Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er galt med et lite player-rykte i ny og ne? Så lenge man takler det, så kommer jenter til å dras mot deg som et helvete.

Får "han" player rykte av å skjenke jenta på sprit for å prøve å kysse jenta? Det virker som ett over-desperat forsøk på å få noe så lite som ett kyss.. Good lord how tragic. Jeg ville invitert kanskje på filmkveld så ville jeg sitti litt inntil til henne, sånn at jenter pleier nesten always å lene seg tilbake for mer comfort, og kanskje kysset henne forsiktig på kinnet.. Hvis hun er så keen som han sier og ikke "just-friends" kommer hun til å kaste seg over han.

Lenke til kommentar

Da blir han jo tatt for å være en player som bare vil leke og ha det gøy, og det er ikke sikkert det vil fungere i det hele tatt!

Filmkveld og fisefin eskalering er bare kjedelig, men jeg sier ikke at man skal få jenta drita heller.

 

Vær mann og kjør litt heftigere eskalering. Selv går jeg ut fra at ei jente vil knulle meg så lenge hun prater med meg - spesielt siden jeg kjører heftig seksuell utstråling. Siden hun fortsatt prater med meg "godtar" hun at jeg er ekstremt seksuell, og dermed er det bare forventet at jeg skal eskalere.

 

Vi kan være i en dyp samtale (har så klart kjørt en del kino, push&pull, punish/reward og heftige mengder fuckeyes), jeg har sagt mitt og sitter nå bare å hører på det hun sier mens jeg gir henne fuckeyes. Skaper pinlig stillhet osv, før jeg f.eks. tar en finger under haken hennes og guider henne inn til et kyss - eventuelt om hun liker det litt mer røft: ta tak i nakkehåret og guide henne inn til et kyss.

 

 

 

Anyhoo, poenget mitt er at det er ingenting galt i å bli oppfattet som player, så lenge man er kongruent med den rollen. Jenter blir nysgjerrig, du setter en fin ramme rundt hva de kan forvente +++ Så lenge du takler det, er det fantastisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil ikke det bare før mer til at hun får da den bekreftelsen av deg at det er greit at folk flørter med hun

Jo, det er det som er poenget. Alternativet er at du sier at det ikke er greit at gutter flørter med henne, og det stråler usikkerhet. Poenget er uansett at du ikke skal bry deg om hun blir sjekket opp - du må faktisk gi faen. Kommer ingenting godt av sjalusi og hun blir nok sjekket opp uansett, det er like greit at du godtar det.

Lenke til kommentar

Hjelp!

 

Eg har nettopp kommet i kontakt med en meget bra jente. Vi har foreløpig bare kontakt over internett og telefon pga avstanden. Lurer bare på hvordan eg kan eskalere over tlf og internett for å gjør meg sjøl intresant for hun.. Traff på hun for et par dager siden over møteplassen. Har lagt henne til på FB og msn. Fikk tlf nummert hennes i dag.

 

Takk for alle svar på forhånd ;P

 

PS: Skal nok opp å besøke henne i påsken ;P

Lenke til kommentar

Da blir han jo tatt for å være en player som bare vil leke og ha det gøy, og det er ikke sikkert det vil fungere i det hele tatt!

Filmkveld og fisefin eskalering er bare kjedelig, men jeg sier ikke at man skal få jenta drita heller.

 

Vær mann og kjør litt heftigere eskalering. Selv går jeg ut fra at ei jente vil knulle meg så lenge hun prater med meg - spesielt siden jeg kjører heftig seksuell utstråling. Siden hun fortsatt prater med meg "godtar" hun at jeg er ekstremt seksuell, og dermed er det bare forventet at jeg skal eskalere.

 

Vi kan være i en dyp samtale (har så klart kjørt en del kino, push&pull, punish/reward og heftige mengder fuckeyes), jeg har sagt mitt og sitter nå bare å hører på det hun sier mens jeg gir henne fuckeyes. Skaper pinlig stillhet osv, før jeg f.eks. tar en finger under haken hennes og guider henne inn til et kyss - eventuelt om hun liker det litt mer røft: ta tak i nakkehåret og guide henne inn til et kyss.

 

 

 

Anyhoo, poenget mitt er at det er ingenting galt i å bli oppfattet som player, så lenge man er kongruent med den rollen. Jenter blir nysgjerrig, du setter en fin ramme rundt hva de kan forvente +++ Så lenge du takler det, er det fantastisk.

1+ Ja det er fint det at de er nysgjerrige, holder det gående.

 

MEN, er ikke dette litt vel tidlig for han? Var bare det jeg ville fram te. De kan godt drekke seg dritings, fly rundt og surre i byen å ha det gøy, eller knulle, men da burde de kjenne hverandre litt bedre først syns nå jeg.

 

Derfor er som regel kino eller film en god førstedate for de fleste.

Man går ikke brå-macho rett på en jente, da får hun kanskje inntrykk av noe du egentlig ikke er.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har hatt problemer med å omstille seg til "en pua" på grunn av tidligere væremåter?

 

Jeg sliter litt med å omstille meg helt på grunn av mine roller i samfunnet. Jeg har på en måte flere forhåndsbestemte "roller", eller i det minste "forventet adferd" i diverse omgivelser og med folk jeg er sammen med.

 

Jeg er politisk aktiv, jeg driver med idrett, jeg har to jobber, jeg har familie og jeg har venner. I alle disse tilfellene har jeg opparbeidet meg en rolle hvor folk forventer en gitt adferd av meg. Ikke alle disse rollene passer helt sammen med en "pua"-stil, og noen er veldig krevende å forandre.

 

Jeg har til nå lest en del materiale, prøvd ut en del, forkastet en del og sett meg ut det som ser ut til å virke. Problemet er som sagt at jeg ikke helt har klart å omstille meg. Jeg føler at jeg bare bruker det jeg har lært meg i veldig få situasjoner, og da helst på lørdagskveld etter klokka 9.

 

Hva gjorde/gjør dere for å ta den totale forandringen? Slet dere med noe av det samme som meg?

 

Postet av anonym: d0fb343e5e5b3500c42a930e24f40e25

Lenke til kommentar

Hvor står det at en politisk aktiv mann som har familie og holder på med idrett ikke kan være flink med damer? Hadde jeg vært deg ville jeg kastet vekk hele ideen om å bli "pua", og i isteden fokusere på å bli FLINK med damer.

 

Bygg deg selv som en person som holder på med politikk, idrett, familie etc, RUNDT det å være flink med damer. Ikke omvendt.

Endret av Vidunderbumm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen her som har hatt problemer med å omstille seg til "en pua" på grunn av tidligere væremåter?

 

Jeg sliter litt med å omstille meg helt på grunn av mine roller i samfunnet. Jeg har på en måte flere forhåndsbestemte "roller", eller i det minste "forventet adferd" i diverse omgivelser og med folk jeg er sammen med.

 

Jeg er politisk aktiv, jeg driver med idrett, jeg har to jobber, jeg har familie og jeg har venner. I alle disse tilfellene har jeg opparbeidet meg en rolle hvor folk forventer en gitt adferd av meg. Ikke alle disse rollene passer helt sammen med en "pua"-stil, og noen er veldig krevende å forandre.

 

Jeg har til nå lest en del materiale, prøvd ut en del, forkastet en del og sett meg ut det som ser ut til å virke. Problemet er som sagt at jeg ikke helt har klart å omstille meg. Jeg føler at jeg bare bruker det jeg har lært meg i veldig få situasjoner, og da helst på lørdagskveld etter klokka 9.

 

Hva gjorde/gjør dere for å ta den totale forandringen? Slet dere med noe av det samme som meg?

 

Postet av anonym: d0fb343e5e5b3500c42a930e24f40e25

 

Ikke se på deg selv eller noen andre som "puas"( iallefall ikke de som er selverklærte). Det er bare harry. Virker som om du gjør en ting som mange ikke gjør, du prøver faktisk ut ting. Det er step one, og en av de største forutsetningene for å lykkes. Lær deg prinsippene, test ut hva som fungerer for deg og bruk det, forkast det som ikke fungerer.

 

Kan ta meg selv som et eksempel. Jeg er overhodet ikke leken i sjekkestilen, synes det er direkte ukomfortabelt, og derfor holder jeg meg unna det. Prøver jeg meg så blir det bare ukongruent og sinnsykt kleint, og blir blowa ut før jeg klarer å si "rollespill". Mao, du kopierer bare andre sitt piss så lenge du må, før du sakte, men sikkert utvikler din egen identitet. Det er da det begynner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Rollemannen" her igjen.

 

Jeg ordla meg kanskje litt feil i forrige innlegg.

 

Jeg tenker slett ikke på meg selv som en 'pua', og ønsker heller ikke å bli det man bokstavelig talt definerer som en 'pua'. Må innrømme at hele uttrykket er harry, oppbrukt og sært. Det jeg derimot er interessert i er å oppnå en god kommunikasjon med kvinner, som blir oppfattet som tiltrekkende og attraktivt rent seksuelt. Det er vel her jeg tidligere har hatt problemer. Jeg har, til dels, vært mer en snill/søt-type, og nå ønsker jeg å bli en mer kjekk/sexy-type.

 

Det er her jeg møter de største problemene, da jeg ikke helt klarer å dra disse egenskapene inn i min daglige verden og identitet. Jeg skrur bare på sjekkeknappen ved utvalgte kvelder.

 

Ser at jeg har vært litt upresis ved det jeg skrev, Vidunderbumm. Det jeg mente var at jeg har "oppført" meg på visse måter, og dette har da blitt min væremåte som politiker, venn, kollega osv. Jeg kunne f.eks være den morsomme med mange venner, men som ikke drar damer.

Jeg ønsker, som du også skriver, å bygge mine sosiale roller rundt det å være god med damer.

 

Postet av anonym: 25988fdc7eab84bdcf92e7bda902e87d

Lenke til kommentar

Du sier du "skrur bare på" sjekkeknappene ved utvalgte kvelder - mener du at du har eller ikke har kontroll over dette (type alkohol som gjør at du oppfører deg på en måte osv)?

 

Det er faktisk bare én eneste måte å bli god med damer på. Det er å være MYE med damer. De er faktisk ikke fra en annen planet, de prater om gutter, TV-serier, ting som skjer i verden, morsomme hendelser i hverdagen, de er glad i sex, det er faktisk helt latterlig lite som skiller oss.

 

Du ønsker å bygge din sosiale rolle rundt det å være god med damer. Skal ikke hevde at jeg er utlært eller verdensmester i noe som helst, man lærer så lenge man lever, men det som iaf hjalp meg enormt til å bli mye bedre, var da jeg faktisk aktivt gikk inn og fikk noen veldig gode venninner som jeg kunne henge med, gå ut med og spise lunsj med. Du lærer mindsetet til jenter og forståelsen av dem ved å bare være med dem. Da skjønner du hva som etterhvert trigger dem rent seksuelt også. Dersom du har den sosiale biten på plass, så er det ÉN eneste ting som skiller deg fra å bli søt/snill og til å bli kjekk/sexy:

 

KINO. Det kan IKKE stresses mer. Det blir nevnt side opp og side ned. Vær bevisst på DETTE aktivt hele tiden. Ha dette i bakhodet inntil det blir automatikk. Der ligger nøkkelen i å bli sett på som søt/snill (aka den som er hyggelig å prate med, men som ALDRI puller triggeren) og kjekk/sexy (viser hva han vil ha rent fysisk). ALT ligger i KINO (og da ikke den kinematografiske betydningen av ordet, men "kinaesthetics"). Der ligger nøkkelen din, kompis.

 

Practice and enjoy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...