Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nettopp fra en kveld på byen, og det ble dessverre null gull denne kvelden. Mulig det har å gjøre med at dem jeg prøvde meg på var opptatt, ifølge dem selv, men det gikk nå ikke veien.

 

Jeg kan uansett trøste meg med at det gikk bedre forrige gang. ;)

 

EDIT: Remember the compliments and forget the insults. BTW er det viktig å huske at ingenting skjer hvis man er beskjeden. Vær pågående, for ingenting kommer gratis, gutter.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Gnah. Har noe jeg må dele.

 

Er sammen med en flott jente, har vært sammen i over ett år. Jeg liker forholdet vårt og jeg liker henne, men jeg har alltid vært en litt flørtete person.

 

Ble forrige lørdag sjekket opp av det jeg vil si er en nier/tier. Sprek jente, blond, bra stil, smellvakkert ansikt og har sognedialekt ( :love: ). Da var jeg ute med kjæresten, men hun var ikke i nærheten så jeg begynte å snakke med denne jenten. Hun presenterte seg med en gang, vi snakket om hva vi studerte, hun spurte meg om hvor jeg bodde osv. Hun ble ganske nærgående (og var ikke full heller) og det var ganske tydelig at hun ville noe mer, så jeg boostet egentlig bare mitt eget ego så lenge jeg kunne. Douchebag? Ja. Så kom damen min og jaget hun vekk.

 

Jeg savner det å kunne flørte, tease andre jenter, bli teaset, men faen... Vil heller ikke forlate damen.

 

Dette var mer en oppgitt post, enn spørsmål eller historie.

Lenke til kommentar

Fordeler og ulemper med å ha kjæreste. Det er lov å flørte slik du gjorde, så det er det bare å fortsette med. Snakk med nye jenter, bli kjent med dem, få dem interessert uten at du nødvendigvis gjør det klart at du er ute etter noe, og hvis det skulle gå galt med kjæresten så tenker du ikke "Faen, skulle spurt hun søte fra noen måneder siden etter nummeret, nå ser jeg henne aldri igjen".

Lenke til kommentar

Siste gang jeg er drita. Ever. Ikke siste gang jeg drikker, men å bli drita. Jeg pleier vanligvis å bli en ålreit fyr i fylla, men greide på en kveld å være kjip mot flere folk som betyr noe for meg, inkludert en jente jeg holder på med. Verste er at jeg ikke husker det selv. Tror jeg greide å ha en all-time-low i natt.

 

Fire pils på vors og that's it.

Lenke til kommentar

Jeg savner det å kunne flørte, tease andre jenter, bli teaset, men faen... Vil heller ikke forlate damen.

 

 

I feel you. Begge parter i et forhold har et valideringsbehov som før eller siden vil strekke seg utover hva den andre klarer å utfylle, og flørting blir da en måte for å kompensere for det. Leke litt med ilden, om du vil. Jeg har et gjensidig tillitsforhold med dama, hvor jeg ikke forventer noe mer av henne enn hun gjør av meg. Driter hun seg ut så veit hun utmerket godt konsekvensene av det, det samme gjelder for meg.

Endret av NoMoreMrniceguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh, the power of pre-validation!

 

Var ute i går og traff et vennindepar jeg hadde møt på et vors i vinter. Vi hadde ikke snakket med hverandre utenom vorset, men hadde hatt en god tone. Nytt for kvelden var at de hadde med seg ei ekstra venninde jeg aldri hadde truffet før. Vi hilste på hverandre, og når hun hørte navnet mitt var det tydelig at hun hadde hørt om meg. Etter endel fnising jentene i mellom (etter det jeg forstod, hadde hun ene av de jeg hadde truffet før sagt endel positive ting om meg)Dro den ukjente jenta meg med ut på dansegulvet.

 

Ble endel dansing, kyssing og tafsing, men vanskelig og eskalere videre derfra av logistikk-messige grunner.

 

God avsluttning på en ellers grei kveld, med untak av en 30-minutters lang periode med spying og drit.

 

Kan vel også nevne at jeg har lest endel teori om sjekking, og finner emnet interresant, uten at jeg praktiserer det så mye direkte (vanskelig når du ikke er gammel nok til å gå på byn). Jeg bruker derimot mye av det i dagligdagse ineteraksjoner med andre (selvsikkert kroppspråk, øyekontakt, velstelt og velkledd, positiv, leken osv)

 

Største hindringen min er vel AA i edru tilstand.

Lenke til kommentar

Siste gang jeg er drita. Ever. Ikke siste gang jeg drikker, men å bli drita. Jeg pleier vanligvis å bli en ålreit fyr i fylla, men greide på en kveld å være kjip mot flere folk som betyr noe for meg, inkludert en jente jeg holder på med. Verste er at jeg ikke husker det selv. Tror jeg greide å ha en all-time-low i natt.

 

Fire pils på vors og that's it.

 

Ser den. Men med meg kan utfallet av å bli drita bli helt forskjellig. Kan bli en kjekkere fyr, men oftest mer douchebag. Fra nå av skal jeg faen meg roe ned på det sterkere, driter meg bare ut om jeg blir så sørpings at jeg ikke husker noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...