Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte en jente på byen som var 25, jeg er 21. Hun åpnet meg og vi pratet og hadde god kjemi. Jeg sørget for å eskalere smått og da vi forlot stedet gikk jeg inn for kysset da våre veier skiltes. Vi kysset litt før hun hoppet inn i en taxi. Jeg trodde i utgangspunktet ikke at det var noe mer enn bare en hyggelig prat med en veldig søt jente, og tenkte ikke noe mer over det. Jeg sørget for å få nummeret hennes tidligere på kvelden, og sendte henne en melding om at jeg håpet hun kom seg trygt hjem fordi hun sa hun var "redd for å gå hjem alene" (her burde varsellampene gått, men jeg var lettere beruset og tenkte bare "jaja, håper hun kommer seg hjem alene okey") og ikke tipset han slæske taxisjåføren noe særlig. Fikk svar tilbake at hun syntes det var "hyggelig å møte en jordnær fyr for en gangs skyld ;)" og spurte om jeg var kommet helskinnet hjem (var snøvær av de sjeldne og jeg NEKTET å betale for taxi, så hadde en Amundsen-ekspedisjon jeg måtte igjennom før jeg kom hjem). Jeg svarte bekreftende og sa at vi "kanskje skulle ta en kaffe en dag eller noe", men fikk aldri noe svar. Jaja, tenkte jeg, that's it.

 

Uken etterpå får jeg en melding tikkende inn: "Hei hei, er du ute i kveld? Takk for sist! Klem". Jeg var selvsagt ute og spurte om vi skulle møtes, og hun sa at det kunne vi. Her place om 30 min, jeg kunne "hjelpe henne" med grændisen hun hadde nettopp kjøpt. Ikke feil. Mottar deretter en lang instruksjonsmanual på hvordan jeg skulle komme meg til leiligheten.

 

Jeg møter opp og vi setter oss i sofaen. Hun legger seg i armkroken min mens jeg sitter og stryker henne litt overalt. Etterhvert snur hun seg og vi kjører full makeout i noen minutter. Vi bare fortsetter å kose litt før vi tar turen til soverommet. Vi fortsetter å rote litt før vi sovner med henne liggende på brystet mitt som hodepute. Neste morgen våkner vi opp, jeg takker henne for gårsdagen og vi kysser litt før jeg tar min frakk og går, hun skulle møte kusinen sin om 10 min i byen og jeg tenkte jeg skulle la henne få noen minutter for seg sjæl.

 

Nå kommer spørsmålet mitt; jeg har bevisst ventet med å eskalere hele veien fordi jeg vil skape en sterk connection mellom oss, men det er litt flere saker som ikke helt "stemmer" i hodet mitt. Hun har to lillebrødre, begge er eldre enn meg, jeg hadde iaf syntes det var jævlig rart om jeg hadde holdt på med en som var yngre enn begge (ikke-eksisterende) lillesøsterne mine. Hun er i tillegg i full jobb og har en master, jeg studerer bare. Jeg lurer enkelt og greit på hvilket inntrykk dere har av situasjonen. Dette er bare så surrealistisk på mange måter at jeg får så bra kjemi med en som er så "mye eldre" og at hun liksom ikke synes det er "noe rart". Jeg er vandt til å henge med eldre folk, det er ikke det, jeg "frykter" bare at jeg legger litt mer i det enn det egentlig er. Jeg ønsker at det skal skje noe mer selvsagt, men jeg sitter og lurer på om jeg evt. bare blir en "boytoy" eller noe i den duren.

 

Dette er alt som har skjedd, svart på hvitt, er ikke mye som har skjedd, jeg bare lurer på om dere tror det er noen sjanse for en videreutvikling av dette?

Lenke til kommentar

Håpløst å henge seg opp i søsken. Har holdt på med jenter som hadde flere storebrødre som var yngre enn meg. Alder er den personen du presenterer deg for å være, og det er ingen mangel på 25 år gamle retards som ikke gir henne den gode følelsen du tydeligvis gir henne.

 

At du er student og hun er i jobb er litt verre, men fortsatt ingenting. Bare du fremstår som målrettet og ambisiøs så vil hun se på det som positivt av du studerer. Er du slaskete evighetsstudent (slik som meg) så funker det nok ikke med en jente med master og jobb, men er du motivert så anser hun nok deg som snart i samme situasjon som henne selv.

 

Det blir til det du gjør det. Alle tingene du henger deg opp i eksisterer utelukkende i hodet ditt, så er det din jobb å legge dem fra deg. Det absolutt verste du kan gjøre er å være så opptatt av feilene dine at hun selv legger merke til det, da den manglende selvtilliten dreper attraction fort som faen. Ingen vil date jenten som sier at hun er feit når hun ikke er det, og ingen vil date fyren som tror han er en liten gutt og derfor fremstår som en. Alder er kun et tall, gitt at du er bedre enn tallet ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nettopp rota (oralsex om detaljene skulle ha noe å si) med ei jente. So far so good. Men merka jeg fikk litt sjokk da hu sa hu ikke hadde kyssa en annen gutt enn meg etter det ble slutt med eksen hennes. (Og det er ca et halvt år siden) Jeg merker hun er klengete, og jeg vil jo ikke noe annet enn sex. Dette sa jeg fra i på forhånd, men jeg var jo ikke klar over at hu var så uskyldig. Damn. Hva gjør jeg nå? Er jeg fucked?

Endret av haswonit
Lenke til kommentar

Er du i tvil så kutter du ned. Det er ikke verdt å ødelegge en stakkars sårbar jente for kun sex, det finnes nok av jenter som er ute etter det samme til at du ikke skal bruke jenter som vil ha mer. Greien med jenter som det er at de tror at de vil få deg til å ombestemme deg, og de lurer seg selv til å tro at hvis dere bare fortsetter så vil du til slutt se hvor fantastisk hun er og forelske deg. Dette er sjeldent eller aldri tilfellet, spesielt hos gutter som ikke er ute etter noe mer, og du må i dette tilfellet ta avgjørelsen for henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har nettopp rota (oralsex om detaljene skulle ha noe å si) med ei jente. So far so good. Men merka jeg fikk litt sjokk da hu sa hu ikke hadde kyssa en annen gutt enn meg etter det ble slutt med eksen hennes. (Og det er ca et halvt år siden) Jeg merker hun er klengete, og jeg vil jo ikke noe annet enn sex. Dette sa jeg fra i på forhånd, men jeg var jo ikke klar over at hu var så uskyldig. Damn. Hva gjør jeg nå? Er jeg fucked?

 

Dret meg no jævlig ut på dette selv nå nylig. Rota med ei i sommer. Viste seg at ho var jomfru før meg og brått skulle ho studere halvt år i australia.

Tenkte at siden ho drar vekk kommer ting til å ordne seg av seg selv.

 

Snakket endel online og sms den tiden og jeg var veldig frem og tilbake om jeg faktisk skulle binde meg eller ikke.

 

Ho kom hjem, vi rota litt til hun sa no sånt som "skal vi finne på noe x dagen" og jeg bare "jeg har allerede planlagt fest med kompiser".

 

Ho ble sur og mente på at ho trodde vi skulle tilbringe mer tid sammen. Da skjønte jeg at nå har jeg dreti litt på draget. Ble litt sånn at hun måtte møte meg og snakke om det. Jeg fortalte henne som det var. At jeg ikke var klar for å binde meg og jeg var veldig usikker.

 

Hu ble fly forbanna. Sånn skikkelig sinna og jeg måtte forklare situasjonen flere dager på fb chat.

 

Hun skjønte det til slutt. Spurte henne rett ut. "Vet man 100% sikkert om man ønsker å bli samme noen". Ho sa: "ja."

Og da skjønte jeg det at dette kommer aldri til å gå.

 

Har bare ett langvarig forhold på baken så er litt usikker på hva som føles rett om dagen.

 

 

Over til noe helt annet.

Fikk melding av hu berta (HB 10 i mine øyne) idag og ønsket meg god helg og kose meg på byen.

 

Litt overraska pga har bare snakket litt med henne på fb og gitt hu nummeret mitt. Ikke sendt meldinger over hodet.

 

Så, det viser jo iallefall snev av interesse. Prøve å få til et møte / fest med henne snart så får jeg ta ting derfra. Blir muligens første kvinnfolket jeg skal vurdere å binde meg til dersom ting går bra etter et ble slutt med eksen...

Endret av discostu
Lenke til kommentar
For det andre, når det gjelder hele kjærestegreia så finnes det flere løsninger her. Du har darkside PUA, med boyfriend destroyers som får henne til å glemme kjæresten og det hele ender opp med "Jeg vet ikke hva som skjedde". Du ødelegger et forhold for et knull. Er dette virkelig det du vil gjøre? De fleste her er enige i at dette er feil, selv om det er noen som ville ha gjort det. Jeg mener 100% på at dette er smålig, og håper karma rævkjører alle som gjør det. Dette er et eksempel på det ansvaret du har i PUA, du har ferdighetene til å fucke opp et forhold hvis du vil. Det eneste som kan holde deg igjen er deg selv, og det er et ansvar.

 

Det er bare til å spille de riktige kortene det.. noe som jeg har gjort i flere år. Akkuart på LIK linje som mange andre her bruker det du nevnte f.eks det å være bedre enn den kjæresten hu er allrede er sammen med. vise dem verdier som er x-antall bedre enn den hu er sammen med.

 

Det er ikke noe forskjell på det jeg driver med. og hva evt du driver med! Folk som driver med PU har forskjellige mål når dem er ute! Aksepter det! Hvor vanskelig skal det være? Tror du virkelig PU er for folk som sliter med å få seg dame? Nei! Det er for alle!

 

Darkside of pu? haha... so what? Redd for at jeg eller evt andre som er i darkside of pua skal ta dama di når du en gang får deg ei?

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

De som ødelegger forhold har vel sitt å slite med uansett. Så det er ingen vinnere i en slik situasjon. Det er en grunn for at folk blir drept pga sjalusi. Uten å rettferdiggjøre drap så er drap ofte et logisk utfall av et gitt hendelsesforløp. Når man ødelegger liv på en slik måte så fortjener man konsekvensene. Personlig liker jeg at folk som ødelegger parforhold får oppleve mye smerte over lengre tid. På samme tid er jeg åpen for å ha et matematisk syn på forhold om du vil, hvor den ene parten venter på en mulighet for å komme seg videre. Ligger det litt i kortene at forholdet har gått sin naturlige gang så kjør på, men ødelegger du noe som er genuint bra så håper jeg dine handlinger indirekte bidrar til din undergang.

Endret av DeadManWalking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På dette tidspunktet lurer jeg på om du enten et troll, sosiopat (manglende empati som hovedårsak) eller rett og slett en bra fyr som en gang trodde at "nice guy finish last". Derfor trodde du at det å være drittsekk ville frelse deg. Du hopper konsekvent over det jeg prøver å si til deg, og hele tiden prøver å dra meg ned på ditt nivå. Argumentene dine holder ikke, og derfor velger du angrep som det beste forsvar. No offense, men det funker ikke lenger. Dette er bare hult stoff.

 

Jeg vet at PUA er noe alle kan bruke, og det er flott. Det jeg ikke liker er folk som tror at PUA er en nøkkel for å gjøre som en vil, uten å kunne bry seg om konsekvensene. De som tror at de kan stjele damene til folk, uten å tenke om at de kan ødelegge en person langt fram i tid. Et samlivsbrudd er noe som kan være svært skadelig. Jeg er kun for å ødelegge forhold som er dårlige, hvor en ser at begge lider. Litt som forholdet til Eminem, noe han beskriver i "Love the Way You Lie". Sånne forhold, som rett og slett er destruktive for begge parter. Ser du forskjellen nå? Det siste spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på, før jeg har vært i en slik situasjon. Alt annet er KJ-ing...

Endret av WCH
  • Liker 7
Lenke til kommentar

syyykt. Har ikke fått med meg at Gunwitch er totalt psykopat før nå. De fleste her har sikkert allerede fått meg seg at han skjøt en 21 år gammel jente i ansiktet nå nylig, og at det tydeligvis har vært oppe andre ting i media som at han i 2002 prøvde å voldta en jente. Han ser også helt forjævlig ut, men det er en annen sak.

 

http://www.ktvz.com/news/26342408/detail.html

 

Allen Robert Reyes/gunwitch

26342407_240X244.jpg

 

ser fan ikke værre ut:

guy-with-guns.jpg

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

Der var sosiopat-teorien på plass i alle fall. Jeg trodde 60 kunne være drøy, og at biografien til Jeffy var spesiell... men dette er mindblowing. Utseendet går bra med personligheten også.

 

Edit:

Som en fyr sa til meg for lenge siden "PUA fucker deg opp"...

 

Edit 2:

http://www.youtube.com/watch?v=Ld5E3Z7vszk&feature=player_embedded#!

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...