Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Shit, som jeg jobba med hun ene. Creds til henne for at hun la opp til skikkelig jobbing - sa at jeg hadde dame, hvilket jeg ikke i utg.pktet har, tror jeg jobba i 40 min for makeouten.

 

Noen er vanskelige og skal av PRINSIPP ikke holde på med folk som har "kjæreste". Desto nice når det går i boks.

Huh? Hvorfor sier du at du har kjæreste når du ikke har det, om målet er å rote med en jente?

Det var ikke planlagt, det var rett og slett en tabbe. Hun virket hypp så jeg skulle diskvalifisere meg - med litt mye innabords greide jeg å si "jeg har dame". Det tok nøyaktig et halvt sekund før jeg innså at jeg nettopp gjorde det 10x vanskeligere :p

 

Men det var gøy, det ble rett og slett en utfordring og jeg måtte pløye, pløye, pløye for å komme igjennom. Kom opp med noen syke historier om at vi hadde et åpent forhold osv. Ikke akkurat text-book-material, men det funket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shit, som jeg jobba med hun ene. Creds til henne for at hun la opp til skikkelig jobbing - sa at jeg hadde dame, hvilket jeg ikke i utg.pktet har, tror jeg jobba i 40 min for makeouten.

 

Noen er vanskelige og skal av PRINSIPP ikke holde på med folk som har "kjæreste". Desto nice når det går i boks.

Huh? Hvorfor sier du at du har kjæreste når du ikke har det, om målet er å rote med en jente?

Det var ikke planlagt, det var rett og slett en tabbe. Hun virket hypp så jeg skulle diskvalifisere meg - med litt mye innabords greide jeg å si "jeg har dame". Det tok nøyaktig et halvt sekund før jeg innså at jeg nettopp gjorde det 10x vanskeligere :p

 

Men det var gøy, det ble rett og slett en utfordring og jeg måtte pløye, pløye, pløye for å komme igjennom. Kom opp med noen syke historier om at vi hadde et åpent forhold osv. Ikke akkurat text-book-material, men det funket.

Hehe, my thoughts exactly. ^^

Lenke til kommentar

Hei! Drev litt med PuA for noen år siden, men så fikk jeg kjæreste og da ble det lite av det. Men det forholdet er nå slutt. Så har litt lyst til å begynne igjen, litt roting med jenter og slikt. Noen som har noen anbefalinger om lydbøker/bøker og metoder som har virka for dem? Brukte selv Mystery's videoer og bok når jeg holdt på, blei vel nedlagt rundt 5-6 kvinnfolk på den tida, men vet ikke om det har kommet noe nytt/bedre siden, da.

 

Takk for alle svar!:)

Lenke til kommentar

Okai, beklager ordbruken, men prøv å ikke heng dere opp i det :p

Men litt mer on-topic, er det noen som har noen idé på noe av det jeg spurte etter? Lydbøker/bøker, videoguider, og slikt noe? :) Leste noen sider tilbake her om en viss sosiopatisk Gun, som hadde gode lydbøker. Er det noe å anbefale?

Lenke til kommentar

Kun i denne tråden vil man lese setningen "Hørte om han sosiopaten, er det verdt å sjekke ut?". =D

 

Mange her virket til å ta avstand fra Gun etter han skjøt en jente i ansiktet. Personlig synes jeg det er dumt, da må man også avvise Van Gogh, Hemingway og han blonde fra Nirvana - de var minst like kreisi. Les Gun, se om du liker det og om det er noe for deg, hvis ikke så går du videre.

 

Likevel støtter jeg rådet du fikk tidligere - dra ut, finn ut hvor du sliter og jobb med det. Kom gjerne tilbake med spesifikke spørsmål etter å ha vært ute på byen. Slet du med å gå opp til jenter? Jobb med AA. Slet du med å holde samtalen i gang? Start samtalen sterkere, lær deg hvordan holder samtaler i gang, slapp litt mer av, lær deg å lese jenten bedre. Sliter du med å ende opp i vennefelle? Konsentrer deg om KINO og gjør intensjonene dine klare. Sliter du med å holde interessen? Vær raskere på avtrekkeren, isolér jenten raskere, eskalér KINOen til noe litt heftigere, se hvor det tar deg.

 

Finn ut hvor du sliter og jobb med det, du trenger ikke en "overhaul", du trenger sannsynligvis bare en tune-up.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange her virket til å ta avstand fra Gun etter han skjøt en jente i ansiktet. Personlig synes jeg det er dumt, da må man også avvise Van Gogh, Hemingway og han blonde fra Nirvana - de var minst like kreisi. Les Gun, se om du liker det og om det er noe for deg, hvis ikke så går du videre.

Hell, jeg elsker Hemingway og han tok selvmord i tillegg til å være bipolar, alkoholiker, ha borderline personlighetsforstyrrelse, narsissist og flere andre symptomer ifølge legen som tok autopsi av ham.

 

Poenget er at det finnes mange genier, men fordi de er mestre i et felt betyr ikke at de trenger å være "normale" (hva er normalt?) Støtter Dorian her, så mitt råd er å ta rådene til PUA "guruene" med en klype salt. Vær obs på at noen av dem kan ha hatt mindre relasjoner med det motsatte kjønn enn deg, og vær klar over at noen av dem kan være eksentriske. Det gjør ikke rådene mindre valide, men husk kildekritikk. Klarer du det, så er du trygg fra å lese stoff som kan villede deg.

 

Av stoff kan jeg anbefale 60 Years og Challenge, Sjekkeskolen på vgb.no og Gunwitch sitt stoff ble hyllet før hendelsen hans. Vær forsiktig med andre (RSD), for de lover gull og grønne skoger og ofte ender du opp i en tilværelse der stoffet setter deg i en transe. Det høres så bra ut, og hypen fra opplevelsene deres gjør deg mett og du blir sittende som en zombie. Det beste er å gå ut og se sine egne mangler, deretter se etter stoff som kan hjelpe deg.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Why change a winning team?

 

Så du mener at PU er bare for de som sliter? Kanskje han eller andre som er allerede god på dame fronten har lyst til å bli enda bedre?

Han sier at fyren omtrent får mus kasta etter seg, og så klager han.

 

Javel? Så lenge man får mus etter seg uten å måtte gjøre noe så er man perfekt? Eller den ultimate alpha-male? Neppe.

Følg med, lille venn. Her er det snakk om "why change a winning team". Hvis noe fungerer, hvorfor forandre det?

 

Jeg skjønner ikke hvorfor du begynner å snakke om andre ting.

Lenke til kommentar

Hvorfor fjerne hitler når det hjalp tyskland.. ? gjeeez.

Helt latterlig dårlig eksempel. I lengden hjalp ikke Hitler verken Tyskland eller noen andre.

 

Når vedkommede ikke har noe problem med å ordne seg sex - bare kanskje ikke superduper-raskt - så vil jeg ikke anbefale vedkommede å begi seg ut i PU-verdenen. Det er så mye fucka saker (og personer) i den, at sannsynligheten for at der går verre for han er stor.

 

Jeg nevner:

- Sosiopatiske tendenser

- Skakkjørt økonomi

- En konstant higen etter +1

- At man blir intet mindre enn "merkelig", evt hestkuk

 

Hvorfor risikere dette, samt risikere å knulle mindre (fordi man blir mer bevisst på hva man skal gjøre rett og hva man gjør feil, istedet for å bare slappe av og la naturen gå sin gang) - istedet for å holde seg til hva som faktisk funker?

Lenke til kommentar

Holdt på med å finne et par bøker jeg skulle bestille da jeg kom over den norske versjonen av "How to win friends and influence people"... Den skal visst være veldig bra. Eller?

1. Er den dugelig på norsk? Jeg foretrekker å lese på norsk.

2. Er den verdt 305 kr?

 

Vurderte å slenge den med på bestillinga.

 

Gjorde et søk i tråden, og det så ut som den var anbefalt på det varmeste tidligere.

Dermed står jeg igjen med ett spørsmål; hvordan er den norske utgaven?

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Holdt på med å finne et par bøker jeg skulle bestille da jeg kom over den norske versjonen av "How to win friends and influence people"... Den skal visst være veldig bra. Eller?

1. Er den dugelig på norsk? Jeg foretrekker å lese på norsk.

2. Er den verdt 305 kr?

 

Vurderte å slenge den med på bestillinga.

 

Gjorde et søk i tråden, og det så ut som den var anbefalt på det varmeste tidligere.

Dermed står jeg igjen med ett spørsmål; hvordan er den norske utgaven?

 

Bare av nysgjerrighet, hvorfor lese den norske hvis du kan engelsk? Den engelske er jo "orginale" pluss at den er mye billigere.

85 spenn liksom...

http://www.amazon.com/How-Win-Friends-Influence-People/dp/1439167346/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1297967443&sr=8-1

Lenke til kommentar

Den boken er ikke dum, den har ikke fokus på "Hei søta, bli med meg hjem", men heller hvordan bli en sånn person som får til det de vil. Folk behandler deg slik som kroppsspråket og tonefallet ditt forteller de at de burde behandle deg, og hvis du kan endre på kroppsspråket og tonefallet så kan du endre hvordan folk behandler deg, hvor mye de respekterer deg og hvorvidt de stoler på det du sier. Det er mye større enn det fokuset her inne ofte er, som er å få med seg en jente hjem.

 

Ikke at det er noe galt med det. Jenter er jo gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...