommentar

Hater å ha aldersforskjell som hovedfiende. Satt med henne og noen andre, som mente de kunne se at det var noe mellom oss. Men enten er hun ikke interessert eller så ble hun litt satt ut, enden på visa var uansett at hun kom trekkende med at det er en ganske stor aldersforskjell på oss. Hun eldst.

 

Jeg har ikke tenkt å gi opp helt ennå, men det er uansett et slag i trynet som jeg helst hadde vært foruten.

 

Postet av anonym: f1c117294e75b39038d2c313aa820fbd

Lenke til kommentar

Svaret på spørsmålet ditt er utvilsomt "ja". Om det er på byen, på busstasjonen eller på McDonalds - dersom du kjører KINO og de ikke "motsetter" seg det, så vet du hvor du er, uten at hun behøver å si det. Du kan godt kalle det en "umulig rejection" siden hun aldri sier noe, men du tolker signalene hennes for å vite hvor du er. Det er derfor alt handler om sosial kalibrasjon og KINO. Har man et visst innblikk i de to delene så finnes det i realiteten ingen grenser for hva du kan oppnå.

 

Hva med de kvinnfolka som ikke tør å si ifra? :)

Lenke til kommentar

Svaret på spørsmålet ditt er utvilsomt "ja". Om det er på byen, på busstasjonen eller på McDonalds - dersom du kjører KINO og de ikke "motsetter" seg det, så vet du hvor du er, uten at hun behøver å si det. Du kan godt kalle det en "umulig rejection" siden hun aldri sier noe, men du tolker signalene hennes for å vite hvor du er. Det er derfor alt handler om sosial kalibrasjon og KINO. Har man et visst innblikk i de to delene så finnes det i realiteten ingen grenser for hva du kan oppnå.

 

Hva med de kvinnfolka som ikke tør å si ifra? :)

De sier ifra i form av måten de reagerer på KINOen din.

Lenke til kommentar

...

 

Hvordan fungerer det når jenta er eldre? :roll:

 

 

Han bruker det stort sett i situasjoner der jenta er eldre. Han forteller rett og slett at han har opplevd og erfart mer i livet enn jenta, på tross av at han er yngre. Satt i en leken setting.

 

Er det for en spøk så er det greit nok. Jeg syntes ikke settingen han sa det i hørtes ut som en "leken" tone, men heller litt arrogant. Men hva vet jeg, har jo aldri hørt han si det.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest så mye, men hører støtt og stadig at '60 years of challenge' er anbefalt. Jeg synes uansett at du ikke bør lese 10-talls av bøker. Det virker som om de aller fleste bare mater innpå med informasjon til de ikke klarer å holde styr på hva de faktisk skal gjøre. Det ender med at du går rundt som et levende leksikon, som overanalyserer hver minste detalj kvinnfolket sier og gjør.

 

Anbefaler deg heller å ta i bruk det du har lært hittil. Prøv det ut. Få det virkelig til å sitte og bli en naturlig del av deg. Etter hvert som du blir kongruent med det du gjør kan du fortsette studiene på veien til en sosial vinner.

Bra skrevet!

 

Problemet med å lese for mange bøker, er at i bok A må du gjøre akkurat dette for å få dama, mens i bok B må du ikke gjøre det. Dette gjør deg forvirret og får deg til å overanalysere, hvilket fører til fail

Lenke til kommentar

Var på fest i helga, ei venninne skulle joine nachspel etterpå sammen med 3 andre venninner.. Jeg har target på 1 av de..

 

Dette funker:

Smil litt lurt og vær glad ;) Alltid.

Ha litt utfordrende/flørtende øyner, dette har aldri slått feil på meg?

Begynn å snakke om jobb eller studier også kan du jo si at hvis f.ex "Jasså du er kjørelærer? Men da kan jo du lære meg å kjøre ;P" Bare sånn enkel humour alle kan få til.. Ha ha så ler vi litt og koser oss.

Begynn å fortell slik at verdiene dine kommer opp.. F.ex at du var på byen akkurat med noen venninner (Fortell at kvinner allerede er i livet ditt og at du har options) Eller at du er en kar som har det gøy, "Jeg var akkurat på ferie og shoppa og koste meg" o.s.v

Begynn og se etter ting/tang på henne som du kan ta/se på, leke med.. Jeg på den festen der sa bare sånn fordi jeg følte meg så bra (jeg drakk ikke engang alkohol på den festen) "Fin rød negllakk du har på deg der" :D

Og hun bare lo.. Etterpå når samtalen fade`t sakte ut snudde jeg meg litt bort til en kompis og snakka med han da kom hun og lente ene armen sin oppå skuldra mi og hun viste KINO allerede der uten at jeg gjorde noe spessielt.. Hun hadde faktisk litt KINO på meg allerede før det.. litt sånn slå på låret mitt og le og jeg tulla selfølgelig tilbake med at "jeg slår ikke jenter jeg vettø :thumbup:"

 

Det å utfordre (Kanskje nuppe henne med pekefingeren på haka) og få dreisen på KINO etterhvert er WIN! Får du kyssa med ho så kan du enda lettere be hun ut på middag eller hjem til seg og da kan man fortsette i fred og ro :)

 

Asså alle har sin stil.. Men jeg tror jeg gjorde veldig bra med min, for jeg satt litt i midtpunktet og venna mine var til stede og hun fekk jo se alt dette. Bare det og åpne ølen ble jo til ett partytriks når han heiv øllen over bordet og jeg åpna med fortenna og alle bare "wUUØØØØØY!!" :cool: (veit jeg sa jeg ikke drakk men det var 2.8%) jeg kjørte en halvtime etter det igjen liksom.

 

Så det var f.ex noen tricks der som funka veldig bra for meg, bare at jeg ble så trøtt etterhvert at jeg fant det ikke så viktig å få meg kyss den kvelden der at jeg bare stakk hjem og tok kvelden.

 

Men det å faktisk praktisere mer og mer, gjør mester ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva er det man skal si hvis noen spør deg når du sier "skal møte en vennine" hvor de da følger rett etter opp med "hva heter hun da?/hvem er hun da)" altså at dem virker ganske gravende når man ikke nevner konkret, men ord som får dem til å spørre gravende eller bli sjalu fordi du ikke nevner et navn eller et spesefikk ord/sted osv..

 

 

eller bare rettere sagt. Folk som maser/graver noe jævlig i og med at dem virker sjalu/nykjerrig.

Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27

Lenke til kommentar

hei, jeg har tatt opp kontakten med min gamle klassevenninne, vi har ikke pratet sammen på 3 år og nå virker hu interresert. Jeg går hvertfall ut ifra det, siden hu tar ininativ til filmkvelder og andre aktiviteter + pirker på meg hele tia vi er sammen. Vi har truffet hverandre 3 ganger nå og det er ikke til å unngå at hu prater med meg på facebook, sender melding til meg osv i mellom tiden. Det jeg er litt redd for er å havne i den vellkjente vennefella. Jeg går ut ifra at jeg ikke har gjort det og trenger et par tips til det neste steget, altså kissclose. Det er her kneika er for meg, jeg blir rett og slett psyket ut når jeg tenker på det. Har ikke noe problem med å snakke med jenter eller be de ut, skaffe nr, kino osv. Men når det kommer til kissclose svarter alt. Jeg er ikke ukyssa, men sånn jeg gjorde det forrige gang var i fylla og før det igjen spurte jeg noe som er litt usjarmende. Derfor, har noen tips til hvordan jeg kan gå fram neste gang jeg skal treffe hu? som mest sansynlig er denne uka her.

 

Skal jeg kjøre på i starten når jeg treffer hu eller vente til vi skal si hade?

 

jeg er ganske gira på å gjøre det nå, siden jeg feiga ut sist gang. Og jeg har jævlig lyst til å komme meg over "kneika"

Prøv sprit.

Dust! Ossen skal han bli oppfatta som en seriøs kar hvis han prøver å sjenke henne?!

Da blir han jo tatt for å være en player som bare vil leke og ha det gøy, og det er ikke sikkert det vil fungere i det hele tatt! Sprit er for pingler, alle kan dra på fest bli brisne og skru på sjarmen, det er nesten ikke til å unngå det hvis man vil ha seg dame på fest!

 

Frarådes på det sterkeste.

Sprit på deg selv, selvsagt.

 

Hvis man er litt nervøs og ikke klarer å slappe av, så skader det ikke med litt alkohol. Ikke for mye, selvsagt. Bare nok til å slappe litt mer av.

 

Hvorfor frarådes det å bli brisen for å skru på skjarmen?

Lenke til kommentar

hei, jeg har tatt opp kontakten med min gamle klassevenninne, vi har ikke pratet sammen på 3 år og nå virker hu interresert. Jeg går hvertfall ut ifra det, siden hu tar ininativ til filmkvelder og andre aktiviteter + pirker på meg hele tia vi er sammen. Vi har truffet hverandre 3 ganger nå og det er ikke til å unngå at hu prater med meg på facebook, sender melding til meg osv i mellom tiden. Det jeg er litt redd for er å havne i den vellkjente vennefella. Jeg går ut ifra at jeg ikke har gjort det og trenger et par tips til det neste steget, altså kissclose. Det er her kneika er for meg, jeg blir rett og slett psyket ut når jeg tenker på det. Har ikke noe problem med å snakke med jenter eller be de ut, skaffe nr, kino osv. Men når det kommer til kissclose svarter alt. Jeg er ikke ukyssa, men sånn jeg gjorde det forrige gang var i fylla og før det igjen spurte jeg noe som er litt usjarmende. Derfor, har noen tips til hvordan jeg kan gå fram neste gang jeg skal treffe hu? som mest sansynlig er denne uka her.

 

Skal jeg kjøre på i starten når jeg treffer hu eller vente til vi skal si hade?

 

jeg er ganske gira på å gjøre det nå, siden jeg feiga ut sist gang. Og jeg har jævlig lyst til å komme meg over "kneika"

Prøv sprit.

Dust! Ossen skal han bli oppfatta som en seriøs kar hvis han prøver å sjenke henne?!

Da blir han jo tatt for å være en player som bare vil leke og ha det gøy, og det er ikke sikkert det vil fungere i det hele tatt! Sprit er for pingler, alle kan dra på fest bli brisne og skru på sjarmen, det er nesten ikke til å unngå det hvis man vil ha seg dame på fest!

 

Frarådes på det sterkeste.

Sprit på deg selv, selvsagt.

 

Hvis man er litt nervøs og ikke klarer å slappe av, så skader det ikke med litt alkohol. Ikke for mye, selvsagt. Bare nok til å slappe litt mer av.

 

Hvorfor frarådes det å bli brisen for å skru på skjarmen?

Det var ikke det jeg sa. Jeg fraråder han å bli full. Men jo alkohol kan være ett "fint middel" om man klarer å kontrolere det.. I visse mengder asså.

 

edit: Også ikke nok med det, klarer han å være seg selv uten sprit sparer han for det første penger, han får bedre selvtillit, og han gainer mer og bedre erfaring av å la hver. Men joa såklart jeg nekter han ikke å drikke, jeg syns bare at alkohol er for pinglette fitter som tar letteste utvei.. Alle kan drikke og sjarmere, det er nesten noe rart om det ikke går.. Men de som klarer uten er ekte vare.

 

Er klart det er koselig å drikke en gang iblant, men 90% av de jeg har festa med blir ubrukelig full, derfor syntes jeg bare ikke det var noen god ide.. Men jojo såklart.. Litt er bra ;)

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...