ThaM0Zart Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noen som har samme problem som meg, hvis ei jente, uansett hvor fin/mindre fin hun er, så klarer en ikke å si nei hvis hun vil noe? 2 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har tips til film/bøker som lærer meg å knulle bedre? Har dame så jeg ønsker selvfølgelig å ha verdenshistoriens beste sexliv . Sex God Method av Daniel Rose renner meg i hu. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen som har samme problem som meg, hvis ei jente, uansett hvor fin/mindre fin hun er, så klarer en ikke å si nei hvis hun vil noe? Gjorde det før. Ser ikke på det som et problem. Stygge jenter er practice. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) I dag har mange brikker falt på plass. Den store akillesen min er at jeg ALLTID har vært safe, jeg pinger og forventer å få pong tilbake - gjør jeg ikke det har jeg flaket ut i frykt for avvisning. I dag pinget jeg som faen på en day #2 (lett eskalering), fikk NULL respons, eller, responsen var at hun ikke responderte hverken negativt eller positivt. Prøvde "ALT" for å vite HVOR jeg lå i landet (i 4 timer!!!!), null respons. På dette tidspunktet hadde jeg vanligvis flaket ut fordi jeg er en feig fitte og fordi jeg vil opprettholde 100 % pull rate (: P), men i dag bestemte jeg meg for å likevel prøve. Gikk for makeouten uten å egentlig få noe respons - funket som faen. Det jeg lærte var; no response is a good response. Endret 28. februar 2011 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hva er greia med at jeg ikke blir like tent på en person som jeg før syns var skambra? (snakk om 1-3måneders tid) Tenker da på en jente som jeg så og si ikke blir tent av lengre på grunn av mye tull som har skjedd. At hun oppfører seg slik at jeg blir lei? Trodde ikke det skulle ha noe å si på om jeg blir tent av jenta. Trodde ikke det var sånn med gutter, men er vel individuelt. Andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har opplevd mange ganger at jenter som i starten såg utruleg bra ut, rett og slett blir styggar når eg blir kjent med dei, dvs om dei har ei personlegheit som går meg i mot. Fungere jo sjølvsagt begge veier, om ei jente har ei fantastisk flott personlegheit, so blir ho med ein gang litt finare. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Personlighet har mye å si, og jeg har også lagt merke til fine jenter blir uattraktiv med engang jeg ser de snuser eller røyker. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg liker å kalle det "fargelegging" av en persons personlige egenskaper (personlighet). F. eks når du er forelsket i en person, både oneitis og vanlig forelskelse, så har de en tendens til å virke fantastiske. Når den forelskelsen går over så ser du plutselige helt andre sider av personen, og da tenker du gjerne "hva faen drev jeg med, hun er jo et troll" elns. Jeg holdt på å havne i et forhold med en overkristen, sosialt awkward jente som behandlet meg som annenhånds bagasje. En har også det 60 (tror jeg) snakket om, når du ser en stygg fyr date en utrolig pen jente. De fleste vil tenke "hvordan?", men her kommer også fargeleggingsprinstippet inn. Først kan hun ha funnet ham stygg, men etter tid så endres dette. Noen ganger pga personlighet eller mangel på alternativer (De fleste mennesker går ikke utenfor sin faste sosiale sirkel for å finne en partner, i følge 60. Vet ikke om jeg er 100% enig) og andre ganger grunnet det HIMYM-folkene kaller "The Mermaid Theory". Gi det nok tid, og du vil se den andre personen i et helt annet lys. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er ikke bare jenter som trenger mental tenning. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 I dag har mange brikker falt på plass. Den store akillesen min er at jeg ALLTID har vært safe, jeg pinger og forventer å få pong tilbake - gjør jeg ikke det har jeg flaket ut i frykt for avvisning. I dag pinget jeg som faen på en day #2 (lett eskalering), fikk NULL respons, eller, responsen var at hun ikke responderte hverken negativt eller positivt. Prøvde "ALT" for å vite HVOR jeg lå i landet (i 4 timer!!!!), null respons. På dette tidspunktet hadde jeg vanligvis flaket ut fordi jeg er en feig fitte og fordi jeg vil opprettholde 100 % pull rate (: P), men i dag bestemte jeg meg for å likevel prøve. Gikk for makeouten uten å egentlig få noe respons - funket som faen. Det jeg lærte var; no response is a good response. Bra at det funka! Men vil si at det kanskje beste som kunne skjedd deg var om du faktisk ble avvist. Ligger det ikke fortsatt en liten frykt for å bli avvist? 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 I dag har mange brikker falt på plass. Den store akillesen min er at jeg ALLTID har vært safe, jeg pinger og forventer å få pong tilbake - gjør jeg ikke det har jeg flaket ut i frykt for avvisning. I dag pinget jeg som faen på en day #2 (lett eskalering), fikk NULL respons, eller, responsen var at hun ikke responderte hverken negativt eller positivt. Prøvde "ALT" for å vite HVOR jeg lå i landet (i 4 timer!!!!), null respons. På dette tidspunktet hadde jeg vanligvis flaket ut fordi jeg er en feig fitte og fordi jeg vil opprettholde 100 % pull rate (: P), men i dag bestemte jeg meg for å likevel prøve. Gikk for makeouten uten å egentlig få noe respons - funket som faen. Det jeg lærte var; no response is a good response. Bra at det funka! Men vil si at det kanskje beste som kunne skjedd deg var om du faktisk ble avvist. Ligger det ikke fortsatt en liten frykt for å bli avvist? Kanskje, men jeg lever i troen om at DERSOM man kalibrerer enhver sosial situasjon rett, så vil man aldri bli avvist. Så for meg vil det rent kalibreringsmessig være et nederlag. Men jeg fortjener kanskje å få en liten schmell, men jeg ønsker absolutt ikke at det skal hende Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen som har samme problem som meg, hvis ei jente, uansett hvor fin/mindre fin hun er, så klarer en ikke å si nei hvis hun vil noe? Det kommer ann på om hun vil ha sex eller ha meg til å vaske bilen hennes. Jeg elsker nemlig å vaske biler. 5 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hva er greia med at jeg ikke blir like tent på en person som jeg før syns var skambra? (snakk om 1-3måneders tid) Tenker da på en jente som jeg så og si ikke blir tent av lengre på grunn av mye tull som har skjedd. At hun oppfører seg slik at jeg blir lei? Trodde ikke det skulle ha noe å si på om jeg blir tent av jenta. Trodde ikke det var sånn med gutter, men er vel individuelt. Andre som har opplevd dette? Gratulerer, du holder på å bli voksen. 3 Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Tror nok ikke det har noe med det å gjøre, lille venn Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er litt tilfeldig det der - noen ganger møter man noen og det blir sånn "intens betatthet" - når man får det litt på avstand og man lærer personen å kjenne så blir man mindre interessert og dermed mindre tent. Har skjedd meg flere ganger. Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det som jeg syns er rart er at jeg syns hun var så bra før jeg kjente henne (jeg så hun kun her og der), men at hun ikke ble det etter 1 måned. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tror nok ikke det har noe med det å gjøre, lille venn Var det i denne tråden jeg leste at slikt som det der (uthevet), er et forsøk på å dominere? 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Riktig. Sleit med å formulere meg riktig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå