Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag har mange brikker falt på plass. Den store akillesen min er at jeg ALLTID har vært safe, jeg pinger og forventer å få pong tilbake - gjør jeg ikke det har jeg flaket ut i frykt for avvisning. I dag pinget jeg som faen på en day #2 (lett eskalering), fikk NULL respons, eller, responsen var at hun ikke responderte hverken negativt eller positivt. Prøvde "ALT" for å vite HVOR jeg lå i landet (i 4 timer!!!!), null respons. På dette tidspunktet hadde jeg vanligvis flaket ut fordi jeg er en feig fitte og fordi jeg vil opprettholde 100 % pull rate (: P), men i dag bestemte jeg meg for å likevel prøve. Gikk for makeouten uten å egentlig få noe respons - funket som faen.

 

Det jeg lærte var; no response is a good response.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Hva er greia med at jeg ikke blir like tent på en person som jeg før syns var skambra? (snakk om 1-3måneders tid)

Tenker da på en jente som jeg så og si ikke blir tent av lengre på grunn av mye tull som har skjedd. At hun oppfører seg slik at jeg blir lei? Trodde ikke det skulle ha noe å si på om jeg blir tent av jenta. Trodde ikke det var sånn med gutter, men er vel individuelt. Andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Har opplevd mange ganger at jenter som i starten såg utruleg bra ut, rett og slett blir styggar når eg blir kjent med dei, dvs om dei har ei personlegheit som går meg i mot.

Fungere jo sjølvsagt begge veier, om ei jente har ei fantastisk flott personlegheit, so blir ho med ein gang litt finare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker å kalle det "fargelegging" av en persons personlige egenskaper (personlighet). F. eks når du er forelsket i en person, både oneitis og vanlig forelskelse, så har de en tendens til å virke fantastiske. Når den forelskelsen går over så ser du plutselige helt andre sider av personen, og da tenker du gjerne "hva faen drev jeg med, hun er jo et troll" elns. Jeg holdt på å havne i et forhold med en overkristen, sosialt awkward jente som behandlet meg som annenhånds bagasje.

 

En har også det 60 (tror jeg) snakket om, når du ser en stygg fyr date en utrolig pen jente. De fleste vil tenke "hvordan?", men her kommer også fargeleggingsprinstippet inn. Først kan hun ha funnet ham stygg, men etter tid så endres dette. Noen ganger pga personlighet eller mangel på alternativer (De fleste mennesker går ikke utenfor sin faste sosiale sirkel for å finne en partner, i følge 60. Vet ikke om jeg er 100% enig) og andre ganger grunnet det HIMYM-folkene kaller "The Mermaid Theory". Gi det nok tid, og du vil se den andre personen i et helt annet lys.

Lenke til kommentar

I dag har mange brikker falt på plass. Den store akillesen min er at jeg ALLTID har vært safe, jeg pinger og forventer å få pong tilbake - gjør jeg ikke det har jeg flaket ut i frykt for avvisning. I dag pinget jeg som faen på en day #2 (lett eskalering), fikk NULL respons, eller, responsen var at hun ikke responderte hverken negativt eller positivt. Prøvde "ALT" for å vite HVOR jeg lå i landet (i 4 timer!!!!), null respons. På dette tidspunktet hadde jeg vanligvis flaket ut fordi jeg er en feig fitte og fordi jeg vil opprettholde 100 % pull rate (: P), men i dag bestemte jeg meg for å likevel prøve. Gikk for makeouten uten å egentlig få noe respons - funket som faen.

 

Det jeg lærte var; no response is a good response.

 

Bra at det funka! Men vil si at det kanskje beste som kunne skjedd deg var om du faktisk ble avvist. Ligger det ikke fortsatt en liten frykt for å bli avvist?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag har mange brikker falt på plass. Den store akillesen min er at jeg ALLTID har vært safe, jeg pinger og forventer å få pong tilbake - gjør jeg ikke det har jeg flaket ut i frykt for avvisning. I dag pinget jeg som faen på en day #2 (lett eskalering), fikk NULL respons, eller, responsen var at hun ikke responderte hverken negativt eller positivt. Prøvde "ALT" for å vite HVOR jeg lå i landet (i 4 timer!!!!), null respons. På dette tidspunktet hadde jeg vanligvis flaket ut fordi jeg er en feig fitte og fordi jeg vil opprettholde 100 % pull rate (: P), men i dag bestemte jeg meg for å likevel prøve. Gikk for makeouten uten å egentlig få noe respons - funket som faen.

 

Det jeg lærte var; no response is a good response.

 

Bra at det funka! Men vil si at det kanskje beste som kunne skjedd deg var om du faktisk ble avvist. Ligger det ikke fortsatt en liten frykt for å bli avvist?

Kanskje, men jeg lever i troen om at DERSOM man kalibrerer enhver sosial situasjon rett, så vil man aldri bli avvist. Så for meg vil det rent kalibreringsmessig være et nederlag. Men jeg fortjener kanskje å få en liten schmell, men jeg ønsker absolutt ikke at det skal hende :p

Lenke til kommentar

Hva er greia med at jeg ikke blir like tent på en person som jeg før syns var skambra? (snakk om 1-3måneders tid)

Tenker da på en jente som jeg så og si ikke blir tent av lengre på grunn av mye tull som har skjedd. At hun oppfører seg slik at jeg blir lei? Trodde ikke det skulle ha noe å si på om jeg blir tent av jenta. Trodde ikke det var sånn med gutter, men er vel individuelt. Andre som har opplevd dette?

Gratulerer, du holder på å bli voksen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...