Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innspill på dette?

 

Stikk til et kjøpesenter med flere butikker. Gå til matbutikken. Se en fin dame. Gå sakte mot der hun befinner seg, men vis 0 interesse. Trikset er at når hun legger merke til deg(du ser at hun ser på deg i sidesynet), så legger du merke til henne. Dette fører til at hun føler at hun oppdaget deg, og at dette bare er en tilfeldig hendelse(kall det "skjebnen", whatever).

 

Uansett, når du møter blikket hennes er det viktig at du er den siste som bryter øyekontakten. Men før du bryter den si "Åh, hei!" og smil. Hun vil kanskje syns det er merkelig at en fremmed snakker til henne, men dette går greit. Vis iniativ og dominanse. Si til henne, "Hva skjer? Er du herfra?", hun vil kanskje si: "Nei, er jo her i matbutikken da. Fra Skien, joda", deretter sier du: "Hmm, jeg tror ikke jeg har sett deg før, hvilken skole gikk du på?", hun sier hvilken skole hun gikk på, du spørr: "Åja, hvordan var det der?", har du hørt noe om skolen, f.eks om det er bra/dårlig miljø, rare lærere, etc, sleng inn noen kommentarer om det. Dette skaper en falsk tillit om at dere har noe til felles.

 

Etterhvert som du får samtalen til å flyte, så kan du si: "Nei, fy faen, jeg begynner å bli litt sulten jeg. Du får bli med meg bort på *insert random spisested her* og grabbe en matbit", ikke spørr henne: "Har du lyst til å stikke bort å ta en matbit", det er viktig at du nesten kommanderer henne, du skal ikke spørre henne.

 

Hun blir med. Dere setter dere ned. Her er det flere ting du kan gjøre, det første og viktigste er å fortsette å skape denne falske tilliten, og følelsen av at dere kjenner hverandre. Så, spørr henne hva hun liker å se på tv, fortsett å spørre til dere finner noe dere begge ser på. Hvis hun er sånn: "Nei, jeg vet ikke, jeg. Alt mulig liksom", så kan du sette inn et program du liker(ikke et typisk gutte-program som f.eks MythBusters, da), eks: "Åja, så du ser ikke på The Simpsons, da?", hun vil mest sansynligvis si: "Joa, har sett på det noen gangaer", og så kan du spinne rundt dette. "Åh, jeg likte den episoden der de...", eller "Homer er så utrolig genial..." etc. En annen ting du kan si, som også skaper tillit(hvis dere er inne på Simpsons), er å si: "Har du noen gang tenkt på det at det er litt rart at Marge ikke har fortlatt Homer? Hun er jo ei fin frue, og han er en feit, lat gammel gris, barnemishandler og til tider litt av en alkis", hun vil sikkert le også kan dere fortsette.

 

Etterhvert som hun gir deg kvinnelige tegn(hun fniser, krøller håret sitt, etc), så er det viktig å sette inn et "nådestøt". Det du her skal gjøre er å si: "Nei, fy faen, det er så utrolig mye rare og gærne folk her i verden. Se på han der for-eksempel", så peker du på en person som det er noe rart med(klær, kropp, tattoveringer, etc), også når hun er enig med deg, så må du gratulere henne, f.eks si "ja, fy faen, gratulerer du er ansatt! endelig en som er enig med meg!", fortsett slik(gjøre narr av person -> belønn henne med ros). Helt til du ser en person som har samme feilen som henne(finn en med stor nese hvis jenta har stor nese, finn en med kviser hvis jenta har dette, etc, etc, etc). Når du da gjør narr av denne personen og jenta er enig har du klart det. Du har fått henne til å innrømme en feil hos seg selv, noe som er et stort plus.

 

Utover her er det flere ting du kan gjøre. En grei en, for å få berørt henne(som er viktig), er å si: "Ja, jeg så på TV om sånn at man kan lese i håndflater og se hvordan personer er, skal jeg gjøre det på deg?", grip hånden hennes og si masse tull-ball som gjelder for alle(cold-reading): "Du har mistet noe eller noen som betyr noe for deg?", "Du er en person som liker å være fri, ikke bli styrt og kontrollert", "Du liker hyggelige og ålreite mennesker", "Jeg ser du har vært ute og reist", etc, etc. Så bare spiller du videre. Bør være mulig å få nummeret hennes før dere skilles.

Lenke til kommentar

Henriko2; Jeg skjønner at du har gjennomført lydboken til Gunwitch.

Det han tar for seg av samtaler osv, er bare eksempler. Man må ikke til nød og neppe nevne akkurat disse spørsmålene eller gjøre akkurat som han.

Også en ting jeg vil kommentere på, "skape falsk tillit". Du skal jo ikke prøve å lure jenta, du skal jo bli kjent med henne. Så å skape tillit er vel det riktige ordet.

En ting man må tenke på når man "sjekker" opp jenter i butikken, er vel at de er der for en ting, nemlig å handle. De er på farten og skal sansynligvis hjem og spise eller noe rett etterpå. Så å få henne med rett fra butikken og til kafé kan by på en liten utfordring.

 

Det er ikke noe galt i det du skriver, men jeg tror du overanalyserer litt. Tenker litt for mye på hva du skal si og gjøre og når.

 

Som Gunwitch sier, prøv det ut og se om det funker for deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Henriko2; Jeg skjønner at du har gjennomført lydboken til Gunwitch.

Det han tar for seg av samtaler osv, er bare eksempler. Man må ikke til nød og neppe nevne akkurat disse spørsmålene eller gjøre akkurat som han.

Også en ting jeg vil kommentere på, "skape falsk tillit". Du skal jo ikke prøve å lure jenta, du skal jo bli kjent med henne. Så å skape tillit er vel det riktige ordet.

En ting man må tenke på når man "sjekker" opp jenter i butikken, er vel at de er der for en ting, nemlig å handle. De er på farten og skal sansynligvis hjem og spise eller noe rett etterpå. Så å få henne med rett fra butikken og til kafé kan by på en liten utfordring.

 

Det er ikke noe galt i det du skriver, men jeg tror du overanalyserer litt. Tenker litt for mye på hva du skal si og gjøre og når.

 

Som Gunwitch sier, prøv det ut og se om det funker for deg :)

Jepp. Når man skriver om å "skape falsk tillit" høres det ikke lenger ut som om man skriver en framgangsmåte for å bli kjent med en jente, da høres det mer ut som man skriver en manual for aspirerende serievoldtektsmenn. Ingen grunn til å gjøre det ting creepy enn de trenger å værra.

Lenke til kommentar

Ville kanskje prøvd å begynne setningene med noe annet enn "nei, fy faen" når du skal ta det til neste nivå.

 

Hele opplegget virka veldig kunstig imo. Virker som du har fått med deg noen brukbare teknikker der da.

 

 

Agreed.

Med mindre du prøver deg på fjorten år gamle jenter, er det ikkje kult å starte annakvar settning med "fy faen".

Lenke til kommentar

Er det faktisk et spill?

 

Første fullførte daygame idag. Var egentlig veldig tilfeldig og endte opp med FBchat. :)

Eneste kjipe var jo da: "is in a relationship with". Hah!

Breakup Notifier.

 

Å bli kjent med jenter i forhold er som å investere - du vet aldri når avkastningen kommer, og noen ganger kommer den ikke i det hele tatt, men investeringen var gratis, så det ville vært dumt å la være.

Lenke til kommentar

Er det faktisk et spill?

 

Første fullførte daygame idag. Var egentlig veldig tilfeldig og endte opp med FBchat. :)

Eneste kjipe var jo da: "is in a relationship with". Hah!

Breakup Notifier.

 

Å bli kjent med jenter i forhold er som å investere - du vet aldri når avkastningen kommer, og noen ganger kommer den ikke i det hele tatt, men investeringen var gratis, så det ville vært dumt å la være.

 

Jaja, i værste fall får man nye bekjente. Det er jo aldri feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...