Populært innlegg krizkriz Skrevet 14. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. januar 2011 Lite tips til før man stikker ut og sjekker i kveld. Dusj, vask hele kroppen grundig. Shave/trim skjegget, klipp neglene, napp monobrynet. Evt. trim pungen etter ønske. Nå, ferdig allerede? Ta på et stilig anntrekk, nyvasket tøy, det er VIKTIG! Sånn, en liten dash med parfyme. På med evt. klokker, halskjeder, ringer, pilotbriller, parykk, løsnese eller det som måtte være. Sånn! Awesome! Sett på yndlingssangen din på i bakgrunden slik at du hører musikken inn på badet. Stell deg foran speilet og fortell deg selv minst 10 ganger hvor fantastisk kul du er. Ut på byen og start samtaler gutt! Målet ditt i kveld er ikke å få ligg, men å ha det sinnsykt fett! Husk at det er DU som må ta kontakt med drømmedama. Drømmedama tar ikke kontakt med deg helt uten videre. Det er DU som leder dansen! Husk det. Alt er en dans og du skal ha det i bakhodet hele kvelden! "Hei, har du en fet kveld?" Dårlig respons fra dama? Synd, da er det bare 99 jenter igjen på utestedet. Og minst 10 av de kommer du til å få skikkelig god kontakt med, om ikke fler. (Om du ikke bor på ei lita bygd med 5 stamgjester på en liten pub) 15 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Slemt sagt Ballus! Det var en blanding av sanneht og tull. jeg har gjort det mange ganger, men er veldig liten suksessrate. Men er ikke noen fan av å snakke når begge vet hva vi vil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 krizkriz: Bra innlegg, du fikk en + av meg. That said, ikke hør på noe av det han skrev. Ikke gå med pilotbriller og annet dilldall, da ser man helt jævlig ut. Og ikke spør om jenter har en fet kveld. Fet beskriver potetgull, ikke kvelder. Ihvertfall ikke for jenter. Classy karer sier ikke fet. Og målet er selvfølgelig å få seg et ligg. 7 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Shoot me if I'm wrong, men har ikke du gått på fest med pilotbriller og hatt og skjorte med epåletter, Dorian? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) *Pang!* Har kledd meg rimelig alternativt i mitt liv, men aldri på en harry måte. Med mindre du synes dette er harry. ^^ Endret 14. januar 2011 av Dorian Gray 2 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke langt i fra da. Eller? Mener å ha sett bilder på recent pic thread. Anypic, er det en standard åpner dere kjører når dere er ute? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 My name is.. (who?) My name is.. [scratches] Slim Shady Hi! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Lol. * prøve neste gang * !! Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Lite tips til før man stikker ut og sjekker i kveld. Dusj, vask hele kroppen grundig. Shave/trim skjegget, klipp neglene, napp monobrynet. Evt. trim pungen etter ønske. Nå, ferdig allerede? Ta på et stilig anntrekk, nyvasket tøy, det er VIKTIG! Sånn, en liten dash med parfyme. På med evt. klokker, halskjeder, ringer, pilotbriller, parykk, løsnese eller det som måtte være. Sånn! Awesome! Sett på yndlingssangen din på i bakgrunden slik at du hører musikken inn på badet. Stell deg foran speilet og fortell deg selv minst 10 ganger hvor fantastisk kul du er. Ut på byen og start samtaler gutt! Målet ditt i kveld er ikke å få ligg, men å ha det sinnsykt fett! Husk at det er DU som må ta kontakt med drømmedama. Drømmedama tar ikke kontakt med deg helt uten videre. Det er DU som leder dansen! Husk det. Alt er en dans og du skal ha det i bakhodet hele kvelden! "Hei, har du en fet kveld?" Dårlig respons fra dama? Synd, da er det bare 99 jenter igjen på utestedet. Og minst 10 av de kommer du til å få skikkelig god kontakt med, om ikke fler. (Om du ikke bor på ei lita bygd med 5 stamgjester på en liten pub) Eventuelt: Kle deg så merkelig at jentene begynner å komme bort til deg fordi du lurer på hva slags moroklump du er. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Trodde peacocking var ut nå? Hadde uansett aldri klart å kle meg som en ape. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 krizkriz: Bra innlegg, du fikk en + av meg. That said, ikke hør på noe av det han skrev. Ikke gå med pilotbriller og annet dilldall, da ser man helt jævlig ut. Og ikke spør om jenter har en fet kveld. Fet beskriver potetgull, ikke kvelder. Ihvertfall ikke for jenter. Classy karer sier ikke fet. Og målet er selvfølgelig å få seg et ligg. Eller bare gjør whatever the fuck you want, hvem bryr seg? Verden er din uansett. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 *Pang!* Hah! En slik en har jeg og Var en gøy og suksessfull kveld med den der på. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) *Pang!* Har kledd meg rimelig alternativt i mitt liv, men aldri på en harry måte. Med mindre du synes dette er harry. ^^ Du mangler bare mønster så hadde du sett ut som en creeper fra Minecraft! Endret 15. januar 2011 av Norbit Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Creepers gir meg mareritt. Fuck those guys. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hahahaha, hvor kjøpte dere green man suiten? jeg ønsket meg til jul. No go tydeligvis.... Det må jo egentlig være tidenes enkleste åpner? Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Greit å være annerledes, men jeg tror dere driter dere ut, om dere tar på dere den grønne drakten der. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det var nok i forbindelse med noe temaparty elns, greier ikke se for meg av Dorian er typen til å gjøre det der på en random dag på byen. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Sjekk ut kostymet til Raj i Big Bang; Aquaman: http://www.youtube.com/watch?v=eIWgVgFoLFo raj.bmp Endret 15. januar 2011 av NicolasDarvas Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Lite tips til før man stikker ut og sjekker i kveld. Dusj, vask hele kroppen grundig. Shave/trim skjegget, klipp neglene, napp monobrynet. Evt. trim pungen etter ønske. Nå, ferdig allerede? Ta på et stilig anntrekk, nyvasket tøy, det er VIKTIG! Sånn, en liten dash med parfyme. På med evt. klokker, halskjeder, ringer, pilotbriller, parykk, løsnese eller det som måtte være. Sånn! Awesome! Sett på yndlingssangen din på i bakgrunden slik at du hører musikken inn på badet. Stell deg foran speilet og fortell deg selv minst 10 ganger hvor fantastisk kul du er. Ut på byen og start samtaler gutt! Målet ditt i kveld er ikke å få ligg, men å ha det sinnsykt fett! Husk at det er DU som må ta kontakt med drømmedama. Drømmedama tar ikke kontakt med deg helt uten videre. Det er DU som leder dansen! Husk det. Alt er en dans og du skal ha det i bakhodet hele kvelden! "Hei, har du en fet kveld?" Dårlig respons fra dama? Synd, da er det bare 99 jenter igjen på utestedet. Og minst 10 av de kommer du til å få skikkelig god kontakt med, om ikke fler. (Om du ikke bor på ei lita bygd med 5 stamgjester på en liten pub) Feil. GTL er alt som trengs. Trenger en fresh haircut og fresh tan rett før du går ut. Helst frisør dagen før du går ut. Også barberer du deg 10 min før du går ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå