Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen som jeg årner day 2's for tiden. 2011 har vært et latterlig bra år.

 

Kjører kino hele kvelden på jente, venninne vil dra så hun blir dratt med. Jeg ber hun gi meg et kyss på kinnet, i det hun nærmer seg kinnet snur jeg og hun treffer leppene mine. Whoops! Anklager henne for å ha gjort det med vilje, hun sier at hun ikke vil "smaske" foran alle sammen, men at jeg kunne møte henne på dametoalettet om 1 minutt.

 

Them girls. Skal møte henne i kveld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg dret meg ut på byen igår... Snakket med ei flott jente en stund, fulgte henne hjem, på vei hjem spurte hun om jeg ville sove på sofaen hennes... Dum (eller full) som jeg var, svarte jeg: Neida, det går bra, jeg kan ta bussen hjem.

 

Våknet opp idag tidlig og skjønte hva jeg hadde sagt nei til... :wallbash:

 

Og du lurer på om du gjorde noe dumt? :blink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sorry for at jeg avbryter catfighten her, men jeg har fått et lite problem som jeg håper dere PUA gutta kan hjelpe meg med noen synspunkter på.

 

Saken er den at jeg gjorde det slutt med dama for en måneds tid siden, og bestemt meg først for 2 uker siden for å begynne med sjekking igjen. Dette gikk bedre enn forventet synes jeg selv da det er stund siden jeg holdt på med dette aktivt. Uansett jeg visste om en jente som jeg trodde i utgangspunktet var skikkelig keen på meg. Hvertfall virket sånn alle gangen vi har truffet hverandre. Hinta til litt diverse, men jeg har alltid vært ganske standhaftig på det punktet at jeg skal ikke være utro og det har jeg klart(brent barn skyr ilden og alt det pisset der..).

 

Uansett tilbake til selve problemet mitt den kvelden. Jeg møter hun på et felles vors, og hun er som vanlig interessert, og vi begynner å rote der. Så stikker vi til byen og alt går bra der helt til rett før stengetid... Da blir hun plutselig sjekket opp av en random dude, og hun får nummeret hans(Det hører også med til sakens kjerne her at hun sa til en venninne av meg at nå skal hun gjøre meg sjalu rett før) Jeg blir jo selvfølgelig pissed på grunn av det her, men viser det ikke der og da.

 

Følger jenta hjem og tror fortsatt det er done deal(JA, idioti på høyt nivå jeg vet...), men på veien hjem sier hun at hun ikke er keen på å finne på noe mer i dag. Så der står jeg med en dame som jeg føler har lurt meg. På det tidspunktet dro jeg bare fra hun og videre på et nach.

 

I etterkant har jeg hørt at dette er en taktikk hun bruker bevisst på gutter hun liker. Går fra driit keen til totalt uinteressert.

 

Men tilbake til mitt problem: Jeg føler vel egentlig ikke at jeg kan stole på jenta etter denne hendelsen, og synd og si det men har fått litt følelser for hun og... Så dette er jo med på og gjøre saken overkkant komplisert for min del.

 

Så hva burde jeg egentlig gjøre? Og er det noen som har vært borti noe lignende, eller vet hvorfor hun oppførte seg som hun gjorde?

Du skulle hatt skikkelig nærkontakt allerede på vors, om ikke der på byen du. Da er det mye lettere og reservere verdiene om du føler at noe er litt uggent. Som f.ex at hun blir skjekket opp av en random kar er noe du bare vil gå bort fra uten å si hade, for du er en bra kar, du har det gøy, og du kan dra på nach og ha det enda mer gøy og muligens treffe andre jenter.. Sånt er bra for det gjør jenta nervøs (hvis hun liker deg da såklart, og sånn som du setter det skulle man jo tro det).

 

Men hvis du bare prater med henne og er grei og snill (sier ikke at du gjorde dette fult ut) Men da får jenter asså litt sånn "just-friends" tanker, så du må nesten ta litt på henne, og tulle med henne og utfordre henne rett og slett :) Det funker fjell hver gang. Er klart det er litt flaut for sånne som ikke er helt vant med skjekking, men når man kommer over det så er det lekende lett. Og er hun ikke noe å satse på har du skilsa til og finne deg noen andre og noen bedre :)

Lenke til kommentar

hei, jeg har tatt opp kontakten med min gamle klassevenninne, vi har ikke pratet sammen på 3 år og nå virker hu interresert. Jeg går hvertfall ut ifra det, siden hu tar ininativ til filmkvelder og andre aktiviteter + pirker på meg hele tia vi er sammen. Vi har truffet hverandre 3 ganger nå og det er ikke til å unngå at hu prater med meg på facebook, sender melding til meg osv i mellom tiden. Det jeg er litt redd for er å havne i den vellkjente vennefella. Jeg går ut ifra at jeg ikke har gjort det og trenger et par tips til det neste steget, altså kissclose. Det er her kneika er for meg, jeg blir rett og slett psyket ut når jeg tenker på det. Har ikke noe problem med å snakke med jenter eller be de ut, skaffe nr, kino osv. Men når det kommer til kissclose svarter alt. Jeg er ikke ukyssa, men sånn jeg gjorde det forrige gang var i fylla og før det igjen spurte jeg noe som er litt usjarmende. Derfor, har noen tips til hvordan jeg kan gå fram neste gang jeg skal treffe hu? som mest sansynlig er denne uka her.

 

Skal jeg kjøre på i starten når jeg treffer hu eller vente til vi skal si hade?

 

jeg er ganske gira på å gjøre det nå, siden jeg feiga ut sist gang. Og jeg har jævlig lyst til å komme meg over "kneika"

Lenke til kommentar

Det er ikke noe hokus pokus, er bare å kjøre på. Go for the kiss.

 

Hun virker hvertfall veldig interessert hvis hun tar initiativ til filmkvelder osv.

 

Når dere prater sammen, hvor er øynene hennes? Holder hun øyekontakt, eller beveger hun øynene sine opp til øynene dine og ned mot munnen din og opp igjen flere ganger? Hvis det er det siste, så DO IT! Hun vil bli kysset :)

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg dret meg ut på byen igår... Snakket med ei flott jente en stund, fulgte henne hjem, på vei hjem spurte hun om jeg ville sove på sofaen hennes... Dum (eller full) som jeg var, svarte jeg: Neida, det går bra, jeg kan ta bussen hjem.

 

Våknet opp idag tidlig og skjønte hva jeg hadde sagt nei til... :wallbash:

 

Og du lurer på om du gjorde noe dumt? :blink:

 

Omtrent 10min før jeg skulle ta taxi hjem med en kamerat endte jeg opp på et soverom med 3 andre jenter. Vi lå bare å chillet i senga,

plutselig ser jeg ut vinduet og der står taxien. Jeg får panikk og MÅ ut...

Neida, de hadde visst låst døra!

 

Jeg starter en febrilsk klappjakt etter nøkkelen. Naiv som jeg er. Det var visst "ingen" som hadde tatt den. Plutselig finner ei av dem den under senga. Jeg tar den, flyr ut døra og springer ut til drosjen....

 

Etterpåklokskap: check

 

Ellers en fin kveld. Utrolig hvordan det drar når du er en av de få guttene som våger seg ut på dansegulvet.

Lenke til kommentar

hei, jeg har tatt opp kontakten med min gamle klassevenninne, vi har ikke pratet sammen på 3 år og nå virker hu interresert. Jeg går hvertfall ut ifra det, siden hu tar ininativ til filmkvelder og andre aktiviteter + pirker på meg hele tia vi er sammen. Vi har truffet hverandre 3 ganger nå og det er ikke til å unngå at hu prater med meg på facebook, sender melding til meg osv i mellom tiden. Det jeg er litt redd for er å havne i den vellkjente vennefella. Jeg går ut ifra at jeg ikke har gjort det og trenger et par tips til det neste steget, altså kissclose. Det er her kneika er for meg, jeg blir rett og slett psyket ut når jeg tenker på det. Har ikke noe problem med å snakke med jenter eller be de ut, skaffe nr, kino osv. Men når det kommer til kissclose svarter alt. Jeg er ikke ukyssa, men sånn jeg gjorde det forrige gang var i fylla og før det igjen spurte jeg noe som er litt usjarmende. Derfor, har noen tips til hvordan jeg kan gå fram neste gang jeg skal treffe hu? som mest sansynlig er denne uka her.

 

Skal jeg kjøre på i starten når jeg treffer hu eller vente til vi skal si hade?

 

jeg er ganske gira på å gjøre det nå, siden jeg feiga ut sist gang. Og jeg har jævlig lyst til å komme meg over "kneika"

Prøv sprit.

Lenke til kommentar

hei, jeg har tatt opp kontakten med min gamle klassevenninne, vi har ikke pratet sammen på 3 år og nå virker hu interresert. Jeg går hvertfall ut ifra det, siden hu tar ininativ til filmkvelder og andre aktiviteter + pirker på meg hele tia vi er sammen. Vi har truffet hverandre 3 ganger nå og det er ikke til å unngå at hu prater med meg på facebook, sender melding til meg osv i mellom tiden. Det jeg er litt redd for er å havne i den vellkjente vennefella. Jeg går ut ifra at jeg ikke har gjort det og trenger et par tips til det neste steget, altså kissclose. Det er her kneika er for meg, jeg blir rett og slett psyket ut når jeg tenker på det. Har ikke noe problem med å snakke med jenter eller be de ut, skaffe nr, kino osv. Men når det kommer til kissclose svarter alt. Jeg er ikke ukyssa, men sånn jeg gjorde det forrige gang var i fylla og før det igjen spurte jeg noe som er litt usjarmende. Derfor, har noen tips til hvordan jeg kan gå fram neste gang jeg skal treffe hu? som mest sansynlig er denne uka her.

 

Skal jeg kjøre på i starten når jeg treffer hu eller vente til vi skal si hade?

 

jeg er ganske gira på å gjøre det nå, siden jeg feiga ut sist gang. Og jeg har jævlig lyst til å komme meg over "kneika"

Prøv sprit.

Dust! Ossen skal han bli oppfatta som en seriøs kar hvis han prøver å sjenke henne?!

Da blir han jo tatt for å være en player som bare vil leke og ha det gøy, og det er ikke sikkert det vil fungere i det hele tatt! Sprit er for pingler, alle kan dra på fest bli brisne og skru på sjarmen, det er nesten ikke til å unngå det hvis man vil ha seg dame på fest!

 

Frarådes på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe hokus pokus, er bare å kjøre på. Go for the kiss.

 

Hun virker hvertfall veldig interessert hvis hun tar initiativ til filmkvelder osv.

 

Når dere prater sammen, hvor er øynene hennes? Holder hun øyekontakt, eller beveger hun øynene sine opp til øynene dine og ned mot munnen din og opp igjen flere ganger? Hvis det er det siste, så DO IT! Hun vil bli kysset :)

 

Når vi snakker over dataen og sms så er hu veldig vennlig og ikke noe spesielt flørtende. Jeg veit ikke om det er får å få meg usikker eller om det er noe annet, men antar det er først nevnte siden hu vil ha meg med på tingen veldig ofte. Når vi er sammen så bruker hu de klassiske "jeg er sterkere enn deg og du klarer ikke å legge meg i bakken" og da ender det med at vi blir "leikeslossing". Jeg prøver egentlig å unngå hu på dataen og sms og ringer istede når vi skal avtale ting.

 

øyekontakten har jeg ikke lagt så mye merke til (er ganske nybegynner innen for sjekking), men vi har god øyekontakt og den blir holdt ganske lenge. Skal sjekke neste gang jeg treffer hu om hu ser på leppene. Men, når jeg skal kysse. Skal jeg gå sakte fram, eller bare smelle på istede for hadeklem?, så hu blir litt "sjokert".

 

Takker for svara jeg har fått og kommer til å få

Lenke til kommentar

Haha. Det må likevel gjøres kongruent. Du må gjøre det uten at du står der som en idiot etterpå. Det er de sekundene ETTER at du har gjort det som avhenger om du brant eller bygget en bro. Har enda tilgode å havne i førstnevnte.

 

EDIT: En kissclose er enten ja eller nei avhengig av hva du har gjort FØR kysset. Om du hele kvelden har spilt lommetennis med deg selv så sier det seg selv at du vil bli rejecta i 99 av 100 tilfeller. Jeg pleier å eskalere normalt og evt. si "kom her, jeg vil gi deg et nattanuss". Når dere først er igang kan du bare fortsette. Dersom hun avbryter den fort så pleier jeg å si "hva? er det det beste du klarer? det var nesten som å kysse lillesøsteren min". Da blir de ofte furtne og skal motbevise. Fieldtestet sikkert 10 ganger.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Ta det som et hint, ikke som noe hun gjøre før du kan kysse henne. At hun holder øyekontakt lenge er også et bra tegn. Kyss henne når dere lekesloss. Ikke kast deg over og overrask henne. Når dere ligger der ansikt til ansikt på gulvet/sofaen og holder hverandre fast, bøy hodet frem og kyss henne, i normalt tempo. La hun se at det er i ferd med å skje.

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...