Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritt å være kjempenær å få et kvinnfolk med hjem i natt, men så visste det seg at hu hadde liggi med storebroren min :thumbdown:

Og du tok henne ikke med hjem fordi...?

Jeg skulle gjerne gjort det, men hun syntes det ble kleint pga broren min :p Jeg driter jo i det, han er i et fast forhold nå og skal få unge til sommern. Så da driter jeg i det

Godt å høre det ikke var du som hadde problemer med det :p

Lenke til kommentar

Gjør henne oppmerksom på irriterende og teite ting han gjør til vanlig eller uvaner, som hun ikke legger merke til fordi hun liker han. Hun begynner kanskje å irritere seg over det selv. Sørg for at du ikke gjør det samme som han, men kanskje heller det motsatte..

Vel, hun har sagt at av og til behandler han henne dårlig og ignorerer henne osv. Noen måte å spille på det? En annen ting er at han er 3-4 år yngre enn henne, mens jeg er 1 år yngre enn henne.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det å påpeke feil og mangler ved ei jentes kjæreste vil gi resultat, hun vil mest sannsynlig forsvare han uansett. Hun får påpeke det, det er hennes rett som kjæreste, men om du begynner på ei regle kan det backfire noe jævlig.

 

Do your thing, vis at DU er en jævlig kul fyr, og en jævlig kul fyr er for kul til å si negative ting om kjæresten hennes.

Endret av Higuain
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Veit ikke om det hadde funka, da jeg aldri har prøvd det før. Husker bare jeg leste/hørte om det en gang.. Det handla jo ikke om å si negative ting eller slenge dritt om typen, bare gjøre henne oppmerksom på irriterende tendenser eller ting hun er for 'blind' til å legge merke til selv.

 

Det er jo en litt sleip ting å gjøre, og jeg er ikke noe fan av metoden selv, og ville heller foretrukket å gjøre som Higuain sier, å vise hvor kul du er.

 

Av respekt for paret, hadde jeg personlig heller aldri prøvd å stjele kjæresten til noen, med mindre det var et svært spesielt grunnlag for å gjøre det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det å påpeke feil og mangler ved ei jentes kjæreste vil gi resultat, hun vil mest sannsynlig forsvare han uansett. Hun får påpeke det, det er hennes rett som kjæreste, men om du begynner på ei regle kan det backfire noe jævlig.

 

Do your thing, vis at DU er en jævlig kul fyr, og en jævlig kul fyr er for kul til å si negative ting om kjæresten hennes.

 

Alt handler om hvordan det legges fram. Gjør man det for direkte og åpenlyst, så feiler man naturligvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De er ikke sammen. Er eksen min. Nå har jeg 4-5 dager alene med henne fra imorgen av. Hun har på forhånd sagt at hun ikke vil ligge i samme seng som meg, kysse meg og at jeg ikke skal prøve meg på noe. At vi skal ta det rolig som venner og se hvor det fører hen. Hva i all verden skal jeg gjøre nå?

Nå har ikke jeg lest alt, men om hun er eksen din ville jeg tatt meg noen minutter og tenkt over hvorfor hun er eksen din i første omgang..Jeg mener, det må da være en grunn? Når det er segt, så støtter jeg Chesire i det han skrev.

Lenke til kommentar

Kan meddele at jeg har gått fra single til in a relationship. Slik jeg har forstått det vil det nå rase inn med tilbud som jeg selvfølgelig takker nei til. Good times.

 

 

Damn, du er vill! Sa ikke du for et par uker siden at du ville ha kjæreste på nyåret? I dag er det 5. januar og du har allerede. Damn. cudos, respekt og all ære :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...