Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg ble helt sjokkert. Får man til å tenke på ting. Er noe mystisk med Mystery også, som da han i et MM-method klipp forteller en historie hvor han og gjengen sin knuser inn alle vinduene på en fullsatt bil. Dette er jo da ikke sykt mtp. at bilen forfølgte kjæresten hans osv. Husker ikke helt historien.

 

WCH: Hva mener du med Jeffy sin biografi? Jeg vet hva som skjedde med foreldrene hans.

Når jeg tenker meg om, så forteller jo han en historie i Jeffy-show der han knuste leggene til en fyr med et balltre "men det var ikke med vilje, for det var så mørkt at han ikke såg han. Han skulle slå løst på stolen han satt i.."

 

Men noe mer enn det du tenker på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant. Dette understreker vel egentlig behovet for å drive kildekritikk, også når det gjelder PU. Jeg kan ikke noe om Gunwitch eller det han lærer bort, så jeg skal ikke uttale meg for bombastisk, men jeg hadde nok vært veldig skeptisk til å lære inner game av en type som tilsynelatende har så dårlig kontroll over følelsene og impulsene sine at han kan finne på å skyte et annet menneske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Interessant. Dette understreker vel egentlig behovet for å drive kildekritikk, også når det gjelder PU. Jeg kan ikke noe om Gunwitch eller det han lærer bort, så jeg skal ikke uttale meg for bombastisk, men jeg hadde nok vært veldig skeptisk til å lære inner game av en type som tilsynelatende har så dårlig kontroll over følelsene og impulsene sine at han kan finne på å skyte et annet menneske.

 

Bringer ihvertfall en ny dimensjon til "The way of the gun".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Interessant. Dette understreker vel egentlig behovet for å drive kildekritikk, også når det gjelder PU. Jeg kan ikke noe om Gunwitch eller det han lærer bort, så jeg skal ikke uttale meg for bombastisk, men jeg hadde nok vært veldig skeptisk til å lære inner game av en type som tilsynelatende har så dårlig kontroll over følelsene og impulsene sine at han kan finne på å skyte et annet menneske.

Way of Gun er jo gode råd selv om fyren er en sosiopat. Mye fornuftig er blitt sagt og gjort av mennesker man ikke ville tilbrakt tid med. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er i sånn halveis sjokktilstand nå. Fikk for en liten stund siden anbefalinger av lyd cd'ene tile Gunwitch. Så har hørt nesten hele greia og syntes det var bra stoff. Da jeg gikk til skolen i dag så hørte jeg han fortelle om Day game vs Night Game så logger jeg på PCen sjekker vår kjære tråd og ser dette.

 

WTF!

 

Frister liksom ikke helt å fullføre resten nå.

Lenke til kommentar

Er i sånn halveis sjokktilstand nå. Fikk for en liten stund siden anbefalinger av lyd cd'ene tile Gunwitch. Så har hørt nesten hele greia og syntes det var bra stoff. Da jeg gikk til skolen i dag så hørte jeg han fortelle om Day game vs Night Game så logger jeg på PCen sjekker vår kjære tråd og ser dette.

 

WTF!

 

Frister liksom ikke helt å fullføre resten nå.

 

Mye av stoffet er bra, men bruk sunn fornuft og vær skeptisk. Synes du noe av det han sier virker for drøyt for deg, så er det nok det og. Skremmende at jeg faktisk fikk mest ut av inner game-stuffet hans. Morsomt at Gunwitch oppfordrer folk til å trene. Fyren ser jo ut som en jævla sjøløve.

 

 

Men i motsetning til Gun, har vel Jeffy fått skikk på seg..? Virker som en herlig fyr av det jeg har sett av han de siste årene. Det med pentagrammet osv, var vel en tid før Jeffy show ble laget?

 

Han gikk ihvertfall berserk på Facebook for ca. en uke siden, hvor han uttrykte ting som ikke akkurat er i RSD-ånd. Etter hva jeg husker var det hat av forskjellige minoriteter, og en ekkel "jeg er bedre enn deg"-holdning.

Endret av NoMoreMrniceguy
Lenke til kommentar

Gunwitch er den personen som har gitt meg mest føler jeg. Hvertfall i lydboken "Way of Gun".

Lydklippet litt tilbake her høres ikke ut som han engang. Hører det er han på stemmen, men han høres helt crazy ut rett og slett, som om han har tatt amfetamin ellerno.

I "Way of Gun" lydbokserien er han rolig, underholdene og... ikke gal.

 

Vel, jeg synes fortsatt den er gull verdt uansett hva han har gjort.

Lenke til kommentar

Vel, da har vi kommet til det punktet, så da kan jeg jo poste hva jeg har plukket opp:

 

Eben Pagan (David DeAngelo):

 

Pagans kjæreste:

34280_10150244087675417_843210416_14722616_5366501_n.jpg

 

62479_10150305403275417_843210416_16335942_861864_n.jpg

 

T.o.m jeg kan få meg bedre en dette makkverket

15869_343363700416_843210416_10796939_104335_n.jpg

 

Bruker han alltid denne skjorten?

L03c2.jpg

 

Dating Coach:

0.jpg

 

Sucess coach:

eben-pagan-wake-up-productive.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=lWr-v-4GAp0&feature=player_embedded

 

Entertainer:

tn_1341_list_Deangelo1_1279620595.jpg

 

Jeffy:

 

jlaix14copy.jpg

 

Hypnotica, som er kjent for å dive en strippeklubb:

Pickup-Artist-Hypnotica-Aka-Rasputin-08.jpg

 

David Igjen:

WhoIsAndrewWee.com-Eben-Pagan-Rachel-Rofe.jpg

 

James Toback:

 

story.jpg

 

Mystery og Style:

 

v48cyd.jpg

 

Thunder cat:

 

0.jpg

 

Tyler Durdens bursdagsparty:

 

33aa05l.jpg

 

Her er Andoid også.

10ztv0h.jpg

 

Mystery intervju:

 

http://www.youtube.com/watch?v=dplb8D3Rhdw&feature=player_embedded#!

Lenke til kommentar

Tyler fikk en unge med en meksikansk dame, legger ved bilde. Tim driver med drømmeoppfyllelse og salg av annet svada, så han klartet på et fjell og solgte selvutviklingsråd innenfor forskjellige temaer. Han har en egen webside om dette. Mistet tiltro til RSD for lenge siden.

 

Kan anbefale PuaHate.com til de som vil se ting an guruer, og hvem som scammer. Er mye dritt der inne, så vær obs på det og ikke la det mindfucke dere. Anbefaler bare "Dating Guru Secret Info" delen, da det er haug med birte folk der inne. Kildekritikk er et stikkord, nå som PUA er så kommersielt.

 

KMRMO8KYAMGWCBB.jpg

Lenke til kommentar
Der var sosiopat-teorien på plass i alle fall. Jeg trodde 60 kunne være drøy, og at biografien til Jeffy var spesiell... men dette er mindblowing. Utseendet går bra med personligheten også.

 

Edit:

Som en fyr sa til meg for lenge siden "PUA fucker deg opp"...

 

Edit 2:

http://www.youtube.com/watch?v=Ld5E3Z7vszk&feature=player_embedded#!

Litt generaliserende kommentar basert på en fyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...