Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig.

 

Dessverre så har det seg slik at når en normal oppegående person, som har normal suksess med jenter (gjennomsnittlige mannen har 12 partnere i løpet av livet sitt). Når denne personen får råd fra PU-communityet, som han svelger rått fordi folka her "må jo vite hva dem holder på med, de studerer jo faenskapen" - da har de fleste en tendens til å ha en negativ utvikling en stund, før etter laaaang tid den utvikler seg positivt.

Lenke til kommentar

Finnes det noen samlebetegnelse på ting som f.eks. sjekking, som "manipulerer" hjernen til mottakeren? Bruk av subkommunikasjon(?) osv. Veit ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg her.

 

Det jeg tenker på er ting som sjekking, nlp, psykologi, retorikk, kommunikasjonsmetoder, filosofi etc, der man går inn i underbevisstheten til mottaker, eller bruker metoder for å overbevise eller "manipulere"(i mangel av bedre ord) hjernen til andre.. Blei litt klønete forklaring, men håper noen skjønner hva jeg vil frem til. Mye av dette blir jo brukt innen sjekking, for å fremstå som bedre, være alpha osv.

 

Det jeg lurer på er om det er noen samlebetegnelse® på dette, eller noe begreper, fag eller bare noe..? :hmm:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg rett og slett ikke på kvinnfolk lengre.

Som nevnt tidligere hadde jeg kanskje funnet den ene jenta det var no håp for no mer med siden eksen (riktignok veldig tidlig stadie og si no sånt, men likevell).

 

Fikk ho med på vors til meg, hadde det veldig koselig. Prata litt ut uka, ble invitert på vin og middag med noen venner av hu.

 

Så dagen etter ble det fest. Var bra på festen, kyssa venninda hennes og dro hjem med ho første jeg nevnte og noen andre venner klar for nach, men ble så mye styr og folk var så fulle at man endte opp hver for seg.

(bør kanskje sies et par ting her, og det er at det bare skjedde, virka ikke som hu brydde seg no om det liksom. Det andre er at jeg fikk en vag følelse om at jeg muligens var på vei inn i vennesona og derfor en del av meg tenke at man ikke kan satse alt på en hest).

 

Dagen etter snakka vi litt på fb. Hun hadde selvfølgelig fått med seg kysset og lurte på om jeg var int i venninda (hun sa det liksom på en måte som ikke føltes at hu var sur for det eller noe).

Sa det var tidlig å si noe siden jeg bare hadde møtt henne 2 ganger. Og ho: Skjønner :)

Så chattra vi bare videre.

 

Nå denne uka har jeg omtrent ikke hørt en dritt fra henne og sendte en sms, ikke no svar. Snakket litt med henne på fb chatten igår, men fikk liksom bare korte svar tilbake.

Sånn som: Hatt en fin dag.

ho: Ja. Du?

Og lurte på om hun hadde noen planer for helgen:

Ho: nope.

Typisk slike svar.

For no møk... :thumbdown:

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg rett og slett ikke på kvinnfolk lengre.

Som nevnt tidligere hadde jeg kanskje funnet den ene jenta det var no håp for no mer med siden eksen (riktignok veldig tidlig stadie og si no sånt, men likevell).

 

Fikk ho med på vors til meg, hadde det veldig koselig. Prata litt ut uka, ble invitert på vin og middag med noen venner av hu.

 

Så dagen etter ble det fest. Var bra på festen, kyssa venninda hennes og dro hjem med ho første jeg nevnte og noen andre venner klar for nach, men ble så mye styr og folk var så fulle at man endte opp hver for seg.

(bør kanskje sies et par ting her, og det er at det bare skjedde, virka ikke som hu brydde seg no om det liksom. Det andre er at jeg fikk en vag følelse om at jeg muligens var på vei inn i vennesona og derfor en del av meg tenke at man ikke kan satse alt på en hest).

 

Dagen etter snakka vi litt på fb. Hun hadde selvfølgelig fått med seg kysset og lurte på om jeg var int i venninda (hun sa det liksom på en måte som ikke føltes at hu var sur for det eller noe).

Sa det var tidlig å si noe siden jeg bare hadde møtt henne 2 ganger. Og ho: Skjønner :)

Så chattra vi bare videre.

 

Nå denne uka har jeg omtrent ikke hørt en dritt fra henne og sendte en sms, ikke no svar. Snakket litt med henne på fb chatten igår, men fikk liksom bare korte svar tilbake.

Sånn som: Hatt en fin dag.

ho: Ja. Du?

Og lurte på om hun hadde noen planer for helgen:

Ho: nope.

Typisk slike svar.

For no møk... :thumbdown:

At du er overrasket overrasker meg. Du må begynne på scratch. Du har tydeligvis ikke fått med deg helt hvordan ting funker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe. I see.

Nei altså, greia var jo at jeg var nr.1 litt full og følte at jeg på en måte mistet hennes interesse. Jeg tror egentlig hun aldri har sett på meg som potensiell date.

Det andre var at venninda hennes viste veldig mye interesse. Så det bare skjedde egentlig...

 

Men ja, det var kanskje ikke det smarteste jeg har gjort.

Uansett da. Snakket litt med henne istad, prøvde å hinte til film hos meg men endte opp med at vi kunne dra en gjeng på kino sammen.

Så jeg spurte litt sånn: "Jasså, tør ikke dra med meg alene?".

"Kjekkere med flere folk egentlig, så blir det ikke sånn date-stemning".

Humm... :whistle:

 

 

.

Jeje, man lærer så lenge man lever. :p

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Shit, som jeg jobba med hun ene. Creds til henne for at hun la opp til skikkelig jobbing - sa at jeg hadde dame, hvilket jeg ikke i utg.pktet har, tror jeg jobba i 40 min for makeouten.

 

Noen er vanskelige og skal av PRINSIPP ikke holde på med folk som har "kjæreste". Desto nice når det går i boks.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Shit, som jeg jobba med hun ene. Creds til henne for at hun la opp til skikkelig jobbing - sa at jeg hadde dame, hvilket jeg ikke i utg.pktet har, tror jeg jobba i 40 min for makeouten.

 

Noen er vanskelige og skal av PRINSIPP ikke holde på med folk som har "kjæreste". Desto nice når det går i boks.

 

Denne er klassisk. Et lite paradoks at de synes det er fyfy å kline med en som har "kjæreste", men desto myye mer villig dersom det er de som har "kjæreste". Så fremt typen ikke er i nærheten, da. "For hun er egentlig ikke en sånn jente"..bare innimellom..to ganger i uka..

Lenke til kommentar

Why change a winning team?

 

Så du mener at PU er bare for de som sliter? Kanskje han eller andre som er allerede god på dame fronten har lyst til å bli enda bedre?

Han sier at fyren omtrent får mus kasta etter seg, og så klager han.

 

Javel? Så lenge man får mus etter seg uten å måtte gjøre noe så er man perfekt? Eller den ultimate alpha-male? Neppe.

Lenke til kommentar

Shit, som jeg jobba med hun ene. Creds til henne for at hun la opp til skikkelig jobbing - sa at jeg hadde dame, hvilket jeg ikke i utg.pktet har, tror jeg jobba i 40 min for makeouten.

 

Noen er vanskelige og skal av PRINSIPP ikke holde på med folk som har "kjæreste". Desto nice når det går i boks.

Huh? Hvorfor sier du at du har kjæreste når du ikke har det, om målet er å rote med en jente?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...