Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt gjort å klare å holde kontakten uten å vise den siden av deg som elsker horeri. Om forholdet varer så må det jo glippe fra venner eller bekjente hva ditt kvinnesyn egentlig er. Hvem vet, kanskje dere deler forkjærligheten for horeri og hun har like mange under belte som deg. Med det sagt, selv om jeg tviler på vi har samme definisjon av hva det vil si å være i et forhold, gratulerer med fangsten. Skål for rekreasjon i mange former!

Lenke til kommentar

Haha. Det er nok tilfellet, ja.

 

Sånne ting suger, jeg er glad det ofte ikke skjer med meg. Vrir meg alltid i smerte når jeg er på vorspiel eller fest og kompiser med dårlig dametekke ikke klarer å holde samtalen i gang. Det er som å se noen kjøre sakte utfor et stup og rett før man faller sier jenta at hun må på do.

Lenke til kommentar

Haha. Det er nok tilfellet, ja.

 

Sånne ting suger, jeg er glad det ofte ikke skjer med meg. Vrir meg alltid i smerte når jeg er på vorspiel eller fest og kompiser med dårlig dametekke ikke klarer å holde samtalen i gang. Det er som å se noen kjøre sakte utfor et stup og rett før man faller sier jenta at hun må på do.

 

Hater sånne som deg som ikke gidder å hjelpe til men bare sitter der å gleder seg til alt skal gå i dass!

Lenke til kommentar

Haha. Det er nok tilfellet, ja.

 

Sånne ting suger, jeg er glad det ofte ikke skjer med meg. Vrir meg alltid i smerte når jeg er på vorspiel eller fest og kompiser med dårlig dametekke ikke klarer å holde samtalen i gang. Det er som å se noen kjøre sakte utfor et stup og rett før man faller sier jenta at hun må på do.

 

Hater sånne som deg som ikke gidder å hjelpe til men bare sitter der å gleder seg til alt skal gå i dass!

Haha... Det er ikke sånn at jeg gleder meg til det går galt, men spør du meg så må folk som ikke er gode til å snakke bare få den treningen de trenger for å bli bedre. Om det krever et par kleine samtaler må man bare regne med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Kan legge til at det absolutt ikke var kleint mellom oss. Jeg koste meg veldig og er ganske sikker på at det gjorde hun og. Lurer på om hun rett og slett var en klassisk luremus, for ser ikke hva jeg kan ha gjort feil.

Lenke til kommentar

Hva er det med jentas tankegang når hun går fra å ligge å stønne og tydelig liker å bli fingra, til å måtte avslutte for å "finne vennene sine"?

 

Hvordan stønne da? På den annen side misliker jeg STERKT jenter som så åpenbart stønner uten grunn. Det er greit med litt tung pusting og litt "ahh og mmm", men å stønne skikkelig er bare unødvendig. Det står bare ikke i stil med hva man faktiskt holder på med. Kanskje om man fikk skutt heroin rett opp i hovedpulsåra i halsen, rett før man fikk orgasme, så mulig det kunne forstås og jeg tror faktiskt ikke en orgasme for jenter må være så veldig mye kraftigere enn det menn har, selvom man vet den er kraftigere. Det har litt å gjøre med at jenter er sensitive i tillegg, men uansett. Trenger ikke å overdrive.

 

Ellers så syns jeg du ikke skal bruke mange kaloriene på å finne ut hva hun tenkte akkuratt da, annet enn hva du selv tenker om det. Og da burde vel konklusjonen være at en slik jente, er ikke noe du ønsker å bruke energi på.

Endret av NicolasDarvas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Hun stønnet ikke høylytt, mer tung pusting og ansiktsuttrykk som sa meg at hun likte det. Virket ikke som det var noe hun var ute etter å vise meg nødvendigvis. Derfor jeg syns det var merkelig at hun ville avbryte.

 

Menmen, ser på det som erfaring jeg. Lurer bare på om dere har noen tips til noe jeg kunne gjort for å få henne til å bli :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...