Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg er 23 år gammel og finner for det meste jenter på min egen alder +/- et par år (mest minus). Hvis en jente er 19-20 og jomfru så har hun sannsynligvis ikke det samme forholdet til sex som jeg har, og jeg kan ikke helt forstå hvorfor hun ville ventet til hun traff akkurat meg med å starte den delen av livet. Jeg ville lurt veldig hvis jeg traff en jente som var jomfru. Jeg foretrekker en jente som allerede vet hva hun liker og er åpen for nye ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med Dorian. Blir for dumt å forvente at jenter skal være jomfru når vi gutta puler rundt så mye vi vil. Hvis en jente forteller meg om tidlige partnere eller kjærester så lytter jeg ivrig etter for å eventuelt finne ut hva hun liker og ikke liker, men lar henne ikke snakke for lenge om det. Jeg vil jo ikke at hun skal tenke for mye på andre når jeg er der.

Lenke til kommentar

Liker IKKE at jeg for første gang siden det ble slutt med eksen i april i fjor har møtt ei jente som jeg faktisk er litt intr i. Eller, når man får vond følelse hver gang dama ikke svarer med engang.

HATER det egentlig, men vet jo man ikke skal være needy og piss så svarer hun ikke er det bare care og heller sende en melding en annen dag.

Znork.

Liker det bedre når jeg faktisk er care og ikke trenger å late som. :tease:

Lenke til kommentar

Liker IKKE at jeg for første gang siden det ble slutt med eksen i april i fjor har møtt ei jente som jeg faktisk er litt intr i. Eller, når man får vond følelse hver gang dama ikke svarer med engang.

HATER det egentlig, men vet jo man ikke skal være needy og piss så svarer hun ikke er det bare care og heller sende en melding en annen dag.

Znork.

Liker det bedre når jeg faktisk er care og ikke trenger å late som. :tease:

Å sjekke jenter er enkelt når du ikke er interessert. Når du virkelig vil ha jenten, det er da det begynner å bli verre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker IKKE at jeg for første gang siden det ble slutt med eksen i april i fjor har møtt ei jente som jeg faktisk er litt intr i. Eller, når man får vond følelse hver gang dama ikke svarer med engang.

HATER det egentlig, men vet jo man ikke skal være needy og piss så svarer hun ikke er det bare care og heller sende en melding en annen dag.

Znork.

Liker det bedre når jeg faktisk er care og ikke trenger å late som. :tease:

Å sjekke jenter er enkelt når du ikke er interessert. Når du virkelig vil ha jenten, det er da det begynner å bli verre.

I know, at hun kom til meg på vors i helga som var uten å kjenne noen tar jeg som et positivt tegn. :blush:

Lenke til kommentar

Du må bare passe på å ikke la det at du liker hun påvirke deg for mye. Når jeg først traff damen tok jeg meg selv i å plutselig bli mye mer forsiktig enn jeg pleide å være. Det å være direkte og frempå var det som ga meg suksess i utgangspunktet, så jeg måtte fokusere på å fremdeles ta de samme sjangsene som jeg alltid tok, og å være uredd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dama har smått begynt å leke med tankene om trekant, og det med FFM. Jeg burde være superhappy, men merkelig nok er jeg jævlig skeptisk. Faenskapet i meg sier at en mulig FFM-trekant kan såre henne, og i tillegg rettferdiggjøre utroskap seinere, selv om det var hun som foreslo det i utgangspunktet? "Jaja, han pulte ho ei annen når vi hadde trekant uansett". Trekanter er myye vanskeligere når det er følelser med i bildet.

Endret av NoMoreMrniceguy
Lenke til kommentar

Ingen frykt for at hun er bifil/lesbisk og får mersmak på jenter, og til slutt velger å gå inn i et forhold med ei? :p

Skal man nekte henne å finne ut at hun er lesbisk sånn at hun forblir i et forhold med deg? Det er rimelig shitty oppførsel. ^^

 

Jeg har ikke ment at han skal nekte henne noe som helst, jeg bare lufter en tanke om et mulig scenario.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...