Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det at jenter i midten av 20-årene får fjortisstendenser av å møte noen som har vært med i Paradise Hotel? Bryr jenter seg generelt ikke om hvorfor noen er kjent, så lenge de er kjent? Hadde det vært Bono eller til og med Zac Efron hadde jeg skjønt det, men Paradise? Er det så viktig å være på tv?

Endret av McBitch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde forelesning tidligere i uken, og da jeg så foreleseren på gaten så tenkte jeg "OMG det er han fra forelesningen!". Jeg skjønte jo med en gang at det var helt tåpelig å bli starstruck, men det er noe som ligger innebygget å bli glad av å kjenne noen igjen. Jeg synes det er kjempegøy å møte kjendiser, enten det er Davy Wathne eller Jemaine Clement. ^^

Lenke til kommentar

Kan noen bare komme med enkle tips til hva en kan prate med jenter om. Hvis du for eksempel treffer ei jente på byen.. hva sier du for å bli ordentlig kjent med henne?

 

Jeg sliter med å holde samtalene gående og trenger litt hjelp til lørdagenskvelden.

Ferie, opplevelser, finn ut hva de brenner for. La oss si at en jente jobber for Redd Barna. Gå opp til henne og si "Fortell meg mer om Redd Barna, og 9/10 ganger så vil hun sette i gang skravlingen. Så snart samtalen er kommet litt i gang så småspøker du, finner på noen interne vitser som du kan trekke frem en gang i blant (dette trenger ikke være verre enn å se en fyr på utestedet som ser skikkelig fæl ut og si "Uff, kjæresten din driver og driter seg ut på dansegulvet igjen..", så har du noe du kan trekke frem resten av kvelden). Leken mobbing er 99% av gamet mitt, jeg hadde ikke kommet noen steder uten. Mange vil fortelle deg at du ikke vil bli "the entertainer", han som får jente til å le, men ikke til å komme. Dette er forsåvidt et godt råd, men bare du er selvsikker og gjerne litt "deadpan" (som gjerne blir litt cocky) så er ikke dette noe problem. Det gir deg en sjanse til å mobbe henne hele kvelden, si omtrent hva du vil, og hun vil bare le av det. Dette, sammen med en god dose selvironi, kommer du veldig langt med.

 

edit: Jeg har postet over 800 innlegg i denne tråden. Jeg anbefaler deg å lese gjennom samtlige av innleggene mine, så har du alt du trenger. Kanskje jeg bare burde samle sammen alt jeg har skrevet og slippe det som e-bok. Nå som Gun er i fengsel så er det vel behov for en kjekkas som meg.

Endret av Dorian Gray
  • Liker 3
Lenke til kommentar

edit: Jeg har postet over 800 innlegg i denne tråden. Jeg anbefaler deg å lese gjennom samtlige av innleggene mine, så har du alt du trenger. Kanskje jeg bare burde samle sammen alt jeg har skrevet og slippe det som e-bok. Nå som Gun er i fengsel så er det vel behov for en kjekkas som meg.

 

The Dorian Gray way: The ultimate collection of pick-up techniques.

 

jeg ville lest den. :w00t:

Lenke til kommentar

Deadpan vil si at man ikke ler av sine egne vitser, og sier ting som er morsomme på en rett frem måte, som om de ikke er morsomme. Jimmy Carr er mesteren av dette, han har ikke en stil hvor han selv ler med og er skikkelig engasjert, han er totalt laidback og lar de gode vitsene tale for seg selv. Sammenlign gjerne med Carlos Mencia og Dane Cook, som vifter på armene og lager lyder for å gjøre opp for et ganske svakt set.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det her er jo faktisk en tråd for fortellinger fra dagens horerier.

 

Så. Et kvinnfolk. Nussa.

Ble faktisk med på vors i kveld.

Snakka med ho noen uker nå på FB. I kveld så var det litt sånn: "Vors hos meg i kveld"

 

Ho bare: Har hørt rundt med venninder, men ingen som skal ut i kveld.

 

Jeg: er du sjenert?

 

Ho: Nja, tja. Bare litt redd for at dere liksom skal forsvinne på byen.

 

Jeg: Ja, hvis vi syns du er kjedelig finner vi en sofa, sier at vi straks er tilbake og løper til helvete.

 

ho: Jatta litt frem og tilbake og bare: hopper i dusjen.

 

Var fortsatt forberedt på flake, men ho kom faktisk. Hadde vors med en kompis og noen trashy kvinnfolk. Jeg og "nusse" fikk ganske god kontakt, ho ble veldig full og vi klina litt på byen før ho måtte hjem.

Prøvde litt på "kræsj hos meg" men skjønte til slutt at ho var litt for drita til noe som helst så sendte ho hjem med taxi.

 

Tok så en babb med noen kompiser som deretter feiga ut og stakk hjem. Jeg dro videre på fisketur og fant ett kvinnfolk jeg såvidt snakka med på sukker og senere FB.

Jeg bare: Eeey, Jenny jo!.

Ho Klemma og dro meg inn på utestedet ho hang på. Litt klining etter 2 min og brått var henda mine over hele henne (ho dro dem dit).

 

Jeg sa: Jeg stikker, blir du med?

Ho tok meg i hånda og vi gikk ut. Fant taxi hev ho inn og dro.

5 min i taxi ble det LMR og ho måtte brått finne venninda si. Jeg bare, greit. Jeg drar hjem. Ho: neeei. vent her da.

FUCK this. Så hev ho ut og dro hjem.

Vet godt nok at ho aldri hadde kommet tilbake, dessuten gidder jeg ikke paye halv mill i taxi regning.

 

Uansett ho første jeg vil ha så.

Tenker jeg venter på den obligatoriske "sorry for at jeg var så full igår" - meldinga. :)

Lenke til kommentar

Hei. En kompis av meg har avtalt med ei vennine av seg at de skal "sette meg opp" med ei jente veninna til kompisen min kjenner. Tror de mente at vi skulle gå, alle 4 på kino

 

Jeg har aldri snakket med henne. Jeg vet ikke så mye om henne. Kompisen min sa at hun han hadde avtalt dette mente med at denne jenta var "lei av å være singel". Så vidt jeg forstod på kompisen min så har denne jenta vært og sjekka facebook-profilen min. Og jeg tror hun likte det hun så.

 

Jeg har også vært innom hennes profil. Hun så iallefall bra ut :p

 

Jeg vet ikke hva jeg vil. Men er iallefall interessert i å bli kjent med henne. Så får vi se hva som skjer.

 

Hvordan bør jeg framstå ved første møte? Hvordan bør jeg gå frem vis jeg overhode ikke liker henne? Hvordan bør jeg gå frem vis jeg finner ut at jeg kun vil ligge med henne? Hvordan bør jeg gå frem vis jeg vil "få noe seriøst" med henne?

 

Tror egentlig ikke det er meninga at jeg skal vite at de prøver å "spleise" oss

Hvis du ikke liker henne: Vær normalt høflig. Ikke la hun tro at du er keen på hun.

Hvis du kun vil ligge med henne: Hvis hun er ute etter et forhold; hold deg unna. Er du usikker så fortell rett og slett at du ikke er interessert i forhold (vit at hun kan hoppe til sengs med deg likevel i håp om å omvende deg).

Hvis du vil noe seriøst: Snakk mye med henne, bli kjent med henne og hold kontakten i dagene etter daten og se hvordan du ligger an. Merker fort om hun er interessert eller ikke.

Kompisen min har avtalt en "data" førstkommende lørdag :)

 

 

Men så er det en ting jeg ble oppmerksom på i går: En annen av kompisene mine har prøvd seg på henne før. De har iallefall hatt sex. Og vell... Jeg syns vell kanskje det virker litt feil/ekkelt (om d er rett ord å bruke?) da. Hva synes dere? :)

 

 

Lenke til kommentar

Jeg gir faen i sånt. Det overrasker vel ingen. Hva du gjør må du selv finne ut av. Hvis det tærer på deg så må du finne ut av det med en gang, ingenting er kjipere enn å nevne det noen uker senere.

 

Du kommer aldri til å finne en jomfrujente uansett, så akkurat hvem hun har ligget med før deg burde ikke ha så mye å si. Ligger du med en jente et par ganger så vil sexen uansett bli bedre enn en ONS/fling de hadde gående.

Lenke til kommentar

Jeg gir faen i sånt. Det overrasker vel ingen. Hva du gjør må du selv finne ut av. Hvis det tærer på deg så må du finne ut av det med en gang, ingenting er kjipere enn å nevne det noen uker senere.

 

Du kommer aldri til å finne en jomfrujente uansett, så akkurat hvem hun har ligget med før deg burde ikke ha så mye å si. Ligger du med en jente et par ganger så vil sexen uansett bli bedre enn en ONS/fling de hadde gående.

 

Man kan være "heldig".

Selv om jomfrujenter egentlig ikke er noe å hige etter. De må trenes opp, det orker man kun en gang i livet fant jeg ut :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...